Laky hodiace sa na jar ☼

Ahojte, kedže dnes som prišla domov neskoro a nemám tolko času fotiť niečo dobré na článok, tak som len rýchlo pofotila laky, ktoré sa hodia na jar. Začnime :)


Pravdaže, čo čert nechcel, hned' ako som vyšla von, foťák ukazoval že treba vymeniť akumulátor, ale dajak som stihla pofotiť aspoň pár fotiek. 
Ako som na mojej stránke na FB spomínala, oblúbila som si teraz tmavé laky, ale ja vám predstavím také, ktoré sa hlavne hodia na jar. I ked' pravda je, že ani sa nenazdáme a je tu leto. :) A pravdaže, toto je prvý článok v máji♥ 


Tento lak fakt zbožňujem, už som ho tu tuším aj dávala kedysi na blog. Spokojnosť 100% - tná, vydrží vážne dlho, nádherná farba, a rýchlo schne. Odtieň - 325 Raindrop


Dalšia nádherná farba, slniečková, pastelová. Odtieň - Lemon Sugar , celkovo laky od Avonu fakt oblubujem.


Pastelová zelená, typická pre jar. Odtieň - Sea breeze, je nádherná na nechtoch! :)


Mint ice and Very violet.  Taktiež dve nádherné farby, podobajú sa tým predtým, len ich štetčekom sa trošku ťažšie lakuje pretože je malý :)

Rúžový - Orchid Splash - fakt nádherná farba, nie je to silno ružová, je taká ... princeznovská ;-)
Modrá - Blue water lies - Je to velmi neobyčajná farba, pretože má taký zlatý odlesk :) 


Tmavo modrý - Inky Blue - mám ho na nechtoch spolu aj s týmto:
Top coat - toto je ale zmatňujúci lak, nemám ho na všetkých nechtoch striedala som to, že raz len čisto modrý, potom som naniesla aj zmatňujúci. Trošku ma ale mrzí, že po nanesení, pôvodný lak má trošku fialovejšiu farbu.


A posledný, taká príjemná ´nude´ farba, odtieň  130 what's my name, milujem ho úplne, lebo tento my vydrží dlho, ako aj všetky laky od Essence, napriek tomu, že som poriadne na ne nepočula pozitívne názory, mne tieto laky brutálne vyhovujú. Chyba nemusí byť len v laku ale aj vo vaších nechtoch :)) 
Tento môžte doplniť aj nejakým zaujímavým nadlakom.

Aké sú vaše oblúbené jarné laky? :) Píšte do komentárov ♥ 


Dúfam, že sa článok páčil.

A dakujem za krásne komentáre, ktoré mi chodia, + aj vaše krásne správy na asku ♥ 

Bibi 

♥ 

Share:

11 comments

  1. Všetky farby ma zaujali a presne si sa trafila do farieb ktoré sa mi páčia :) pekný príspevok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechny ty laky od Avonu vypadají úžasně!!!!! Já mám taky jeden, ale ten je takový brčálově zelený se zlatými třpytkami a každý den bych ho rozhodně nenosila......asi si nějaké dokoupím a hlavně ten 325 Raindrop takovou barvu sháním hoooodně dlouho!! :)
    PS: Nechceš se zviditelnit? TADY: http://www.kajahasidea.blogspot.cz/2014/05/chces-se-zviditelnit.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  3. najviac sa mi páči ten modrý už dlho ho zháňam tak vďaka za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherný článok Bibi :) Krásne laky máš, na jar ako stvorené :) Musím si nejaké z týchto kúpiť, ktorý najviac odporúčaš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to mi připomnělo, že bych si měla nakoupit nové laky. :)
    jinak ten mentolový od avonu mám taky

    http://karolinarblog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nektere jsou moc pekne, asi bych byla schopna si vybrat :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherný blog, moc se mi líbí tvoje příspěvky! :) Sama mám začínající blog a byla bych ráda, když si uděláš čas a podíváš se na něj. :)

    aNOVAM

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kraasne fotky! Máš určite super fotak, všetko je pekne zaostrené :) a laky sú tiež krásne, všimla som si, že prevažuju pastelové farby.



    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem pekne, pastelové farby sú teraz na jar velmi oblúbené :)

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.