Ked' sme lenivé...

Ahojte! :)

Dneska som si pre vás pripravila článok o dvoch suchých šamponov. 
Preto aj ten názov článku "ked' sme lenivé..."

Určite aj vy máte také dni, kedy vaše vlasy nevyzerajú velmi dobre, povedzme, že by už aj potrebovali umytie, lenže vám sa nechce. Napr. je večer neskoro a nemáte chuť umyť si ich.
Mne sa to občas stáva a vtedy s radosťou aplikujem suchý šampon na moje vlasy.
Môžem povedaž, že som sa doň zamilovala ;D 

čo to vlastne znamená "suchý" šampon? 

Myslím si, že väčšina z vás si vie predstaviť niečo pod týmto pojmom, ale určite sa tu nájdu aj dievčatá, ktoré o tom možno ešte nepočuli:)

Suchý šampon je najčastejšie vo forme spreju. Ako uvidíte na iných fotkách. Tvorí ho ryžový škrob, ktorý zachytí mastnotu na vaších vlasoch a tak vaše vlasy budú pôsobiť, akoby boli čerstvo umyté. 
Aplikovanie je velmi jednoduché a zaberie to málo času. (O tomto vám ešte poviem pri konkrétnych produktov)

Výhody:

-šetrí čas
-lahko sa aplikuje
-praktický
-vhodný aj na cesty

Nevýhody:

-vysušuje pokožku pri dlhšom používaní
-môže spôsobiť lupiny

Hlavným pravidlom je, aby ste tento sprej nepoužívali často. Ja som to skúšala, a po čase tento sprej už vôbec na vlasy nefungoval. Taktiež, ako som spomínala v nevýhodách, vysušuje pokožku a ak vám nesadne, môže vám spôsobiť lupiny. 

Aplikácia:

Tá je velmi jednoduchá. šampon trochu pretrepte a zo vzdialenosti 20 cm nastriekajte na jednotlivé pramene vlasov. Potom si vlasy ešte prečešte, trochu pretrite uterákom alebo si vyfénujte vlasy, pretože pár čiastočiek vám ešte môže zostať vo vlasoch.

A teraz prejdeme na 2 konkrétne produkty. Oba sa mi už minuli, takže si musím kúpiť nový a pravdepodobne vyskúšam od nejakej inej značky:)


Toto je môj druhý suchý šampon. Dostala som ho na Vianoce a vyminul sa mi už vo februári. :D Asi so ho vela krát používala, čoby sa nemalo robiť ale čo už....

Svoju úlohu si splňa fakt úžasne! :) 
Vlasy po ňom vypadajú fakt akoby boli čerstvo umyté. 
Navyše aj tá vôňa je celkom príjemná.
Recenziu som písala o ňom --TU-- takže sa k nemu nebudem nejak obzvlášť vyjadrovať.
Ceny sa pohybujú od 2-4 eur :) 
A ak hladáte fakt nejaký dobrý s.š. tak určite stavte na tento a nesklame vás! :) 


Tento šampon s modrým pruhom je určený na slabé vlasy bez objemu. 
Objem vlasom dodá, aj ked' nie nejaký úžasný, ale trošku tam vidieť ten rozdiel.

A prečo som napísala, že tento šampon s modrým pruhom?
To preto, lebo existuje ešte aj so zeleným, ktorý je určený na rýchlo mastniace sa vlasy.




----------------------------------------------------------------------


Toto bol môj prvý suchý šampon ever. 
Bola som dooosť natešená, ked' som si ho kúpila, lebo už dlho som chcela nejaký vyskúšať:)
A nesklamal. 
Myslím si, že je tak dobrý ako od Syossu. 
Akurát je trošku nepraktickejši ako Syoss, pretože má hrubšie "telo" ale tak to nie je také hrozné. 
Aplikácia je taktiež velmi jednoduchá, vlasy si musíte riadne pretrieť uterákom.
Mám ho z Dm drogérii, a dúfam,že ho tam ešte nájdem, pretože tento by som si fakt rada ešte kúpila. 
Cenu si fakt nepamätám, ale určite bol lacnejší než S.
Vôňa podobná Syossu.





Dúfam, že vás dnešný článok zaujal.

čo vy a používanie suchých šamponov? 
Tiež po nich radi siahnete ak ste v časovej tiesni? :)
Máte nejaké iné oblúbené suché šampony? :)

PS. čo hovoríte na nový vzhlad blogu? :) teda resp. tapetu :) Podla mňa je strašne zlatááá:)

Určite dajte vedieť do komentárov, poteší ma to! :)

Prajem príjemný zvyšok dňa.

Bibi
♥ 

Share:

4 comments

  1. Ten prvý si určite kúpim :) inak pekný článok ako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny článok velmi si mi pomohla :))) ináč, ktorý odporúčaš ty? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.