Viedeň - Rakúsko

Ahojte! :)

Včera sme boli vo Viedni na tých vianočných trhoch! :) ... A dokonca som bola aj v tom najlepšom obchode na svete ♥ Forever 21 :D Kedže ste chceli aby som napísala o svojom dni vo Viedni,tak tu to je! :))




Vstávala som o 4:20.Odchod bol naplánovaný na 5:30.Viete čo,vstávalo sa mi úplne v pohode čo som bola prekvapená, obliekla som si rifle,čierne tričko s vtáčikom,modrú mikinu,ktorá bola hrubá a nato bundu + čapicu :3 ... Oco ma zaviezol,po ceste sme brali aj dalšiu moju spolužiačku. Prišli sme tam asi okolo 5:15... Bolo tam pár mojich spolužiakov a spolužiačky. Všetci boli už v super nálade, najlepšie bolo ked začali chodiť autá rodičov čo priviezli spolužiačky/ov a oni stáli tak za sebu a spolužiak jeden povedal,že : to vypadá ako formula 1... na tom  sme sa dobre zasmiali :) Autobus prišiel zachvílu,kamoška rýchlo bežala chytať fleka :) ... A sme sedeli skoro vzadu (Y) ...Celá cesta prebiehla super až nato že trvala dlho,ale to nevadí .)) ... Počuvala som s kamošku pesničky a ona pustila takú suprovú stále ju teraz počúvam! :) ...
Konečne sme prišli do Viedne.
Prvý pocit bol taký zvláštny,toto miesto na mňa velmi zvláštne vplýva,mám z nej zvláštne pocity... :) Ale je velmi krásna! :) ... Neviem vám povedať kde všade sme boli,pretože ja som ani nejak nevnímala čo vraví učitelka len som fotila a fotila :D ..
Celý deň sme len chodili,chrbat ma bolil z tašky a nohy som si necitila... Potom sme šli na trhy a tam bola pekná atmosféra,avšak ja som čakala niečo viac.. :) Moc mi to ani nepripomínalo Vianoce :D (Som divná) ..... A potom sme aj šli do obchodov a tak som si kúpila pre seba niečo a aj pre svojich blízkych! :)  A bolo ťažké porozumieť po nemecky :DD skôr som rozprávala po anglicky :D

Photos:














A čo som kúpila:
Sukňa premňa


Kozmetická taštička na vianoce pre moju naj kamošku

Moja naj kamoška bude mať meniny takže som jej kúpila drobnosť :)

Maminkeee .)

Kamošovi ktorý mi požičal foťák!! :))


Boli ste už kedy vo Viedni? :)))

-Bibi



Share:

8 comments

  1. Super článok a páčia sa mi veci čo si si kúpila! :-)

    http://www.beautytome001404.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé taky jsme tam včera byli! Přesně tam kde ty! :o Proč jsem tě sakra nepotkala :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéé :) :D Možno si ma aj videla ale nespoznala :D

      Odstrániť
  3. Vo Viedni som ešte nebola,ale chystám sa tam ísť s rodičmi,niekedy pred Vianocami,strašne sa teším ♥ Ináč,krásne fotky si odfotila,a tá sukňa je brutálna ♥ Tomu komu sa nepáči musí byť asi človek bez štýla -_-

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekný článok :) všetky veci a aj fotky sú super :) naposledy som bola vo viedni asi pred 7 rokmi ale za pár dní ideme aj zo školou takže sa teším

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wau! Ako to robíš že máš taký úspech? :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Toľko čitateľov (: super články.. :D ako to robíš?? :ooo

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.