Fake Tattoos

Ahojte! :)

Dneska som si pre vás pripravila článok, kde vám poviem niečo o spolupráci z 'FAKE TATTOOS' čiže v preklade Falošné tetovania.


Je to švédska značka. Mnohí z vás ju určite aj poznajú. Videla som, že aj vela slovenských blogeriek s ňou spolupracuje. Kedže ja milujem tetovania, rozhodla som sa skúsiť si zatial takéto falošné. 
Komunikácia s Anou, s ktorou som si spoluprácu dohodla, bola super. Všetko prebehlo rýchlo a bezchybne.
Nechala som sa prekvapiť čo mi poslali. 
List prišiel v krátkom čase.

Prišli mi takéto motívy:


Tieto tri. Tie som ešte nepoužila. 

Použila som jedno tetovanie:


A všetci uverili, že je pravé :DD Je úplne úžasné. 

Aplikácia je úplne jednoduchá, odlepíte foliu, date na miesto kde to chcete mať, navlhčíte, podržíte 30 sekúnd a je to! :) Výsledok je skutočne nádherný.

Tieto tetovania by mali vydržať tak 3-10 dní.

Avšak ak si to dáte napr. na zápästie ako ja, jeden deň to vydrží na druhý deň však už nie. 
Kedže som aj umývala riad a podobne, zošlo mi pár písmeniek tak som to celé dala dole.
Ale to nevadí. Tie dalšie tetovania si dám na miesta, kde to vydrží najdlhšie. 



Tieto tetovania sú vyrobené z netoxických materiálov.
Taktiež majú nízke poštovné, dodávajú do celého sveta do 48 hodín.

Majú skutočne nádherný výber a stále ma láka ešte si objednať dalšie.




Myslím, že to je všetko čo by som k tomu mala povedať. Ak máte dalšie otázky, píšte ich do komentárov!:)

Bibiána

Share:

25 comments

  1. Už jsem o tom slyšela a vážně to vypadá výborně. Už jsem si i představovala, kde bych to tetování použila :D franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kde si si to kúpila alebo objednala ? :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však tam je link :) http://www.faketattoos.se/en/

      Odstrániť
  3. skvělý článek!! opravdu klobouk dolů :))) ♥ přemýšlím nad objednáním.. ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to vážně moc pěkně a reálně :) Skvělý článek ^^
    jeanne-s-world.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá to vážně moc pěkně a reálně :) Skvělý článek ^^
    jeanne-s-world.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to je dokonalé!!! To, co si měla na tom zápěstí je hrozně moc krásné!! ♥ Super článek!!

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. si Krestanka a to " tetovanie " čo si si dala to --- > All you need is love, milk and honey ....krestanka Boha nepotrebuješ ale bez boha by si tu ani nebola radím ti račej si tam daj to pierko -_-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Poviem ti narovinu, toto je ten najsmiešnejší komentár aký som kedy videla, fakt som sa tak dlho nepobavela.Prosím zapni rozum.

      Odstrániť
    2. aj ja si to myslím aj keď je to na nej ale tak máš pravdu takto sa kresťania nesprávajú :)

      Odstrániť
    3. Vy ste normálni?? Kebyže tam mám nejaké satanistické znaky alebo čo, dobre to vám dám za pravdu. Hento je len pekná veta, v Boha verím ale to neznamená že všade musím vycapiť ako ho milujem.

      Odstrániť
    4. ja úplne súhlasím s Bibi! to čo má akože znamenať? žeby sa na internet dostali pobožné babky alebo čo? ved to vobec ani Boha neuráža ani nič také..by ma zaujímal váš názor na metal/punk/rock atd, ked vam toto vadi -.-" Bibi "tetovanie" je krásne článok tak isto a tuto z zaostalcov si nič nerob:)

      Odstrániť
    5. Pobožné babky :D ♥ vd'aka Clairess! :) ♥

      Odstrániť
    6. nikedy su babky rozumom vyššie než vy :) :D :D

      Odstrániť
  8. vy ste riadny tomuto sa hovorí dlhá cesta krátkym rozumom :) anonymy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pekný článok, a ak sa môžem spýtať tie tetvnia čo ti poslali to si sa s nimi dohodla aby ti také spravili? Lebo na stranke som pozerala a žiadne z tých čo maš ty som nevidela :) Len by ma to zaujimalo či spravia aj podˇa vlastneho návrhu že im pošlem fotku a oni spravia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, oni mi ich vyberali, ale to bolo pred vyše polrokom, takže tam už v ponuke asi niesu.. :)

      Odstrániť
  10. o tomhle jsem už četla a celkem o tom přemýšlím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásny článok a krásne tetovania... tiež by som si objednala vypadá to skvele.... :))

    www.allmoblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj, mohu se zeptat jak sis dohodla spolupráci? Napsala jim nebo oni zkontaktovali tebe?:) Děkuji moc

    OdpovedaťOdstrániť
  13. juu to vypada pekne a realne, o tetovani premyslim, ale nemam odvahu, tohle vypada jako dobra nahrada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jelikož mi rodiče nedovolili tetování, tak jsem se rozhodla, že zkusím tohle. :)
    Kolik tě to zhruba stálo?
    Můžu se zeptat, jak jsi na svůj blog dala ten přehrávač? :)
    Tvůj blog se mi strašně líbí a sleduju tě. Byla bych ráda, kdyby ses koukla i na můj.
    http://stayingstrongandbeingyourself.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nestálo ma to nič, pretože to je v rámci spolupráce :)
      Podla tohto návodu - https://www.youtube.com/watch?v=MfsngdZ72Ps :)
      Jasné, rada si pozriem tvoj :))

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.