☼ Recenzia 2 výrobkov ☼

Ahojte! :)

Dneska som sa rozhodla urobiť recenziu na dva výrobky, ktoré stoja za to :)) Tak začnime :))


Gél od Essence som vám chcela už dlhšie zrecenzovať, ale rozmýšlala som, aký další produkt ešte zrecenzujem, aby tento článok nebol taký "suchý" :) A tak som si vybrala výrobok od Avonu, ktorý je určený na vlasy. Začneme ním :))


Síce nie je o ňom vela vecí, čo by som chcela povedať. :) 
Mám ho niečo cez rok, neviem presne, ale viem, že som si objednávala iný a prišiel mi tento. Je určený hlavne na krepovité vlasy a kedže moje vlasy krepovité nejak niesu nemala som ho ako využiť. Lenže v poslednej dobe začali byť, čo ma nahnevalo a tak som vyskúšala toto. Konečne prišiel jeho deň. Jeho konzistencia je taká, no je to gél. Síce, zdá sa mi, že trošku ju zmenil, bol taký hustejší, teraz je skoro ako.... hmm, nieže voda ale čosi tomu podobné. Vôňa je taká, neviem ju opísať, ale typická všetkým tým prípravkom od Advance Techniques. V jednej flaštičke je 60 ml ako môžte vidieť, čo mi príde na jeho cenu trošku vela, ale tak no..... Cenu ale neviem presne, od 2 eur ale určite bude stáť :) Ale jeho fakt velké plus u mňa je, že mne naozaj pomáha. čo ma dosť prekvapilo a som rada, kedykolvek mám pocit, že vlasy sú také dosť suché na dotyk a aj trošku krepovité, dám si pár kvapiek na ruky a vmasírujem do vlasov ale len do končekov + tak 4 cm nad nimi :)) Vlasy po ňom niesú mastné (aspoň u mňa je to tak) len ruky áno ;)
Ja ho hodnotím velmi velmi pozitívne a dávam mu 9 bodov z 10, lebo to nie je až taký zázrak ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------


Tento malý zázrak úplne milujem. Uvidíte ho aj v novom videu. Zasa sa budem opakovať, poradila mi ho kamarátka, ktorá ho má, a tak som ho u nej raz vyskúšala a pomohol mi. Tak som sa rozhodla kúpiť si ho, cena bola 2,99 :) Vôbec nelutujem.
Velmi pekný obal má, konzistencia - gél.Velmi lahko sa nanáša. Stačí ked' si ho dáte trošku na čistý prst a natrete po vyrážke. Mne sa jedna začala tvoriť pri nie velmi príjemnom mieste- nose, a tak som si ho tam dala. Do rána úplne zmizla! :) Dokonca nie je ani vidno, že sa tam začala tvoriť.To ma prekvapilo totálne a preto ho používam aj nadalej aj viac krát denne! :)
Odporúčam ho vám všetkými 10 prstami. Pravdaže nie každému môže sadnúť, ale tak myslím, že sa oplatí vyskúšať ho, 3 eurá niesú zas až tak vela, ked' si to porovnáme  s inými gélmi drahších značiek! :))
Dávam mu 10 bodov z 10! :)


Páčili sa vám dnešné recenzia? :)) Dúfam, že áno! :))

A nezabudnite pozrieť nové video - https://www.youtube.com/watch?v=gsmCDJAXawA

Prajem pekný zvyšok dňa ♥

Bibi

xx

Share:

17 comments

  1. úžasný článok Bibi! Fakt, tento sa ti podaril, nádherné fotky. A dakujem, určite vyskúšam ten gélik od Essence, moja tvár je samá vyrážka, dúfam, že pomôže O:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem, a potom mi daj prosím vedieť či ti zabral! :))

      Odstrániť
  2. super! :) ..určite si zájdem po ten gél n vyrážky do najbližšej DM! :) a od avonu je super aj sprej na vyrovnávanie vlasov ! :) ked mám vlasy všade stačí si nastriekať prečesať a je to! :) nechce sa ti pridať ďalší članok :DD o.O ?!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ten sprej budem musieť asi vyskúšať :) .... Hh, ak pekne poprosíte ;D Ale nie,srandujem, nadnes finish :)) A dakujem! :)

      Odstrániť
    2. ked myslíš :D http://fresshie.blogspot.sk

      Odstrániť
  3. Ahojky.. ten gél je fakt super.. rada by som ho vyskúšala, moja tvár je úplne samá vyrážka :// Nevieš mi poradiť kde by som tento gél kúpila..? dííky moc :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten gel na pupínky od essence si musím koupit.....pupínky se mi poslední dobou tvoří více než předtím.....stala jsem se tvým pravidelným čtenářem a jsem již 40. tým..moc gratuluji!!! :) Budu ráda, když se také staneš mým prav. čtenářem :)
    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Boží článek!! Ten gel od essence vypadá úžasně!! Jak tu o něm píšeš tak si mě na něj strašně nalákala :) Jenže u nás v drogerii jsem ho ještě neviděla.. :/ Kde si ho koupila ty?? Jinak gratuluju k takovým menším kulatinám, čtyřicet čtenářů... páni to je opravdu krásné číslo!!:D Ale snad ti nevadí, že jich máš už čtyřicet jedna :) Jsem ráda, že jsem na tvůj blog narazila a určitě tu nejsem naposled!! :) Byla bych moc ráda, kdyby ses i ty stala mým prav. čtenářem, vždyď sama víš, jak moc to potěšíí <3

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem krásne :) Kúpila som ho v dm drogérii :)) ... Pravdaže sa stanem ;) Rada čítam a objavujem nové blogy :))

      Odstrániť
  7. Pomaha aj na čierne bodky ???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prepáč, to ti neviem povedať, kedže ja ich nemám :/

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.