4 úžasné knihy

Pekný nedelný deň vám prajem :)


Aj u vás je tak pekne, slniečko svieti? Je vám to príjemné? Lebo mne nie! Teraz malo ešte riadne snežiť, kopce zasypané snehom -_- ... :D ..... Komu sa taktiež končia prázdniny? :( Mne už áno , škoda nevadilo by mi, kebyže ešte taký týždeň hmm.. Ale mne to je aj tak už jedno, naši majú lyžiarsky a my čo nejdeme sme spojení s inou triedou a budeme opakovať, takže... pohoda malina :) :D .... Dneska som si pre vás pripravila článok o 4 úžasných knihách, ktoré vám odporúčam.. a ked' toto dopíšem idem točiť nové video! :) Tak sa pustime do toho :) 

Príde mi, že v dnešnej dobe strašne  málo ludí číta knihy čo ma dosť mrzí no ... Pre nich to sú len papiere spojené do kopy bez nejakého zmyslu :) .. Pre mňa knihy znamenajú fakt vel'a. čítam ich od mala, naviedol ma k tomu dedko a vždy ked' sa nudím, mám volný čas či som smutná siahnem práve po nich :) .... Knižnica to je miesto kde patrím ;) Tiež sa vám stáva, že sa tak zažerete do tej knihy, že sa nie a nie odtrhnúť od nej? :) .. Mne sa to stáva hlavne v noci ked' čítam /čo nie je dobré pre moje oči ale čo už / ... Tieto 4 knihy, ktoré vám chcem predstaviť som pre vás starostlivo vybrala! :D ... Prídu mi niečim fakt zaujímavé / stoja za prečítanie :)


Túto knihu som dostala od kamarátky na 15. narodeniny :) To bolo v júli minulého roka.... a ja som ju prečítala až v decemebri :DD ....Velmi som sa na ňu tešila po prečítaní stručného obsahu na zadnej strane knihy :) V podstate ide o dvoch mladých ludí Holy a Gerryho. Sú spolu už od strednej školy, sú to dve spriaznené duše, tá jedna nemôže žiť bez tej druhej. Lenže príbeh by bol asi nudný kebyže sa tam nevyskytol problém.. No tu sa vyskytol fakt velký. Gerrymu lekári zistili rakovinu v poslednom štádiu. Holly si nevie predstaviť život bez neho, ale G má s ňou iné plány. Pár mesiacov po jeho smrti dostane Holly balíček listov - na každý mesiac jeden. G jej tam spísal úlohy, ktoré musí splniť, ktorými ju postupne dostáva späť do života :) 
  obálka mi príde fakt pekná, jednoduchá a dievčenská :))
 Celkovo je to velmi zaujímavý príbeh, ktorý dokazuje, že aj ked' nás niekto blízky opustí, to neznamená, že máme za ním stále smútiť a nežiť :) Práve naopak. Máme žiť, robiť čo chceme, byť úspešní, aby na nás ten náš príbuzní z hora pozeral na nás s hrdosťou, láskou a šťastím :)

Najkrajšia myšlienka tejto knihy je aj vzadu. Strašne sa mi páči :)




Túto knihu som dočítala nedávno :) A hrozne hrozne ma zaujala! :) ... Je presne napísaná pre nás tínedžerov, ale tak nevravím, že si ju nemôžu prečítať i dospelí :) Je velmi napínavá a pútavá! :) Jedná sa o dievča menom Sisu- tá má takú schopnosť, že počas stavov bezvedomia sa ocitá v tele iných ludí...Lenže naraz sa stane, že ktosi sa nabúra do jej mysle a začne ju ovládať .... Sisa chce zistiť kto to je .... + rieši tam niečo so svojím najlepším kamošom (vzniká medzi nimi láska) a to sa mi páči najviac ♥ :D












Táto kniha má z týchto 4 však zaujala najviac :) .. Nie je vhodná pre slabé povahy a to myslím doslovne :) .... Príbeh sa deje v Osvienčine - kde je koncentračný tábor.... Kedysi tam opisujú tie veci čo sa diali fakt detailne. Osobne mi je lúto ako to skončilo všetko.... Hlavná myšlienka tejto knihy je však o priatelstve, či dokáže vydržať aj ťažké skúšky.. Bohužial v tomto prípade.. Nie..




