DIY - Vyrob si svoj vlastný prírodný rámik na fotky ! :)

Ahojte :)

Včera som dostala strašnú chuť, spraviť si nejaké DIY. A zistela som, že oblepovanie krabic mi vôbec nejde, takže som sa rozhodla, že radšej spravím len nejaké jednoduché.. A výsledok ma celkom potešil. Tak sa pozrite čo som spravila! :))

Myslím, že sa mi to celkom vydarilo, nie je to úplne úžasné, predsa len som to robila na prvý krát , a mne sa veci na prvý krát pekne nikdy nevydaria, toto je našťastie dobré, chystám sa urobiť ich viacej, aj pre mamu a tak, pretože aj jej sa to velmi páčilo! :)
Tento rámik vyrobíte za 5-10 minút! :) 

čo budete potrebovať:


Ak bývate na dedine, 4 tenšie konáriky pre vás určite problém nebudú predstavovať, ale myslím, že ani pre ludí, ktorí bývajú v meste. 
Dalej špagát a nožnice. 

Ako nato:


Konariky si date asi do takehoto tvaru. Tie čo sú zvisle by mali byť trošku tenšie,aby to bolo krajšie :) 


špagátikom priviažete konáriky k sebe :) Myslím, že to dodá tomu rámiku taký "šmrnc" .

A potom už dáte fotku.

Na to budete potrebovať znova špagát, ten vyrobený rámik, fotky a dierkovač.


Vyberte si fotku, ktorú tam chcete dať.


Môžete si tam dať rodinu, priatelov, či zvieratá - a pre túto možnosť som sa rozhodla aj ja. :) 


Rozhodovala som sa medzi týmito dvoma. Môj kocúrik Muci a mačička Jessie, obidvaja už nežijú a preto som aspoň jedného chcela si zarámovať takto ... Rozhodla som sa pre Muciho :))


Dierkovačom urobíte 3 dierky, dve hore a jednu v strede dole. :)


Prevlečiete cez to špagát a zavesíte na rám! :) 
A vznikne toto:


Myslím si, že je to strašne pekné! :) Nabudúce si síce nájdem krajšie konáriky, ale ... totalne sa mi to teraz páči :) ... 
Príroda je stále pri vás.. xD 


Ako vidíte je to trošku nakrivo, ale tak nevadí, vy si to môžte spraviť podla sebaa :)) 


Tak dúfam, že sa vám dnešné DIY páčilo, ak chcete budem ich robievať častejšie ♥

Aááá je nové video  - https://www.youtube.com/watch?v=SsH6uUhh1fU

..... 

Budem rada, ak napíšte váš názor na rámik.

Bibi 

♥ ♥ 

Tags:

Share:

11 comments

  1. Tak to si musím vyrobiť :) Vypadá to super


    www.weeklyfash.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super tip vypadá to moc dobře :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fakt super blog máš. Páčia sa mi tvoje články a nápady. Ak máš záujem, môžeš si pozrieť môj blog. :)

    http://inspiration-by-leuss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Určite rob DIY častejšie! Super originálny nápad.
    A video mi cez tablet nejde -,- Ale moc sa teším, keď si ho pozriem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. fakt super :) milujem DIY!
    btw.pls follow me
    orsolyaambrusova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vôbec by ma nenapadlo spraviť si niečo také. Je to strašne pekné a jednoduché. :)) Rob DIY častejšie...Máš super nápady :)
    http://nessiechanel.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Waau strašne super DIY, pevne dúfam, že nebudem toľko lenivá a spravím si ho..:D Inak krásny blog :33

    http://pinkcute007.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.