♥ March Faves ♥

Aooojte :D

Rozhodla som sa, napísať dneska článok March Faves - výrobky oblúbené za mesiac Marec tak dúfam, že sa vám bude páčiť, začnime :3



Nepouživala som nejak vela vecí... Ako môžte vidieť :D .... Nechcelo sa mi ani robiť video, lebo už mám dve nastrihané, len ich musím dať na youtube! :))


čo sa týka produktov, ktoré som používala na starostlivosť pre moje vlasy ... Sú to tieto dva. Nalavo, je to vzorka jedného šampona od Syossu (milujem šampony od Syossu) no a ten urobí velké zázraky s poškodenými vlasmi. Plánujem si kúpiť velké balenie 

Suchý šampon je podla mňa úžasná vecička. Tento sa mi už minul, a je môj strášne oblúbený, takže si musím dneska kúpiť taký istý :3 


O Micelarnej vode som písala tu recenziu RECENZIA

Essence gel - vysušuje vyrážky a zabraňuje ich tvorbe, zbožňujem ho, poradila mi ho kamoška, a fakt pomáha :) 


Momentálne najradšej používam tento antiperspirant, recenzie o nich som písala tu - antiperspiranty

Voňavka Pur Blanca Elegance - Avon - moc sa mi tá vôňa už nejak nepáči, nie je zlá ale ... Ale dávala som si ju skoro stále :D 


Laky, ktoré som použila aj v jarnom nail arte :) 


špirála ORIFLAME, túto mám strašne rada :) kuknite aj - ZBIERKA SPIRAL


A nádherná ružová farba rúžu na pery! :))


Oblúbené piesne


Milujem wildcat, úžasné piesne! :)

The XX moja srdcovka ♥ 


Dúfam, že sa vám článok páčil, prajem príjemný zvyšok dňa, a nezabudnite napísať aj vaše produkty obl. za mesiac Marec. Paa  ♥ 

Bibi

xx



Share:

7 comments

  1. krásny článok :3 inak nad tou vodou od Garnieru rozmýšľam :) lebo dvakrát som už nad ním stála a rozmýšľala :D

    http://inspirationbytina.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Micelárka od Garnieru, Color Tattoo On and on Bronze! :) ♥ *.*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Preboha na čom máš položené tie výrobky? :OOOOOO

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten antiperspirant od Garnieru krásne vonia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvělý článek :)! šampony od syoss taky miluju :) jsou skvělé !:)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.