Get to know me ♥

Ahojte! :)

Najprv sa vám chcem predstaviť kto som :D Teda niektoré ma už asi poznáte :)
Mala som tento blog- http://fashionleaders.bloger.cz/ ,ale pretože v blogspote sú blogy trošku priehladnejšie, rozhodla som sa,prestať pridávať na hentom,a teraz budem pridávať tu! :)
Myslím,že pár sa vás nájde čo ste si môj blog oblúbili,a dúfam,že aj tento sa vám bude páčiť! :)
Budem tu pridávať niečo o kozmetike/mode/nechtoch alebo DIY,niekedy aj niečo o sebe :)

Ták toto som ja O:) 
Mám 15,bývam v malej dedinke v okolo ZA.Takto celkovo o modu,kozmetiku som sa vôbec nezaujímala, ale nastal proste ten prelom aaa,teraz to milujem :) Moje oblúbené obchody sú- Cropp town a kozmetiku rada kupujem v Dm drogérii :) Velmi rada si kupujem tričká,laky na nechty a topánky. :)

Toto bude zhruba tak všetko o mne také hlavné... 

Dakujem vám a dúfam,že sa vám môj blog bude páčiť! :) 


Share:

5 comments

  1. tešim sa na tvoje nove príspevky :) skús dávať ešte trochu väčšie fotky bude to krajšie a skús sa ešte pohrať s tým designom, napr. lenka ma dobre návody na jej channely :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba na tú fotku kliknúť :) zvätší sa

      Odstrániť
    2. nikto nekliká na fotky :D neuškodí ked to zväčšíš , podla mna by sa to každému viacej páčilo :)

      Odstrániť
  2. Jéé,som rada že si neskončila s blogovaním,lebo som si to myslela :D ... velmi sa teším :)) ♥
    Tvoja fanušička

    OdpovedaťOdstrániť
  3. supeeer, teším sa , keď som uvidela názov The end, zľakla som sa. Pokračuj a skvalitňuj :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.