◄ Starostlivosť o pleť v lete ►



Ahojte! :)

Rozmýšlala som, či pridať kecací článok alebo takú mini recenziu na výrobky, ktoré používam pri starostlivosti o pleť. 

Kecací článok by sa tu mal objaviť v priebehu týždňa a bude asi dosť dlhý + bude tu ešte jedna zaujímavá recenzia! :) 
A dnes som si teda prichystala tú starostlivosť.

Vlastne sa ani neodlišuje od tej starostlivosť o pleť v zime. Vtedy používam taký iný gél.
V lete sa snažím svoju pleť nezaťažovať makeupom a všetkými podobnými vecami.
A taktiež sa snažím o ňu dobre starať, čo sa mi dosť vypláca, kedže je hladká ako detská prdelka ako to pár mojich kamošiek s oblubou a vtipom vraví :DD

Ale teraz vážne.
Produkty používam také, aké ste tu už mohli vidieť.
V zásobe mám ešte vela vela gélov, ale snažím sa dopoužívať tie načaté a zbaviť sa tak väčšiny kozmetik a tak, lebo sa to fakt nakopilo.

Tááááááákže :)

Pokial som nalíčená a chcem sa odlíčiť, používam hlavne tieto dve vecičky:

Garnier - Micelárna voda - o tejto sa nebudem vela vyjadrovať, lebo som recenziu na ňu písala -----TU-----
 Avon - eye makeup remover lotion - Perfektne odličuje a správa sa voči pokožke tak fakt jemne. Bol to zároveň môj prvý odličovací produkt, a nesklamal:)


...




• FDS - Body Scrub - Ak sledujete môj blog pravidelne, asi viete, že na tento peeling nedám dopustiť. Používam ho iba na tvár, ale perfektne mi ju vyčistí. Je úplne hladká po ňom a nádherne vonia. Používam ho však raz za deň aby som si nepoškodila. Najhoršie je, že už je tam toho peelingu fakt málo... avšak mám náhradu.

• Dermacol - Gommage Cleanser 
 Oriflame - Calming face wash 

tieto dva produkty použivam zakaždým čo sa sprchujem. Vlastne ja peeling a gél používam počas sprchy. 
Momentálne mám skoro vyminutý ten od Oriflame, aaaaale, kedže ten tak strašne zbožňujem, nedávno som si objednala taký istý:) 
Ale potom vyminiem ten od Dermacolu.

K Oriflame sa vyjadrím stručne - najlepší gél aký som mala.
Dermacol ... No ten je všeliaký, kedysi mi spraví flaky na tvári, ale považujem ho za fajn. A tá vôňa je taká... Strašne príjemná pre mňa:)


Potom použijem tonizačnú vodu(ktorá je tiež úžasná)a ked' sa mi objaví neželaný hosť kdesi na tvári tak použijem tento gél od essence, ktorý pracuje perfektne!:)Písala som o ňom recenziu ----TU---- ak by vás zaujal a chceli by ste sa o ňom dozvedieť niečo bližšie. 


Potom použijem jeden z týchto krémov.

• Oriflame - Calming face wash
• Avon - Rich moisture family cream 

Oba striedam. Majú príjemnú konzistenciu a rýchlo sa vstrebajú.
Ako vidíte, všetky tieto produkty mi úplne vyhovujú a pracujú tak ako majú! :) 

Tak to by bolo tuším všetko.... Bola by som rada, kebyže mi napíšete aj vaše obl. produkty:) 

A ináč, ako prázdninujete? :) žiadne zlomeniny a podobne? :D 

Ja sa mám super, leto začalo fakt fajne ako som spomínala xD ...

Takže ahoojtee 

Bibi 

Share:

11 comments

  1. já jsem teď péči o pleť strašně zanedbávala, oproti tomu jak to bylo před pár měsíci, takže bych to chtěla změnit a přes prázdniny si ji obnovit... :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý článok :) tú micelárnu vodu od Garnieru chcem skúsiť :))

    lelaleena.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite odporúčam, ak chceš investovať do niečoho tak práve do tohto by si mala:))Nesklame

      Odstrániť
  3. Super článek!!

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kvalitný článok, zlepšuješ sa! ... Chcem sa ťa opýtať, akým foťákom fotíš? či fotíš mobilom?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny článok . Stále sa zlepšuješ ;) inak pekné fotky :)) :3
    http://lenastyletips.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Musím se přiznat, že jsem se v poslední době o pleť vůbec nestarala a jde to vidět.. Budu muset začít jinak budu mít za pár chvil pleť jako babička! -.-
    Krásný článek!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mne sa z Essence veľmi osvedčil SOS Spot Killer, na akné je to fakt vecička ako stvorená a je veľmi účinná. Začínajúcu vyrážku dokáže rýchlejšie zahojiť.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.