My summer must haves

Ahojte! :)

Dneska som si pre vás pripravila článok, kde vám chcem ukázať moje 'summer must haves' . 
Tak pod'me nato! :)


Tieto dva výrobky používam asi najviac. 
Body butter - krém po opalovaní s upokojujúcim účinkom. Má hustejšiu konzistenciu a velmi príjemne vonia! :) Pokožku mi dobre hydratuje, schladí a upokojí.

Hydratačný sprej na opalovanie na citlivú pokožku - s OF15 - čo je stredný stupeň ochrany. 
Používam ho zakaždým, ked' idem do bazéna alebo som celý deň vystavená slnku. Jediné čo mi na ňom vadí je vôňa - ktorá sa mi zdá zvláštna a potom aj samotné nanášanie, všade sa to rozprskne. 


Dva výrobky, znova od Avonu (áno, skutočne ho mám rada) a sú určené na chodidlá. 
Nalavo je sprej na nohy, ktorý je chladivý, čo je velké plus a má nádhernú vôňu.

Na pravej strane je len chladivý krém na nohy. Má velmi dobrú konzistenciu a rýchlo sa vstrebáva.


K tomuto spreju sa nejdem ani vela vyjadrovať, je úžasný. Nádherná vôňa a cítite taký pocit sviežosti :)


Odtieň mi dokonale sadne k pleti :) Hlavne ked' sa lesknem tak ho použijem, príde mi, že je na pleti taký prirodzený, lahký. Cena je primeraná. 


A posledné dve vecičky, špirála z Oriflame, ktorá patrí medzi moje najoblúbenejšie, pretože úžasne zvýrazní mihalnice. Nezlepuje ich a neotiskuje sa.
Rúž je v odtieni rose silk, je to taká jedná zvláštna ružová farba s trblietkami! :) Výdrž je celkom dobrá.

Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil. Ospravedlňujem sa, že sú dva podobné príspevky za sebou, chcem odfotiť už aj nejaký outfit, len teraz nemám vôbec čas nato :) ....


A ináč, čo dneska plánujete podniknúť? :) Ja sa asi hodím do bazéna xD ... Ale máme ísť do ZA a chcem si konečne kúpiť nejaké krásne NIKE ♥ :) ... 

Tak paaa

Bibiána

Share:

4 comments

  1. Super článek!! Moc se ti povedly fotky!! Takové foť určitě častěji. :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Luxusní! Sprej na tělo od Avonu mám taky, akorát melounový a nemůžu si ho vynachválit.
    http://gingersmile99.blogspot.cz/ (budu moc ráda, když se podíváš) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Chladivý sprej na nohy, tak to musí byť úľava pre nohy.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.