☼ June Faves


July! ☀💕
Fúha, to sa len mne zdá, alebo tento rok ide nejak velmi velmi rýchlo? ....
Ved' už sme v polovici roka. To je fakt zvláštne... 
No nič to.
Akosi užívate tieto prázdniny zatial?:) 
Ja ani nie nejak úžasné, pretože stále prší. Dúfam, že to počasie sa už umúdri, chcem už konečne vyvetrať svoje šaty/sukne/kraťase! :) 

Podla názvu článku už určite viete, o čo sa jedná! :)

Pofotila som nejaké tie oblúbené výrobky, ktoré boli aj často používané v júni.
Tak začnime!:)☼


Určite medzi TOP 1. produkt patrí tento šampon od Avonu. Vôňa - maliny a ibištek.
Ale najhlavnejšie je na ňom, že je určený pre mastné vlasy. Vlasy sa mi zvyčajne začnú mastiť tretí deň po umytí a neznášam totalne ten pocit :D ... Tak som vyskúšala tento š. a po prvom použití som bola fakt príjemne prekvapená. Ešte aj na tretí deň boli moje vlasy normálne a neboli mastné. 
Avšak po dlhšom používaní tohto š. sa všetko vrátilo do normálu. Ale aj tak patrí medzi mojich oblúbencov! :) 

...


čo sa týka sprchovacích gélov, tento som si dooosť oblúbila! :) Pred ním som používala tiež od Playboy-u ale vôňa tohto sa mi páči viac ako toho predtým:) ... Mala som tuším aj sprej.
úplne najlepšie je, ked' ho otvorím a použijem, tá vôňa sa vždy rozplynie okolo mňa, to je úžas:D :)) ... Avšak mi vadí, že sa dosť rýchlo vymíňa a nie je ho dlho cítiť.

...


Tento krém mám už dlho, ale napriek tomu akoby z neho stále neubúdalo. Má úžasnú vôňu - kokosovú + ešte niečo :D .... Cítiť ho je ešte hodnú chvílu po tom ako ho použijete! :) .. A dosť rýchlo sa vstrebáva a perfektne hydratuje.

...


Moja najpoužívanejší parfém. Je od Avonu a volá sa Only Imagine. Hned' potom ako mi učaroval jeho zovňajšok, tak tak isto mi učarovala aj jeho vôňa. Nádherná kvetinková, ale pravda, je skôr taká ťažšia. A cítiť ju je fakt dlho! :))

...


Momentálne som si oblúbila len tmavé laky... A mám pocit, že to tak už zostane, lenže mám vyše 50 lakov a z toho trištvrtinu bledých neviem čo s nimiii :/ ... 
Kedže moje šaty na konci šk. roku boli čierno biele, tak som si teda dala aj čierny lak... Vlastne, mám v zbierke iba jeden čiernych lak ale to mi nevadí. Rozmýšlam, že by som si kúpila od Essence len čítala som dosť recenzií o tom aký je zlý :/  

...


špirála od Oriflame... Totalne som si ju zamilovala! :) Ak by ste ju vyskúšali, pochopili by ste prečo. Dokonale zvýrazní vaše riasy proste jedna báseň. Dodá im aj objem a dobre ich zvýrazní. Má aj super kartáček, velmi dobre sa s ním pracuje. A nevyschnína. 


Nemôžem zabudnúť na svoje vajíčko! :) Praktické až nato, že ho musíte s prstom nanášať, čo nie je moc dobré, ak ste vonku.. a chytali ste nejaké zviera napr :D :))) Ale inak slúži na všetko možné. Ja mám 3 takéto vajíčka a som spokojná! :) A stráášne krásna vôňa to je. 

Ktoré výrobky patrili medzi vašich miláčikov v júni? :) potešia ma komentáre! :))

PS. nabudúci článok bude slúbený "mini nápadík" ... Chcela som ho dať prv ako tento článok ale.. už som s týmto nechcela nejak meškať! :)) ... A ináč, som rozmýšlala nad tým, že by som znova natáčala videa... Teraz mi to už začalo chýbať... Ale uvidím ešte! :).. Boli by ale isto kvalitnejšie ako tie predtým.

Pa

Bibi
♥ 

Share:

14 comments

  1. preco by si nemohla nosit sukne/kratasy/saty/cojaviemco pocas uprsanych dni? to ze prsi este neznamena ze je vonku -20 ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článok ! :) http://fresshie.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Áno, prosím ťa natáčaj videá, aj mne to strašne chýba!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mohla by si zase natáčať videá :) To vajíčko z oriflamu je fakt skvelé,úžasne hydratuje a tá vôňa...aj keď tá nevýhoda,že sa musí nanášať prstami. :)

    lelaleena.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekný článok... :) a mohla by si začať natáčať pretože mi to strašne chýba :)

    inspirationbytina.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny vzhľad blogu a pekný článok :) A keby si začala natáčať tak by ma to určite potešilo a určite by som mala odpozerané každé video :)
    Zatiaľ pekný deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. článok je pekný:) len by som ťa upozornila, že v svojich článkoch používaš niekedy nespisovne slová:) nie vymíňa ale spotrebúva:) a napr. čo som čítala staršie články tak nie záhlavok ale vankúš atď, atď. články máš pekné len tieto chybičky mi bijú do očí:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, ja si to uvedomujem, avšak ja som tak zvyknutá vraviť automaticky

      Odstrániť
    2. no tak sa to musíš naučiť korigovať pretože to nevyznieva dobre:) btw. tá fľaštička od parfému je úžasná! :)

      Odstrániť
  8. To vajíčko mám taky a je vážně skvělé! Dobře hydratuje a prostě je úžasné, já ho používám na suché lokty a taky mě docela štve, že se musí nanášet prsty, ale co už :)
    Pěkný článek!:)) http://eliskanovakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tú špirálu od Oriflame mám aj ja ;) je naozaj super už som použila 2 a stále si ju dokupujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Máš tak úžasné články... :O :3 A ten vzhled..! ♥
    Můj momentálně nejoblíbenější produkt je balzám od Baley Juicy Orange. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.