◄ ☼ May faves ☺ ►

Ahojte!


Máj sa pomaly končí, nastupuje jún...Ale ten čas letí, čo? :) Predchvílou len začala školský rok a už je koniec. A konečne prázdniny.
Myslím, že neexistuje vela ludí, čo by sa netešili na letné prázdniny.
Teplo,slnko,voda,letné večery, priatelia, párty, plávanie, výlety, žiadna škola, žiadny stres... 

Aké máte vy plány na leto? :)
Ja celkom fajnové, mám v pláne ísť s rodinou na týždeň do Tatier, a nenormálne sa teším.
Dalej by som mala zájsť s maminou k jej kamarátke do Bratislavy a s jednou rodinnou známou do viedne na pár dní. 

Plánujem si leto fajne užiť, s priatelmi, dlho si pospať ( :D ), ísť na výlety a podobne.
Aby som nový školský rok začala nanovo naladená.

Dosť bolo kecania. 
Ukážem vám výrobky, ktoré som si oblúbila za mesiac máj. 
Je ich málo, ale nič viac mi ani netreba.




S parfémov je môj najoblúbenejší za máj, asi tento! :) 
Má úplne nádhernú, jemnú kvetinkovú vôňu, ako stvorenú na jar a leto.
Vydrží dlho, a cítiť ho všade okolo. 
Taktiež má strašne krásny flakon.
Stál iba 5 eur, takže sa oplatí doňho investovať! :) 


Musela som tu pridať aj tento anti-bakteriálny gél na ruky... Nenávidím baktérie, ktoré sa nachádzajú na verejných priestranstvách. Ked' sa mám chytiť klučky... Brrrr... A preto ho vždy nosím so sebou, dám si ho na ruky, rýchlo sa vstrebe a je to:) Hned' je mi príjemnejšie;)


Tento čistiaci gél nepovažujem za úplne najlepší, ale aj tak ho používam. Teraz som ho používala dosť často.
Obsahuje jemné mikro-perličky pre každodenné odstránenie odumretých buniek. 
Ked' som ho použila prvý krát - večer, na druhý deň bola moja pleť miestami flakatá, takže som sa obávala používať ho dalej.
Ale teraz už nič také nerobí, jemne vyčistí pleť. 
Takže som si ho nateraz aj celkom oblúbila, i ked' už by som si ho asi nekúpila.


Nič nové, kedže teraz začína byť riadne teplo, používam hlavne tento anti-perspirant. 
Je určený hlavne na šport, takže ho používam hlavne na telocvik, ale ked' chodievam na cyklotrasu na bicykli a podobne.
Funguje ako má! :)


áno, vidíte dobre, je to detský šampon. Hned' ako dopoužívam všetky čo mám doma, budem používať len detské šampony. Majú ovela menej chémii v sebe, a sú šetrnejšie k vlasom. 
Tento má jemnú vôňu, vlasy sú po ňom jemnučkéé ♥ 


Moje pery občas chcú protestovať a to takým spôsobom, že sú totalne suché.
A preto používam hlavne tieto vajíčka od Oriflame, majú nenormálne nádhernú vôňu! :)
Toto vajíčko má vôňu čiernych ríbezlí, jemne hydratuje vaše pery.


Ako niektoré možno viete, na mojej facebookovej stranke som pridala raz fotku s popisom, že som sa rozhodla 30 dní nemať lak na nechtoch. Pretože moje nechty sa v poslednú dobu strašne lámali, tak im dám velkú prestávku. 
Zatial používam tento lak ktorý slúži na 5 vecí. 


Sprej na vlasy, ktorý im dodá lesk a pomáha rozštiepeným končekom. Je zo stránky http://nanicvlasy.sk/ a písala som o ňom niečo v http://everydayinspirationbybibi.blogspot.sk/2014/05/top-4-produkty-na-vlasy.html . 


Posledná vecička, je tento sprchovací gél.

To bolo nadnes všetko! :)

Dúfam, že sa vám článok páčil.
Určite budem rada, ak ho budete komentovať.
+ ak máte nejaké nápady na iné články píšte! :) 

◄Bibi►
♥ ☼ 

Share:

5 comments

  1. Velmi pekné fotky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow! Poklona nádherné fotky a jejich pozadí. Úžasný článek :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sprej na vlásky vypadá hodně dobře! Něco takového bych rozhodně potřebovala :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.