Recenzia - Micelárna voda Garnier

Ahojte! :)

Hlásim sa z novým článkov, tentokrát som si vybrala jeden produkt na recenziu. Kedže raz som ho aj dávala na stránku (jeho fotku) tak pár z vás mi písali nech urobím o ňom recenziu :) Tak ide sa nato :)




Kúpila som si ju nedávno. Bola som v dm drogérii, len tak som si dačo nakupovala, dojdem k pokladni, pozriem sa na taký pult, kde majú vystavené novinky, a táto voda mi hned' udrela do oka. A tak som si prečítala jej popis a bola to láska na prvý .. pohlad (?!) ... :) Stála niečo okolo 5 eur, čo je podla mňa super cena za takú kvalitu! :) 

čo slubujú výrobcovia:

- je určená na citlivú pleť
- odstraňuje make-up
-čistí
-upokojuje
- vysoko tolerantné zloženie
-400 ml = 200 použití
- vyčistí ju jedným ťahom
-pre všetky typy pleti
-bez parfumácie

čo vravím ja:

Ako som už povedala, je to láska :) .. Táto voda je podla mňa proste úžasná! :) ... Lepšia ako všetky moje odličovače (sú iba dva ale who care :D) , urobila som taký menší pokus, a to je taký, že som si na tvár dala make-up, korektor špirálu rúž a proste všeličo iné. Ked' som priložila navlhčený vatový tampon, razom všetko na tom mieste zmizlo! :) ... Pri očiach to bolo trošku zložitejšie, ale taktiež aj špirálu dobre odlíči! :) Páči sa mi taktiež, že nie je parfumovaná. Je velmi príjemná a dokonca som cítila, že moja pleť bola až táka jemnejšia! :) A aj krásne ju upokojí ako výrobcovia píšu :) .. - som nenašla žiadne, + by som našla veeeela :) .. A som rada, že je to také velké balenie, aspoň mi vydrží dlho. Takže ja vám ju odporúčam  všetkými 10 prstami, ak hladáte nejaký kvalitný odličovač, stavte na tento! :) 




Páčila sa vám recenzia? :) Uvažujete o kúpe/ prípadne ho máte? Dajte vedieť ♥ 

Bibi 
xx

Share:

4 comments

  1. Pekná recenzia :) po tomto si ju určite kúpim :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hodně mě láká! Takže si ji v brzké době asi pořídím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Má veľmi pekné balenie! Teraz mi práve došiel jeden odličovač od Garnier, tak si asi kúpim tento keď ho tak odporúčaš :)

    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.