TOP 4 letné laky ☼

Ahojte!:)

Kedže je leto v plnom prúde, napadlo ma, že spravím článok na tému - letné laky. Vybrala som si štyri, ktoré sa mi hodia na toto obdobie, avšak bolo to ťažké, lebo som tam mala aj viac takých adeptov:)

Tak ideme nato :))


Tak tu sú! :)) ... Podla mňa všetko krásne letné farby, oživia každý outfit...



Essence nikdy nesklame s nádhernými farbami. Avšak o výdrži vela z vás pochybuje.. Ja nie:)


Môj oblúbený lak.Písala som o ňom recenziu 2-3 články dozadu... Už ho mám síce z nechtov dole, ale a tak sa neviem dočkať kedy si ho opäť nalakujem! :) Biela teraz letí a mne sa strašne páči. 


Krásna modrá voda, čo viac si priať? :) Je stvorená na leto. Akurát mi vadí ten štetček, je hrozne tenký a nelakuje sa ním moc dobre.. Aspoň mne teda.


A posledný lak som vybrala takýto.... Farba trávy:):D No nie každému sa môže páčiť takáto farba, lebo nemusí vypadať dobre:) .. Ale ja s tým problém nemám .D :)))


Aký lak sa vám najviac páčil z týchto štyroch? :) 
Budem rada za každý komentár! ! :))
Viem, že tento článok je taký oddychovejší, nič nové ste sa asi ani nedozvedeli,ale dneska mam dosť roboty, a tak nestiham už ...

Inaaak ludia, včera som bola nakupovať, a určite chodte do kotonu,teranovy a tak podobne, majú tam úplne úžasné zlavy a určite si tam pekné niečo kúpite! :))

Tak ahojte!!:))

Bibi 

Share:

15 comments

  1. mě laky od Essence moc nedrží, jsem si ted koupila ten z limitky Viva Brazil, žlutý a nalakovala jsem ho ráno a večer jsem jej už měla oloupaný a odrbaný, takže šel hned dolů :(
    ale na pískový lak od GS si dlouho brousím zuby :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten zelený lak mám doma a má naozaj perfektnú farbu :) ale páči sa mi ten od Essence :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kde a za koľko si kúpila ten biely lak od GS? :) Sháňam ho už dlho ale nikde ho neviem nájsť :( Málokde sa nájde takáto krásna čistá biela farba, ktorá na nechtoch niečo vydrží!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekné laky a článok :) rozmýšľam že ten biely si kúpim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné barvy laků, jako stvořené pro léto:)
    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten lak od Essence je krásny len mne vadi ta ich vydrž ako si pisala :) a ten biely vyzera strasne krasne :) mna aj napadlo ze si ho pojdem asi kupit lretoze aj ta recenzia naň ma zaujala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne laky na leto ;))
    http://alexxieofficial.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Laky od essence už používam minimálne,pretože vydržia dosť krátko,ale ten biely lak vyzerá naozaj dobre :)

    Pozývam ťa na moju giveaway o bronzér http://mimainspire.blogspot.sk/2014/07/giordani-gold-bronzing-pearls-giveaway.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ten modrý je úžasný! :O :) já mám ten zelený, ale hodně špatně mi kryje... jak to máš ty? :))
    http://dianegrover.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Veľmi sa mi páči ten biely, značku nepoznám ale ak naň narazím, určite skúsim! So zvyšnými osobne veľmi dobré skúsenosti bohužiaľ nemám, možno ešte ten Astor, ale príde mi, že v minulosti boli lepšie. Ja nedám nedám nedám dopustiť na Sally Hansen, pre mňa osobne top z lakov čo sú v mojom meste dostupné v obchodoch (a na blogu ho stále ospevujem :D).

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásne laky :))) a tenm modry je TOPKA ! :D
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Všetky sú super :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.