Malý nápadík

Ahojte!:)

Dneska len taký kratší post.... V pondelok som sa trošku viac nudila, tak som si spravila také lahké DIY ---> tie pravdepodobne aj poznáte od iných youtuberiek:) ... No, chcela som si trošku okrášliť izbu, ale radšej som to nechala tak. 
Teším sa, ked' bude nová, vtedu ju zariadim už normálne a podla svojich predstáv.
No a taktiež, v piatok som si poriadne upratala izbu a konečne som s ňou spokojná ako tak.... Riadne som si všetko pretriedila dosť vecí som aj vyhodila... Aj moje lásky - plyšiaky som dala už preč. A pozmenila som pár vecí. 

Začneme s DIY-m. Budete potrebovať dva taniere - pričom ten jeden je väčší ako ten druhý a stojan na sviečky.


A takto to vypadá, ked' stojan prilepíte k tanierom.
Nádherný stojan na náhrdelníky/náramky.

Ked' som to videla na nete, vravím si, že to musím hned' spraviť. Avšak nemala som potrebné veci k tomu...
A teda v pondelok som sa len tak prehrabavala v rôznych zásuvkách v obývačke, maminej izbe , na povale.. A našla som tam stojan.. šťastná som bola úplne a šla som nájsť aj taniere....
Tak vzniklo toto! :) .. Je to strášne nádherné, mega sa mi to páči! :)



čo nato hovoríte vy? :)


A nemôžem zabudnúť na geniálny "držiak" štetcov.

Dúfam, že sa vám kratučký článok páčil! :)) 
Ktoré zaujímavé dekorácie máte vy v izbe??:)) ♥ 

Bibi


Share:

10 comments

  1. Krásny stojan :O Musím si také niečo spraviť... A strašne peknú izbu máš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý nápad ten stojan... :) Btw.: Úplně jsem se zamilovala do toho tvého růžového polštářku se zuby :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne :) cez leto budeme prerábať moju izbu a nejaké DIY použijem na skrášlenie a toto tam určite bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi sa ti vydaril ten stojan, niečo podobné som už videla u nejakej youtuberky a už vtedy sa mi to strašne páčilo :3 Zbožňujem takéto tvoje články, vždy ma veľmi inšpirujú :))
    http://pinkcute007.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny stojan , ale nevieš kde zohnať ten stojan ?
    http://lenastyletips.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som skúsila v obchodoch, kde sa predávajú doplnky do domu, neviem kde presne :)

      Odstrániť
  7. Nejkrásnější je jak jsi udělala vázičku s arizony! <3
    www.beautifulwhile.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. strašne peknú izbu máš :3 ja si chcem tiež svoju nejak podľa seba prerobiť, lenže musím počkať na nový nábytok, ktorý neviem kedy bude :( a s tou Arizonou-to by ma nenapadlo O.O tiež mám doma tú fľašku, tak pôjdem zajtra mamine do záhrady a ukradnem ti nápad :D dúfam, že ti to nebude vadiť :xx :D :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, že nebude vadiť, na to som to tu dala, aby som vás inšpirovala! :))

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.