A posledná kniha. Raz som túto fotku poslala na stránku s tým, že ju práve čítam a pár sa vás tam ozvalo, že aj vy ste ju čítali a že je fakt dobrá a tak.. Potešilo ma to :) Len stručný obsah - Je to o dievčati Samante, ktorá má všetko čo chce, je populárna ma super chalana.... 12. február mal byť najlepší v jej živote a ako to vypadá je to najhorší. Zomrie pri autonehode ale dostane šancu. Nie jednu ale 7. 7 krát prežíva ten istý deň a má niečo napraviť :) ... A mňa najviac zaujal jej vzťah k jednému chalanovi... ktorý je strašne milý a taký.... príjemný :) ... 


Ktorá z týchto kníh vás zaujala najviac? :) Poprípade čítali ste z nich nejakú? :)
Napíšte mi do komentára aj nejaké vaše tipy na dobrú knihu /ale prosím také neznámejšie nie Hunger Games a podobne / :))


-Bibi 

Ak máte nejaké otázky šup sem s nimi rada odpoviem- http://ask.fm/BibiLieskovanov
Pridajte sa na mojej stránke na FACEBOOKU kde pridávam každý deň rôzne fotky- https://www.facebook.com/everydayinspirationsbybibi?hc_location=timeline
Pozrite si moje videá na youtube - http://www.youtube.com/channel/UCW7cHg2CnaNWM7ezexluP1w
Folownite ma na instagrame- http://instagram.com/bibibrooks27
Folownite ma na Twiteri - https://twitter.com/MrsBibi_Brooks
Alebo si ma pridajte na moj facebook špeciálne určený pre vás kde s vami rada pokecaám -  https://www.facebook.com/bibi.brooks.3?fref=ts 

Tags:

Share:

11 comments

  1. Dobrý článok, najviac ma zaujala tá posledná kniha :))
    http://patkafashionblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. První a poslední kniha zní vážně dobře, určitě si je vyhledám a přečtu. :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ako tak pozerám máme asik rovnaký vkus na knihy :3 a to ma teší <3 Ja by som ti poradila knihu od Lissi Priceovej Banka tiel Darcovia. Je dosť podobná tej Votrelci v mojej mysli....Je tiež veľmi zaujímavá a tak.Dúfam že sa ti bude páčiť! a pre mňa ÚPLNE MEGA ČLÁNOK (y) keďže knihy zbožňujem a sú pre mňa relax <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článok, určite si ma inšpirovala a už sa chystám niekde ich zohnať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. D'akujem vám všetkým za krásne komentáre! :)) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super článok :3 knihy sú ako escape od tohto sveta a tá prvá kniha <3 je aj film ktorý som nikdy nedopozerala a určite si tú knihu niekedy prečítam a možno postupne aj tie ďalšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super článok :3 knihy sú ako escape od tohto sveta a tá prvá kniha <3 je aj film ktorý som nikdy nedopozerala a určite si tú knihu niekedy prečítam a možno postupne aj tie ďalšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No film si chcem dlhšiu dobu pozrieť aj ja,ale.. dajak nemám čas :D .))

      Odstrániť
  8. Obal druhej knihy vyzerá ako z Čadčianskej knižnice :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. :O Milujem knihy:3 Ja ti určite odporúčam prečítať si knihu Volanie Kukučky ak si ešte nečítala :) Podľa týchto 4 kníh by ťa to mohlo baviť u nás je len 2. deň v knihkúpectve a ja ju už mám a brutálne sa mi páči:3 Alebo knihu Čo sa stalo Mare Dyerovej:3 Tiež super kniha:3 Na smrť som čítala aj ja ale nevtiahlo ma to do deja tak ako iné knihy, znova by som ju nečítala ale 100 ľudí 100 chutí. A určite si prečítam tú poslednü:3 ďakujem<3 krásny článok s užasným obsahom:3 Knihy su užasné:)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.