Recenzia - 3 výrobky

Ahojte

Povedala som si, že už dávno nebola nejaká recenzia, a ako viete, nerada robievam recenziu len jedného výrobku, pokial fakt nestojí zato, spravím radšej 3 recenzie.

Dneska som si pre vás vybrala výrobky, ktoré som si v poslednej dobe oblúbila. Tak začneme :) A na konci článku mám pre vás menšie informácie.


Ako prvý výrobok by som vám chcela predstaviť tento hydratačný penový sprchový gél od Playboy-a

žoženie ho v drogerkách, v Dm neviem kolko stojí, avšak v 101 drogérii je taká akcia, že dva tieto gély iba za 2 eurá aj niečo :) Takže som neváhala hned' to kúpiť.
Mám ešte jeden gél od Playboy-a ale ten som ešte neskúšala i ked' jeho vôňa je krajšia ako tohto ale to je jedno. 

Obal - typický, tento sa mi velmi páči, je taký pekný dievčenský :)


čo sa týka vôňe, ako čítam o nej na internete, má sa jednať o velmi sladkú zmyselnú vôňu, avšak ked' porovnám ten druhé gél s týmto, tak ten je vonia ovela sladšie. Túto vôňu neviem ani tak opísať, ale ked' si ju na seba nanesiem v sprche, tak sa úžasne rozvonia všade okolo mňa, no ked' výjdem von už ju necítim. U mňa je to tak vždy, nikdy nemôžem nájsť gél čo by voňal na mne fakt dlho, jedine jedno mydlo z Oriflame je úžasné, ale o tom možno niekedy inokedy :)


Taktiež sa mi páči aj tvar tejto nádobky /či ako to nazvať/, dá sa jednoducho chytiť. /toto sa mi páči u každého géla od Playboa/


Hydratácia je taká stredná, nič úžasné.
Kedže je dermatologicky testovaný, nebol by vám podráždiť pokožku :) 

Ale inak som si tento gél oblúbila vdaka jeho nezvyčajnej vôni.
Dala by som mu 9/10 :) 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


V poslednej dobe som mala hnusne suché pery, takže som musela stále používať balzam.
Vybrala som si tento.
Jeho vôňa je proste nádherná, neviem ju ani opísať, pripomína mi detstvo ale netuším ani prečo :) 
Má velmi dobrú konzistenciu, príjemne sa roztiera po perách, avšak hydratácia je taká.. ak máte fakt riadne suché pery, toto vám vôbec nepomôže :) / čo je teraz môj prípad/ 


Napriek tomu, že nehydratuje úplne úžasne, dávam mu 10 bodov z 10! :) A určite patrí medzi môj najoblúbenejší.
Dúfam, že ho ešte zoženiete /ale niesom si istá/ pretože bol v takom sete čo som dostala na Vianoce.


Posledný výrobok som vybrala tento. Zmatňujúci púder, oblúbila som si ho, ked' sa lesknem tak vždy ho použijem a úžasne zafunguje. Dosť sa mi nepáči, že sa z toho krytu odlupuje ten nápis Stay matte a ostatok.


Výdrž je taká stredná, nie nejak dlho ale. 
Na pleti vypadá velmi prirodzene a pôsobí velmi lahko.Ked' to pravdaže nepreženiete ;)
Cena sa pohybuje okolo 4-5 eur :) 
9/10



Tak dúfam, že sa vám dnešný článok páčil! :) ... 
Chcem vám povedať, že zavediem si taký plán kde si určím deň ked' budú recenzie, deň ked' budú DIY a tak. DIY budem robiť už viac, momentálne mám úžasné nápady čo urobiť, tešte sa na nejaké mňamky, ktoré sa vyrobia úplne rýchlo.

Dalšia vec je, že si dávam asi pauzu s točením videí, ale je dosť možné že s nimi už pokračovať nebudem... Mám nato dôvod, ale bohužial nechcem ho tu písať a ani vraviť nikde :)) ... Možno sa k tomu vrátim, ešte neviem. Avšak teraz nie je správny čas, nestíham vôbec nič už... 

Nehnevajte sa. S blogovaním a stránkou budem stále pokračovať. Videá sú otázke.

Dakujem vám fakt za vašu podporu ♥

Poteši ma každý komentár! !:)


Bibi

xx


Share:

7 comments

  1. S tím PlayBoyem naprosto souhlasím.
    Co se týče různých jeleních lujů, nebo jak se tomu vlastně říká, mám jich asi milon, opravdu. Používám je každý den, několikrát pro nejen dobrý pocit, ale i pro tu péči. Opravdu nemám ráda popraskané rty, ze kterých teče krev atd., proto o své rty ráda pečuji.
    No a co se pudru týče, nemám ho, proto nemohu soudit. Ale někteří chválí, nekteří naopak. Nevím, jestli si ho koupit, protože mám momentálně vyhlídnutý pudr od NYC, takže uvidíme, jak to všechno dopadne. Ale kamarádka ho má, asi měsíc, a skoro vypotřebovaný, což mě překvapilo, ale chválila si ho, tak nevím.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. všichni si ten pudr Stay Matte hrozně chválí, ale já nemůžu říct, že by to byl pro mě nějaký zázrak. mám opravdu mastnou pleť a tenhle pudr mi na pleti nevydrží a ani moc nezmatní. já raději sázím na sypké transparentní pudry. :)

    http://karolinarblog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš nejlepšie články :3 A ten playboy si určite kúpim :) :D....

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.