4 úžasné knihy

čauteee :))

Vo februári som dala článok o knihách a ten sa vám velmi velmi páčil, tak vám prinášam zas taký istý, knihy sú rôzne, 4 knihy - 4 žánre. :)) Aby si každý našiel to svoje ;)) Dúfam, že vás tento článok zaujme, prajem príjemné čítanie .))


Knihy som sa snažila vyberať čo najlepšie a myslím si, že sú velmi zaujímavé :))


Tieto som čítala nedávno, len tú od Nichollsona mám ešte len rozčítanú. Bol pekný deň, tak som sa rozhodla pofotiť článok vonku! :)) 

Daniel Hevier - Heviho škola tvorivosti


Kniha proti nudeniu :) Dostala som ju od našej základnej školy a bola som dooosť nadšená. Táto kniha má velmi pekné spracovanie, krásne obrázky, pútavo napísaný text. Sú tam všeliaké nápady, ako si skrátiť čakanie, ako objaviť v sebe tvorivého ducha, ako si zapamätať učivá, ako spoznať samého seba, proste fakttt kopu kopu úžasných nápadov! :) Môžte ju kúpiť napr. pre svojho neposedného brata (síce pochybujem, že by aj čosi čítal) :D, ale aj kludne pre seba. Myslím si, že zaujme skoro každého :)) 


Krásne spracovaná zvonku aj zvnútra :) Radosť čítať, a jej cena nie je velká. :)

Tess Gerritsenová - Mefistov klub


Pokial milujete krv, vela krvi, vraždy, záhady a taký ten mierny strach pri čítaní "krimi" kníh, potom je táto kniha ako stvorená pre vás. Ja osobne som si ju nehorázne zamilovala, nemohla som sa od nej vôbec odtrhnúť. Príde mi taká velmi velmi zvláštna, sú to akoby dva príbehy, ale tieto dva príbehy nadväzujú spolu. Na začiatku vystupuje malý chalan, ktorému zomrel otec- ale on vôbec nesmúti. Jeho mama mu už ako malému vravela, že on má velkú moc, že je Satanovo dieťa a tak podobne. Dostane sa do rodiny jeho strýka. Ale postupne všetkých zabije až na jeho sesternicu, ktorá pred ním uteká. Vzápätí sa dej prenesie už do prítomnosti, pretože toto všetko sa stalo v minulosti. Stanú sa záhadné vraždy, otrasné, kde obeti bola vyrezaná hlava, a krv bola po celom dome. Existuje tzv. Mefistov klub, ktorý vedie pán Sansone a ich cielom je ochrániť ludstvo pred týmto zlom. Koniec skončí velmi velmi prekvapivo, a páchatelom bude ten na koho by to nikto nepovedal, aj mňa samú to riadne prekvapilo. 
Je to fakt úžasná kniha, plná prekvapení a takých velmi vzrušujúcich scén, ktoré ak budete čítať večer tak počítam, že sa budete ešte chvílku v posteli nepokojne prehadzovať s pocitom, že vás niekto sleduje ;D 
Od tejto autorky si plánujem požičiať aj viac kníh.



David Nicholls - Jedeň deň 


Tak tu je dalšia moja oblúbená kniha, neviem vám o nej zas až tak vela povedať, pretože som ešte len v strede. Ale má fakt úžasne pútavý dej, myslím si, že vela z vás túto knihu už čítali, je dosť taká "populárnejšia" a bol aj natočený film v hlavnej úlohe s Anne Hathawayovou a Jimom Sturgessom, takže to musí byť pecka, ja som ho síce ešte nevidela, ale chystám sa. (Ako dalších xx filmov xDD)


Musím si ho ale fakt pozrieť. Dúfam, že bude dobrý ako kniha, ale o tom nepochybujem.

Príbeh je vlastne o dvoch priatelov - Emme a Dexovi. Sú najlepší priatelia, ale často krát sa pýtajú sami seba, či to nie je skôr láska čo ich spája. Navzájom si pomáhajú ale aj ubližujú, zbližujú ale aj vzdalujú, aby nakoniec pochopili, že ich osudom je byť spolu. Avšak toto rozhodnutie môže prísť príliš neskoro.... 
Velmi sa mi páčia vtipné momenty, pravdivo vám hovorím, že je to prvá kniha pri ktorej som sa zasmiala, inak taká ešte fakt nebola :) 

Odporúčam vám ju :)


Andrew Cope - Psí špion


Toto je kniha, ktorá je podla mňa vhodná pre mladšie ročníky. Ja ju mám už dlhšie, priznám sa, že ani neviem poriadne o čom dej je, ale viem, že bol pútavý a zaujímavý :) Jedná sa o fenku - Laru, ktorá má úlohu že musí utiecť pred drogovým baronom, prejsť do utajenia, musí si násjť novú rodinu - ale čo je najdôležitejšie, nesmie si ju privelmi oblúbiť, pretože potom by bolo lúčenie smutné :)) 




Dúfam, že vás dnešný článok páčil, aké články by ste chceli, aby som niekedy pridala? :) Ak máte akékolvek nápady, kludne píšte do komentárov, budem rada! :)) A taktiež píšte nejaké dobré knihy na čítanie ;))

Bibi

xx







Tags:

Share:

5 comments

  1. Velmi pekný článok, dávaš tu velmi zaujímavé knihy! :) Velmi ma zaujala tá - Mefistov klub, asi si ju musím požičiať :33

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super, takéto články mám veľmi rada, určite si niektorú z kníh požičiam/kúpim :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Určite si nejakú z nich prečítam :)


    www.weeklyfash.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělý článek, nápad s knížkami se mi moc líbí:-) Já se teď dala na Zlodějku knih, i když je pravda, že číst vůbec nestíhám.. Dřív jsem bývala šílený knihomol, teď jsem ráda, že přečtu jednu knížku za 2 měsíce.. už se nemůž dočkat prázdnin!:-) http://coffeewaterfall.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tú od Tess si nájdem :) Čítala som už od nej knihu "Dvojníčka" a je to skvelá spisovateľka. Inak super článok ;:

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.