Nákupy Marec 2014

Ahojte:)

Kedže mesiac Marec je už pomaly za nami, rozhodla som sa napísať článok Nákupy za mesiac Marec :) .. Je toho celkom fajn...Kozmetika, oblečenie, doplnky do izby a tak :)  Tak sa ide nato! :)



A ešte vám chcem oznámiť, že mám natočené nové video, len... myslím si, že na ňom vypadám trošku divne, ale tak pôjdem ho zostrihať. 

No a k tomuto článku. Ceny budem uvádzať iba niekde, ak budete nejaké chcieť vedieť, píšte do komentárov. 
Bola som v 101 drogérii, a tam mali laky od Miss Sporty za 0,37 centov! Pre mňa jasné, kebyže som si nejaký nekúpila bol by to hriech! :D .. Ale viete čo som vychytala? Rúž na pery od Rimmelu, tie od Kate :) .... A ja mám F-I-A-L-O-V-Y ! Bomba. Uvidíte ho aj v novom videu. Preto hovorím, že vyzerám čudne :D

Oblečenie

Riflová dámska košela -F&F


Bola zlacnená z 22 eur na 15 ... Mamina mi ju vybrala, a mne sa fest páči, lebo takúto ešte nemám a musím vymyslieť na ňu nejaký peckový outfit B-) A okrem toho, je velmi príjemná na dotyk :D 

Mikina - New Yorker


Je nádherná, teplá vnútry, dávam si ju pod vestu. A takisto tá cena bola úžasná. 

Mikina - Live Style


Aj na túto mikinu bola zlava ( :D ) a kedže ja brutálne milujem sivé mikiny, musela som si ju vziať. Taktiež je vyrobená z príjemného materiálu :) 

Tričko - Kenvelo


Strášne ma zaujalo to srdiečko :) ... A tak som si ho musela kúpiť, je to fakt krásne tričko!:)

Topánky - Humanic NEVER 2 HOT


Zamilovala som sa do nich na prvý pohlad, úžasne sa v nich chodí a sú proste nádherné ^^ ... Taktiež sa mi páči ich vnútro :) Je to zlatéé


Ostatné veci 

časopis Emma


No konečne :D úžasné články tam majú teraz. Len škoda, že tam dávajú hlavne kozmetiku, ktorá je drahá a tu aj nedostupná, keby tam dávali aj nejaké z drogériek čo sú tu na Slovensku :) 

Obojstranná lepiaca páska 


Asi som divná, ale z tohto sa pomaly teším najviac :D Už dlhšiu dobu som ju zháňala a konečne som ju objavila.. Viete kde? V Tescu. :D Idem si urobiť srdiečko z fotiek na stenu... Zatial som iba v polovičke, nemám to dorobené, ale ked' to bude dám to tu nebojte! :))

Budík 


Ktorý som si stihla aj roztrepať, ako môžte vidieť hore v rohu :) Ale nevadí, stál euro aj čosi a je fajnový :D ... Len nemám.. baterky doňho :DD

Mašlička do vlasov 


Toto je moja štvrtá, a čím dalej tým viac ich milujem, táto má nádherný kvetinkový vzor :3 

Náušnice - 101 drogéria, náhrdelník - HandM


Náušnice idem darovať kamarátke na jej narodeniny ♥ 
A ten náhrdelník ma dostal, hay nemám rada, aleee divne je, že zbožňujem takéto náhrdelníky, prstene a všetko spoločné s nimi :DD .. A tento je úžasný. 

Kozmetika

šampony - Syoss, Avon Naturals 


Od Syossu som si velmi oblúbila šampony, sú skvelé, a od Avonu mi prišli dva, teda dva som si objednala, ale kamoška mi to išla doniesť domov a cestou jeden roztrepala :DD Takže mi ide dať taký istý... Za pár dní.... :DD A má nádhernú vôňu *_*

Sprchovacie gély - Playboy


Majú nádhernú vôňu. A dokonca tie na lavo, sú dva a stáli spolu iba 2 eurá aj niečo :) ... Tak som to hned' brala :) Jeden ale dám tiež tej kamoške na narodky :))  

Zubné pasty - Sensodyne 


Netreba nejak komentovať :)) 

Antiperspiranty - FA 


Niečo som o nich písala aj tu - ANTIPERSPIRANTY-RECENZIA a teraz mi pribudel další, ten napravo, na športovanie ^^

Bel - kozmetické odličovacie tampony 


Tampony si kupujem jedine od tejto značky :) .. Pretože mi vyhovujú. 

