Pri čom relaxujete vy? :)

čaute

dneska len taký random článok(: ... Ten týždeň riadne rýchlo ubehol! Však? :) Konečne víkend...Ale priznám sa vám,ja moc nemusím sobotu a nedelu :D ... Ja zbožňujem piatky ked skončí aj škola,to je najlepšie :) .. Dneska bola v škole pohoda,ale až dosť nuda. Celý čas som sa bála,že začne nejaká učka skúšať podla dátumu,a kedže u nás aj všeliak tie dátumy odpočítavajú a zrovna dneska je 25.10. a ked to odpočítate tak vám výjde 15 a ja som 15. :D Smola no... Našťastie nikdo neskúšal :) Ale som zistila že brutálne nenávidím fyziku už dokonca viacej ako chémiu! :D Ked som prišla domov,som bola taká hladná :D ... A potom už pohoda,tak som sa rozhodla,že si idem pofotiť prírodu a vlastne všetko čo som uvidela :D ,pretože foťák mi už konečne ide ...
A tak vám tu zopár fotiek ukážem :) A pri tomto relaxujem.. Pri čom relaxujete vy? Napíšte do komentáru! :)


Candles ♥




Hah,knihy! :)


Milujem výhlad z môjho okna! :) Pretože odtial sa krásne foty príroda a moja milovaná obloha :D

Moja cica (Jessie) bola asi trošku nahnevaná,súdim podla jej výrazu tváre :D


-No čo dodať,len kamene :)
-Trň :) Velmi rada takto fotím,že niečo je zaostrené a ostatok už nie :)

-Rosa :)


Jesenné fotky :) Zajtra pôjdem zasa kdesi fotiť,ale už na lepšie miesta,toto je len moja záhrada :D
A ešte jedna posledná fotka z prírody... v notebooku ich mám viac,ale tak nechcem ich tu dávať vela .) asi vás to aj nudí ..

že aký smutný kukuč nahodil! :)

Moje dve lásky,tretia a najväčšia (výškovo) tu chýba, to by bola parádna trojka- Axel a Ali + keby tam bol aj Atos .. ( Sranda,že všetké mená sú na A! :D ) Axel má uši ako netopier :D a je hrozne hyperaktívny!

Posledná fotka, ujov kocúr,ktorého tam ktosi vyhodil... A pritom je to taký zlatý kocúrik! :) ... Chodievam mu dávať kedysi jesť,a on je taký prítulný vždy :) ... Aj môj sveter sa mu páči! :D

Ták toto bolo nadnes všetko,len taký jednoduchý článok :) ... Ja ešte pomedzi to upratujem izbu a mám tu riadny neporiadok :D .... Ktorá fotka sa vám páčila najviac? :)

Svoje názory môžete vyjadriť aj na asku: 
Podporte vaším lajkom moju stránku na FB:    
Kuknite moje videá na youtube:  
Alebo si ma pridajte na facebook:   
Bibi  
xx







Share:

11 comments

  1. aj ja milujem fotiť:) proste to je najlepšie <3 a ja relaxujem pri knihe :3 strašne rada čítam knihy a fotím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne fotky :3 .. a taktiež relaxujem pri knihe zo zapálenou sviečkou .. nahodí to úžastnú atmosféru :3 :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherný fotky !! :) taky hrozně miluju fotit! <3 a jenom se chci zeptat, ty fotíš zvířata s bleskem nebo bez?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá fotka so záhradou :O úplne božská :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Riadne pekné fotky :o a máš zlatých psov a mačku :) aj ja milujem fotiť len skoda že nie tak dobre ako ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale no,ved moje vôbec nie sú super...dôležité je,aby sa fotky ktoré odfotíš páčili hlavne tebe! :)

      Odstrániť
  6. Ahoj :) Nominovala som ťa na TAG - Libster Blog Award! budem rada ak sa zapojíš, viac sa dozvieš tu> http://beautywithlala.blogspot.sk/2013/10/the-liebster-blog-award-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj vobec manenudia tvoje fotky..velmi sa mi pacia kedze fotenie je moja zaluba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Určite aj já relaxujem pri sviečkách pri dobrej knihe a teplé kakao.Inač pekné!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pekne fotky.. hlavne to zaostrenie a ostatné nezaostrené :3 tiež rada fotím.. hlavne jeseň a oblohu!! :3 Najviac sa mi páčila ta posledná z prírody a výhľad z okna! Pekne pekne!

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.