TOP 4 produkty na vlasy

Ahojte! :)

V dnešnom článku vám chcem predstaviť a opísať 4 super produkty na vlasy! :) 
Prepáčte, že tu stále teraz pridávam len recenzie, lenže túto musím urobiť teraz. V pondelok alebo utorok sa môžete tešiť na ROOM TOUR, odfotím izbu + nejaké detaily a postnem to tu! :) Takže si to potom nezabudnite pozrieť. Taktiež pre vás pripravujem rôzne DIY nápady, ktoré sa týkajú aj leta - nejaké tie mňamky na osvieženie. Celkovo mám 30 tém spísaných na papieri, ktoré som vymýšlala počas nudy:) Takže sa môžte tešiť.

Tieto 4 produkty považujem za fakt dobré. 
A teda prejdime na ne! :)


Už som vám ho viac krát spomínala. Je to môj najoblúbenejší lak. A prečo? :)
Pretože sa po ňom fakt príjemne rozčesávajú! :) Mala som laky, po ktorých sa mi vlasy zlepili do kopy, no fuj... Ale tento lak je úplne iný. 
Vaše vlasy po ňom pôsobia prirodzene, akoby ste tam nič ani nemali.
Taktiež  vám dodá objem pokial máte riedke vlasy ako ja. 
Fixáca je taká stredná, musíte si dať trošku viac laku, ak ich chcete mať riadne zafixované. 
Má príjemnú vôňu... Ja si nemôžem pomôcť, mne to proste vonia po vianočných perníkoch :-D 
Taktiež má chrániť vlasy proti vlhkosti.
Cena sa pohybuje okolo 3-4 eur a existuje viac druhov.



----------------------------------------------------------

Velmi som sa tešila na tento zaujímavý termálny sprej. 
Poslala mi ho stránka http://www.nanicvlasy.sk/ , ktorá sa zaoberá výrobkami na vlasy, ale hlavne Clip-in "vlasami" . 


Viac si prečítajte na ich stránke.  A taktiež musím spomenúť, že majú výrazné zlavy pre študentov. 


Teraz prejdeme k tomuto spreju.
Ked' prišiel, bola som neskutočne zvedavá, či bude fungovať tak ako to má napísané v popise. 
A to:

- nemá zaťažovať vlasy
-nemastí ich
-má ich ošetrovať
-reparovať rozštiepené končeky
-zabraňuje strapateniu vlasov
-rovnomerný lesk po vlasoch


Objednať si ho môžte --TU--

Výsledok- 

Som prekvapená, ale všetko do bodky u mňa splňa.
úžasne rýchlo sa aplikuje, ale nie je to taký typický sprej... Neviem ako to mám popísať... Je to sprej ale taký... že sa ihned' vstrebe do vlasov. Ked' som si ho nastriekala len tak na ruku na skúšku, nič som necítila.
Dodá im lesk, ale musíte si dávať pozor, aby ste si ho nedali vela, lebo potom to bude vypadať akoby ste ich mali až mastné.
Končeky nemám vôbec také rozštiepené ako predtým, čo je úžasné plus:)

Odporúčam vám ho pretože funguje ako treba! :) 

-----------------------------------------------------------

Další produkt je tento balzam. 
Aussie majú fakt kvalitné výrobky. 
Určite sa oplatí do nich investovať, i ked' cena sa pohybuje okolo 5-6 eur. 
Teda tento balzam stál 5 eur.
Nesklamal.
Vlasy sú po ňom jemnučké,na dotyk sú také... posilnenejšie a aj vyzerajú zdravšie! :)
Vôňa je strašne príjemná.


----------------------------------------------------------------------


A ako posledný produkt tu mám tento šampon od Avonu. šampony od Avon Naturals mám fakt hrozne rada, pretože moje vlasy sú po nich ako znovunarodené. 
Obzvlášť som si oblúbila tento šampon hlavne pre jeho dokonalú vôôôňuuu ♥ 
Ale nie, určite nie len pre vôňu ale aj pre to ako pôsobí na moje vlasy.
Sú po ňom DOKONALEEE:) 
Hebké,jemné a vyživené.
Taktiež je super že toto je šampon a kondicioner v 1 a slúži na poškodené vlasy.
Bol v akcii a stál asi 2,50 eur :) 



Dúfam, že sa vám dnešný post páčil! :) 

Budem taktiež vdačná za každý komentár,ocení to moju snahu.

Pa

Bibi

♥ 

Share:

2 comments

  1. ahoj ja som si kupila aussie sampon a neviem ako ho otvorit :( ono to proste nejde :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ani ja som to nevedela :D http://4.bp.blogspot.com/-eXV0wd4Wlx8/UmAo7J_QvPI/AAAAAAAAAXs/deY0XYelxFg/s1600/1380179_657906420897473_708822128_n.jpg takto! :)

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.