July Favorites ☼



Ahojte! :)

Kedže je dneska posledný júlový deň - čo znie úplne hrozne, kam sa ten júl podel?
Tak som sa rozhodla pofotiť mojich oblúbencov za tento mesiac. 
Z dekoratívnej kozmetiky tu tuším nájdete len jeden výrobok. 
Niečo ako make-up, BB cream či púder cez leto nepoužívam vôbec. 
Skôr už výrobky určené na starostlivosť! :)


L'Oreal sprej na objem - Kedže sa mi minul môj predošlý sprej, ktorý bol tiež od tejto značky, rozhodla som sa vyskúšať nejaký nový. Tento mi hned' padol do oka. Celkovo mám rada spreje na vlasy od L'Oreal-u pretože mi prídu velmi dobré a plnia si funkciu ako majú. Tento je určený hlavne na objem - avšak nejakú zmenu som si nevšimla, ale fixuje velmi velmi dobre. Vlasy vypadajú prirodzene a aj sa lahšie rozčešú. Príjemne vonia, aj ked' je to taká zvláštna vôňa. 

Catrice Allround Concealer - Minule ma velmi milo prekvapil. Kedže som celú noc nespala, ráno som mala velké kruhy pod očami, použila som ružový korektor a potom som ho zakryla ešte stredným telovým a perfektne to zakryl. Celkovo ho rada používam, má jemnú konzistenciu, dobre sa rozotiera.

Avon Daily Hair Refresher - Obrovská pomôcka. Ak vaše vlasy nevoňajú zrovna najpríjemnejšie stačí použiť tento sprej na vlasy. Má osviežujúcu vôňu - čerešňový kvet. Je praktický, zmestí sa do každej kabelky.

Oriflame Parisian Delight Shower Gel - Je to zvláštne, ale hned' ako som skúsila ako vonia tento sprchovací gél musel byť môj. Tá vôňa mi niečo pripomenula. Je nádherná, tajomná a hned' si vás získa. Ja som si objednala sadu, takže som ešte radšej.

Bel Cosmetic Lotion Pads + Aloe vera - V poslednej dobe som ich použila fakt vela. Občas ked' si dám špirálu a večer si ju potrebujem zotrieť, tieto navlhčené kozmetické tampony účinkujú úžasne. Navyše dodajú vašej pokožke taký pocit sviežosti a čistoty. Určite si ich kúpim aj druhý krát.

Avon Shine Mask - Jednoznačne moja najoblúbenejšia maska. Po nej sú moje vlasy neskutočne ale že fakt neskutočne hebké a vyživené. Používam ju raz za týždeň. Má neskutočnú vôňu a dobrú konzistenciu.

Adidas Fruity Rhythm - Už sa mi pomaly míňa, síce by som si ju znova už nekúpila, ale jednoznačne patrí medzi JF :) ... Krásna letná povzbudivá vôňa.

Rimmel London 60 seconds nailpolish- Odtieň 610 Pompous - fialová farba s milionmi trblietok. Velká výhoda je, že rýchlo uschne a vydrží pomerne dlho. A taktiež cena je prijatelná.

Random Favorites

Určite to boli moje dva oblúbené seriály - The Walking Dead a Teoria velkého tresku. Všetko som dopozerala a teraz nemám čo,lebo žiadny dobrý seriál nemôžem nájsť.. Poradte! :) 
Dalej to je určite caramel latte z Dolce Gusta, to je tak úžasné latte, že nemám slov. 


A určite instagram bola moja obl. sociálna sieť:) Postovala som stále nejaké fotky :D :)) ... 
Ak chcete folownite ma http://instagram.com/bibibrooks27 folownem niektorých, ktorí ma zaujmú.

A čo sa týka hudby tu je zopár obl. pesničiek:


Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil. Ak máte nejaké nápady,alebo proste niečo čo by ste chceli aby som o tom napísala určite píšte do komentárov! :) 
PS. nezabudnite napísať aspoň zopár svojich oblúbencov za júl.

Bibiána 



Share:

8 comments

  1. Super článek!!! Hodně mě zaujala ta maska na vlasy od Avonu. A můj oblíbenec za Červenec?? Určitě balzám na rty z Claire´s s příchutí žvýkaček!! :3 Na rtech vypadá hrozně pěkně a navíc úžasně chutná!! :D

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Run od Daughter je uzasna pesnicka :) Urcite si od nej vypocuj aj dalsie :3 A serial by som ti poradila Krok za krokom alebo Priatelia (viem ze su to starsie serialy ale odporucam)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný článok :) nad tou paletkou korektorov som veľmi rozmýšľala ale vraj nie je pre mastnú pleť takže som to nechala tak :) a ten lak je super :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekný článok :) zaujala si ma tým sprejom na vlasy a tiež maskou lebo presne niečo také by som aj ja potrebovala takže najbližšie asi idem omrknúť či to majú v drogérií :D a tie seriály, keďže WD nepozerám a TBBT si pozriem iba niekedy ale tiež ma zaujal ten seriál a nejaké ďalšie tak možno PLL, AHS-síce to nieje žiadná komedia a niesu tam zombie ako vo WD ale je to taký "hororový" seriál a každá séria je o niečom inom, niekedy je to také psycho :) alebo ešte Arrow,Teen Wolf alebo How i met your mother :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekný článok :) zaujal ma sprej na vlasy od Avonu a lak na nechty ;)

    http://everydayfashionbyklody.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj nominovala som ťa na Tag Liebster Award :)) ak chceš tak sa zúčasni
    www.allmoblog.blogspot.com

    A pekný článok ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, a pozerala si IT Crowd? Alebo Miranda je neskutočný seriál. :D

    K tomu opičeniu sa po druhých... tak som sa pekne zasmiala... pretože mi príde, že posledný rok je akosi takmer každý blog podobný. Teda nechápem, prečo práve tebe sa ušlo toľko kritiky. :D

    A páči sa mi tá paleta korektorov, mnohí píšu o nej samé chvály, tak to bude asi pravda.

    Feeling Hoppy

    OdpovedaťOdstrániť
  8. článok je fajn, len už mi chýba nejaký ten poriadny haul od teba:D a inak skus mrknuť na Pretty Little Liars, The Carrie Diaries, Faking It alebo American Horror Story:)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.