Najoblúbenejšie kúsky bižu


Vybrať si najoblúbenejšie kúsky z bižutérie, aj ked' ich nemám vela bola celkom fuška;) 

V poslednej dobe nosím iba 3 náhrdelníky. Každý znamená niečo pre mňa. Spolu možno ani dokopy nejdú, ale je mi to úprimne fuk :) ...

+ nosím ešte jeden "prsteň" ale zbožňujem ho.

Dúfam, že vás dnešný článok zaujme! :)

Tieto dva týžden budú teraz dosť na nervy, treba to nejak prežiť, našťastie pár písomok mám už za sebou, takže aspoň to.

Potom sa vám budem naplno venovať:))

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prstene




Prepáčte za zle zaostrenú fotku, ale ked' som to fotila nevšimla som si to. Na prsteni je napísané 'Friends Forever' .. Boli dva, jeden som dala raz jednej kamarátke....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Náušnice




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Náramky


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Náhrdelníky







A toto sú spomínané tri náhrdelníky.

Prvý - je na ňom Panna Mária a to teda znamená, že som katolíčka
Lev - Som také znamenie a povahovo rovnaká
Krídlo s lebkou - Smrť a anjel, teda ja to tak volám. Bližšie čo to znamená si nechám pre seba :))

Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil! :) ...
Ak budete chcieť vedieť kde som hociakú vecičku z týchto kúpila, píšte do komentárov! :))


Ahojte ♥ 

Tags:

Share:

5 comments

  1. Pěkné:) mně se hrozně líbí ten s těmi křížky:3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty náušnice s peříčky a první náhrdelník se mi líbí nejvíc :)) máš super sbírku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. strašne pekné :3 a tie kúsky sa mi k tebe hodia :) brutálne ti ten štýl pasuje :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Júúj.. krásne :3

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.