Láska k horám

Ahojte! :)

Dnešný článok možno nebude pre väčšinu nejak zaujímavý, ale aj tak ho tu chcem dať. O čo sa jedná, to zistíte, ked' rozkliknete článok! :))

Určite každý z vás má dni, ked' by radšej niekde ušiel, daleko od ludí. Možno preto, lebo vás niekto nahnevá, nemáte náladu sa s nimi rozprávať, nerozumejú vám... Aj ja mávam také nálady a vtedy mám najradšej samotu, ked' si niekde výjdem so svojím psom. :)
Asi sa pýtate, čo je podstatou tohto článku.
Nechcelo sa mi písať nič extra a tak toto bude len taký... Oddychový článok, ako ja tomu rada hovorím, ale chcem vás aj trošku inšpirovať, aby ste chodili viac do prírody a tak :) Tým nechcem povedať, že tu niesú žiadne baby, ktoré by tam chodili ;) 
Mne len v dnešnej dobe príde, že ludia si nevážia prírodu, berú ju ako samozrejmosť, že tu stále bude. Možnože takto ked' idete niekde autom tak z toho auta sa vám hory zdajú v pohode, ale kebyže ideme na dlhú prechádzku uvidíte, akí ludia môžu byť kedysi voči nej krutí! 
Hh, cítim sa ako nejaký protestant proti demolovaniu horám xD :))

Ja osobne zbožňujem chodiť do hôr. Nájdem tam vždy klud a pokoj, cítim sa tam neskutočne dobre a uvolnene. Vždy ked' mám čas, snažím sa aspoň niekde kúsok zájsť. Mám to dobre, že dom máme hned' pri hore. 

S Alim chodievam vždy na jeden kopec, odkial' je vidno celú našu dedinu. Je tam neskutočne dobre :)


Tu je to:) ..Je tam taká lavička a na ňu si vždy sadnem, alebo niekedy ked' je teplúčko, tak si tam aj lahnem.... A strašne fajne mi je:)


Najúžasnejšie západy slnka... človek proste len sedí a sedí a díva sa ako slniečko mizne z oblohy:) .. Je to strašne magický moment. Všetko je zrazu tak tiché...


Hh, a toto je moja cesta domov, osvetlená bleskom z foťáku :D ... Strašne rada idem domov, ked' nie je už velmi vidno. Aj napriek tomu, že presne tadialto chodia medvede... Ehm :D ... Myslím, že raz nato doplatím


A toto je výhlad na mojuu miovanú dedinku! :)... Len toto nie je tá časť, kde ja bývam :D



úplne najperfektnejšie je, ked' idem tak podvečer lesom. Slnko tak ospalo ho už osvetluje.. Proste, toto je tiež magické, je to úžasné! :) škoda, že to nemôžem zachytiť na fotkách... Možno raz:)



čo vo vás vyvoláva slovo "hory" ?
Väčšina ludí by asi povedala, že nič také nezvyčajné, proste hory....
Ale ja ked' vidím tieto moje fotky, uvedomujem si, aké sú hory velké a majestnátne.
Je pre mňa až tažké popísať čo pritom cítim :D Predstavte si vec, ktorú máte fakt strašne moc radi.
A toto ja cítim ked' vidím hory:) ....
Raz chcem mať určite dom kdesi daleko v horách s nádherným výhladom ešte na krajšie hory! :D No píšem ako mad'ar ale nevadí, hádam ma chápete! :)
Prikladám ešte zopár fotečiek.


To vypadá ako cesta do raja. Týždeň nato už bolo celé toto územie zasnežené. Je to nafotené 18.10.'13 .... A áno, na fotke je môj brat mama a oco :D


Najviac ma pri srdci zahreje fakt, že tieto fotky niesú upravované! :) Proste čistá nádhera.


Aj takéto fotky vznikajú... :)



ááááno, jeho veličenstvo :D ... Milujem tú fotku :)



Moja tapeta na ntb. No dalšia nádhera proste :)



ááá, posledná fotka. Vznikla minulú sobotu ked' som bola na chate... úžasná atmosféra bola a dokonalí počasie na fotenie!:)


Dúfam, že sa vám tento článok páčil! :)

Budem vd'ačná za každý komentár.

