Pure white - Gabriella Salvete 148 + nákupy

Ahojte! :)

Nedávno som zatúžila po nejakom krásnom čistom bielom laku.
Ako som tak chodila po dm drogerke, žiadny taký som tam nemohla nájsť... Ja viem, poviete si, biely lak ako biely lak, nie je to jedno? Lenže mne sa proste tie odtiene nepáčili... alebo potom som našla vyhovujúcu, lenže stála strašne vela nato kolko jej tam bolo v tej flaštičke (stále neviem, ako nazvať to v čom kupujeme laky:D) .... 
A tak som sa už vzdala "toho" sna... Až raz som šla do 101-tky a našla som tam lásku svojho života....

Gabriella Salvete - 148

Nádherná biela úžasná farba! :) Musím povedať, že v poslednej dobe som si oblúbila velmi čiernu farbu-tak si chcem aj zladiť šatník, lenže aj bielu! :) ... Na nechtoch sa mi strašne páči, je to taký symbol čistoty... No ale pekne proste vynikne, ak ste opálená! :))

A k tomuto laku. 

Strašne som si ho oblúbila! :) Môžem povedať, že jednoznačne patrí medzi mojich oblúbencov! 
Perfektne kryje už v prvej vrstve, ale ja si pre istotu dávam dve. Ani po štyroch dňoch sa nezačne zlupovať (ak teda použijete aj top coat). Jeho farba je krásna, snehobiela. štetcom, ktorý je tenší, sa velmi dobre lakuje a lak uschne pomerne rýchlo! :)

V bodovaní by som mu dala 10 bodov z 10 ;) ...



Použila som:

Gabriella Salvete - 148 
Miss Sporty Nail expert 5 in 1 (tento som dala pod biely)
Avon Top Coat


Jeho cena je 2,99 Eur, a teda sa oplatí ak hladáte takýto prírastok do vašej rodinky lakov:)
Taktiež, toto je môj prvý lak od tejto značky a po tejto skúsenosti si možno kúpim aj dalšie! :))

...

Aaa menší bonus. .Včera som si pokúpila nejaké veci a niektoré baby chceli aby som to odfotila tak vám to tu dávam.. Ak vás to nezaujíma, preskočte to! :)))








...

Dúfam, že sa vám táto kratšia recenzia páčila! :))
Uvidíme sa pri dalšom článku, zatial ahojte! :)

Bibi 

Share:

13 comments

  1. Perfektní recenze!! ♥♥ A odkud máš tu kabelku? Je nádherná.

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie kraťase sú úplne ÚŽASNÉ!!! prosím ťa kde si ich kúpila a koľko stály? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie sandále zháňam už dva mesiace :D sú úžasné :3 prosím ťa kde si ich kúpila ?? a za koľko ?? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten lak je absolutně boží:OO myslím si, že do léta a opálení je užasný:) Pěkná recenze:))
    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten lak je boží. Že Gabriella Salvete má super laky vím už dlouho, ale na tento jsem ještě nenarazila, ale až narazím, vím že bude můj! :D
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bílý lak je skvělý, v mé sbírce ještě chybí,ale taky si ho budu muset pořídit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dobrá recenzia, krásny vzhľad blogu a kúpila si si pekné vecičky ;) A že si tú kabelku kupila v Deichmane, lebo zrovna dnes som ju tam videla a jak som zbadala toho jeleňa tak som si hned spomenula na teba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krasna kabelka z deichmanu :) Koľko stala?

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.