Handmade by Marci ♥

Ahojte baby :))

Kedže včera som vám slúbila tento článok, tak ho tu aj budete mať! :) 

Myslím si, že vela z vás túto stránku na facebooku pozná. :)


Ja som ju spoznala vdaka jednej kamarátka, pretože som si chcela objednať nejaké doplnky. 
Vtedy mala stránka nejak 2.000 likes a teraz má vyše 4.700 likes! :) 
Marci je úžasné,milé dievča, ktoré naozaj vie s týmito vecami narábať, vyrába zaujímavé vecičky :) 


Ja som si asi pred necelým rokom od nej objednala tieto vecičky:

Náramok - kríž
Náhrdelník - Love


Tento náramok som vyhrala.. No teda, ja som vyhrala a mohla som si vybrať čo som chcela, bola som nadšená! :) 


A teraz prehádzame k podstate tohto článku. Nedávno som si vyhliadla na internete jeden náramok, písala som viacerým hand-made stránkam, ale žiadna ho bohužial nemala a nemala ho ani odkial objednať.. Tak som sa opýtala Marci a hurááá tá mi slubila, že mi ho zoženie! :) Ani neviete aká som bola rada.. A potom mi napadlo, že sa jej opýtam, či by nespolupracovala. A súhlasila, som prvý blog ktorý s ňou spolupracuje, čo som neskutočne rada! :) 


Tu je obálka. Som divná, ale strášne sa mi páči, a hlavne tá pečiatka vlavo v rohu je krásna! :) 


Marci si dala na všetkom záležať ;)

Náramok vypadá takto, a je to odteraz môj najoblúbenejší, kedže milujem jelene.





Musím vám povedať, že podla mňa je Marcina stránka najlepšia čo sa týka hand-madu. Má široký výber, krásne veci porobené.. Trebasa popozerať.. Tie ceny tiež niesú tak prehnané, máte istotu, že vám to príde celé, nepoškodené a vpriebehu týždňa aj niečo! :) 


Bibi

xx


Share:

9 comments

  1. wow určitě se moc ráda na její stránku podívám!! :O :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Superny članok :) Uz dlhsiu dobu si chcem od marci daco objednat len nikdy dako nebol cas :) ten naramok je uzasny tiež zbožňujem jelene a tie ine veci su tiez velmi pekné. A gratulujem k spokupraci :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na ruke vyzerá veľmi pekne... Aj je pekne tá fotka zaostrená :) Krásny je ...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Koľko stál ten náramok ? :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslíš toho jeleňa? Neviem, ja som ho mala zadarmo :)

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.