Bibi
♥ 

Share:

21 comments

  1. Podľa mňa je to úplne mega konečne Blogérka čo sa nebojí povedať svoj názor a nie je panenka čo sa bojí stupiť aj na posraný konár ...:) ÚPLNE MEGA ČLÁNOK A BLOG EŠTE VIAC :) super ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj :) úplne zbožňujem tvoj blog neviem či môže byť ešte viac dokonalý --> páči sa mi na tebe že sa na nič nehráš ako niektoré Blogérky a nie si Panička ako ostatné fakt si úžasná na nič sa nehráš a nehanbíš sa chodiť v teplákoch nehanbíš si povedať názor :) tímto si si to potvrdila Láska k Horám fakt je to riadne super :) ALELUJAAA Blogerka čo sa na nikoho nehrá :) fakt super :) potešila si ma :) je to bomba a tá fotka jeho veličenstvo :) mega ! :) super pochvala ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ano já si to také myslím je to řádně super :) řádně super fakt :) !!!!! MEGA ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak poviem vám na rovinu, takéto odozvy som od vás nečakala :OO Dakujem vám strašne moc!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie fotky sú úplne úžasné, fakt krásne!! Hory sú aj moja SRDCOVKA <3 Nechápem tých ľudí čo každý rok chodia na dovolenky niekam preč zo Slovenska a pritom tuto sa rohom je niečo tak neopisateľne krásne a nádherné ^^ a tí ľudia to nikdy nevideli..miluje takéto tvoje články :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Moja mamina chce ísť stále kdesi k moru, ale ja jej stále vravím, nech radšej chodíme po Slovensku a objavujeme tu tie krásy... Pretože to stojí zato :))

      Odstrániť
  6. Ahoj :)) .. Veľmi fakn článok :) ..Keď sa u mňa povie slovo hora tak neviem nedávam tomu nejaku veľkú pozornosť. Väčšinou keď rodičia chcú ísť na prechadzku do prirody mne sa nechce,ale tan konečný výsledok keď sme tam je nádherný a nikdy neľutujem ! :3 Inak fotky sú perfektné ! :3 :)

    www.fantasy-amazing.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. velmi pekný článok ;) páči sa mi ze som konečne natrafila aj na nieco ine ako nejaku recenziu na make-up :D fotky sú krásne, velka pochvala za to že nie su upravované ;) najviac sa mi páči tá kde máš odfotené stromy zdolu :)

    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. BOMBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA megaaaaaa článok super klobúk dole ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne fotky, ja tiež rada chodím do hor, ale najme pokial nejdu velmi do kopca :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Překrásné fotky :-) Hory mám moc ráda...
    http://twoyounggirlsworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super <3 mega Like ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Užasne fotky :o čo by som ja za to dala kebyže mám skoro pri dome nejaké tie hory :( poznám ozaj málo ľudí ktorým by sa chcelo chodiť do hôr takže obdiv :) ^_^

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Máš strašně krásné fotky. Taky bydlím v horách a za nic bych neměnila:)

    http://booksaremydestiny.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. tie fotky su mega krásne! :O naozaj! na to, že si niekde písala, že sa foteniu nevenuješ tak viac (chápeš čo myslím) je to naozaj krásne:) btw. ak by si mala niekedy čas a chuť tak popros rodičov a spravte si s rodinkou výlet niekde do Nemecka..v Nemecku sú hory naozaj krásne ..je tam očarujúco! :) ale samozrejme aj Slovensko ma veľa krás:) pekný článok:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ved' práve, do Nemecka chcem ísť strašne, musím im čosi navrhnúť:)) vd'aka za pekný komentár! :)

      Odstrániť
  15. Při pohledu na poslední fotku jsem spadla ze židle.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ja nenachádzam ani slov!!! a zároveň mám toľko myšlienok, čo by som tu chcela napísať :D krásny článok, krásne fotky, proste WAAAAAU! ja si pod pojmom hory predstavím jeden letný tábor, kde chodím každé leto. proste to tam je všetko super, ráno si môžeš privstať a ísť na taký kopec a pozeráš sa na východ slnka, poprípade si pri večeri sadneme čelom k slnku a pozeráme sa, ako pomaly zachádza ♥ úplne nádherné to je! my tu doma máme prevažne roviny a nemáme tu ani lesy :/ každopádne, aj na lúkach a tak nájdeš kopu úžasných vecí, ja si to vážim :3 teraz ideme na dovolenku do Tatier, tak si to užijem, ten vzduch, to prostredie..♥ PS: tvoja notebooková tapeta- to si fotila ty? úplne top fotky všetky! PS2: ospravedlnujem sa za dlhý vykecávací komentár :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V pohode, ja som len vd'ačná za taký komentár! :) všetke fotky čo sú tu som fotila ja.... :)))

      Odstrániť
  17. ja takisto milujem hory ako ty :) strasne rada chodim do lesa a na tury ale vacsinou nemam s kym :/ velmi sa mi acilo ze si tu pisala otom ze by ludia mali viac chodit do prirody a ze si maju vazit :) ja ked sa idem niekde prejst tak sa snazim si vsimat vsetko vokol mna vetku tu krasu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.