Každá fotka má vlastný príbeh

čaukiiis :)

Dneska som sa rozhodla pridať taký jednoduchý článok, teda skôr random - dneska som na chvílu išla von a tak som zobrala aj foťák a fotila mojich štvornohých (aj dvojnohých) miláčikov :D ...

Polariod photos
Najradšej asi fotím prírodu a zvieratá.... Prídu mi zaujímavejšie ako ludia ;D .... A dneska bolo aj parádne počasie, a zvieratká mi ochotne pozovali, dokonca aj babkine kury :DD Som ich naháňala po záhrade :DDD  Sa len pretvarovali, že nechcú aby som ich odfotila, isto po tom túžili ^^


 





Dúfam, že sa fotky páčia! :) Kvalita možno nebude taká dobrá, lebo som ju musela zmenšiť, strašne pomaly sa mi tu tie fotky dávali a dokonca sa mi to raz vyhodilo nemala som nervy.

Bibi

xx

Share:

9 comments

  1. woooooow :) nadhernee Bibii :)) !! krasa, fakt.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naozaj super fotky :) Sˇufam, že bude viac takýchto článok :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty jsi strašně talentovaná fotografka! ^^ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky :3 ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Určite to tie kurence chceli :DDDDDD krásne fotky, naozaj nadherne fotíš a máš zlatých psíkov a aj tu mačku :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oni po tom túžia celý život, len sa hanbia prejaviť to verejne ;D

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.