Rimmel - Stay Matte , Nivea - BB cream 


Niveu som dlhšie chcela, mala som vzorku, velmi mi vyhovuje... Rimmel - chcela som bledší obtieň lenže ten už bol vypredaný, tak som si kúpila takýto tmavší, hádam ho použijem, ked' budem opálená! :) 

špirála Avon - Luxe 


Nedávno som o nej písala článok, tak si ho pozrite , nebudem sa tu vypisovať :) 

Essence Pure skin - Anti Spot Gel


Poradila mi ho kamarátka, rýchlo vysušuje vyrážky. Zbožňujem ho, mne teda pomohol, mala som vyrážky a akné na okraji tvári (neviem ako inak to mám povedať) :D , no a teraz už tam skoro ani nie sú! 

Rúže - Luxe, Rimmel Kate 


Luxe má naozaj krásnu farbu! :) 
A Rimmel... Ach, za 1,15 eur v 101 drogérii,. To bola láska na prvý pohlad, Cena a tá farba.. úžasné! Taká som bola nadšená :D 

Laky


Avon - lak bude vypadať matnejšie, toto je teda nadlak
Miss Sporty - Oh My Gem! 
Miss Sporty - 455
Rimmel London - 610 Pompous

= tieto tri laky (okrem Avonu) stály neuveritelných 0,45 centov MS oh my gem, MS 455 stál 0,37 a rimmel 0,50 eur v 101 drogérii

Miss Sporty Nail Expert 5 in 1 .. teším sa naň!


Farebné kamienky na nechty, úžasné, dlho držia na nechtoch :) 

Voňavka Avon - Summer White Sunset, ale nakoniec som ju dala mojej mamine O:) 


Ak chcete aby som na nejaký výrobok urobila recenziu dajte vedieť do komentárov, dúfam, že sa článok páčil, ahojte! :) Ja idem momentálne natáčať jarné outfity

-Bibi 

Share:

13 comments

  1. Oh Bibi, ty máš úplne nádherné veci :OOO Tie topánky akwajw ka w kolko stáliii?? Také dlho zháňam! :) A ináč tie laky to si fakt dobre vychytala ako ty vravíšš :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stáli 39 eur :)) ... A dakujem moc! :)) ♥

      Odstrániť
  2. Prosim ta odkial mas tu sedu mikinu?:O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to tam napísané, obchod Live Style :)) U nás je v meste, ale neviem kde inde ešte je...

      Odstrániť
  3. tu koselu mam aj ja :D
    http://typsforyou.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skade si kupujes tie maslicky?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás je taký malý obchodík kde sú doplnky do vlasov, náušnice a náramky :))

      Odstrániť
  5. Tie všetky veci :oo booa by som rada ak by si spravila recenziu o tvojich rúžoch ak už náhodou taka nebola :D ak hej sorry :D tá košeľa je nadherná a aj tie mikiny :33

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://everydayinspirationbybibi.blogspot.sk/2014/03/my-lipsticks-collection.html no tu som písala niečo o rúžoch, ale o tých najnovších ešte nie :D ... .. ♥

      Odstrániť
  6. Hihi zasa super článok ako vždy :)))
    A viacero vecí mám aj ja napríklad tú voňavku (ale používam ju len v lete) a tie kamienky na nechty, ale neviem mne vydržia na nechtoch max. 2 dni :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som bola normálne že prekvapená, mne vydržali 5 dní :DD

      Odstrániť
  7. Ten budík máš odkiaľ? :DD môj sa mi pokazil a zoháňam nový.. a ten sa mi fakt páči. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obchod Halierik.. tam je všetko lacné:)

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.