#SchoolTimeWithBibi - Ako zapadnúť v novej škole?

Ice coffee
Ahojte! :)

Dnešný článok bude taký kecací a chcela by som sa trošku povenovať vám, čo nastupujete na stredné školy a budete prvákmi! :)
Napíšem vám moje prvé skúsenosti s tým, aké som mala pocity, ked' som videla nových spolužiakov/spolužiačky a podobne! :)) Aby som vám to možno aj nejak ulahčila ak sa náhodou bojíte, že nezapadnete a podobne!:))

...

Do prvého školského dňa som bola v pohode. Nerozmýšlala som nad novými spolužiakmi, učitelmi ani nad školou. Snažila som si ako tak užívať ešte to leto. No už deň pred tým som bola mierne nervozna, kedže som na toto gymo šla z mojej bývalej triedy iba ja. Vedela som, že v triede budem pravdepodobne so 4 osobami s vedlajšej dediny, ale s tými som sa nepoznala až tak dobre :D ... 
Keby ste videli, aké stresy som mala ... O 8 sa začínal príhovor v škole a ja som tam prišla rovno na čas... Som si tam sadla k nejakým vysokým chalanom, a mám tak tušenie, že to boli dvaja moji spolužiaci ale to si už nepamätám :D ...
Ked' som si prvý krát obzerala mojich spolužiakov/spolužiačky tak som mala z toho strašne dobrý pocit. Prišli mi všetci strašne sympatickí,normálni a vedela som, že si budeme dobre rozumieť. 
Takže na další deň som sa mega tešila. 
Ale zvyšok týždňa bol pre mňa menší horor. 
V triede sa to proste nejak rozprúdilo, každý sa rozprával s každým, až na pár výnimiek, medzi ktoré som patrila ja.. Niežeby som sa nechcela rozprávať s nimi, ale som sa.. proste hanbila :D .... 
Okrem toho, som aj sedela sama v lavici, kedže nás je nepárny počet. 
úplne totalne šialene som sa bála, že tam nezapadnem, že budem čiernou ovcou triedy :D 
Avšak potom som sa spoznala z dvoma babami, išli na wecko cez telesnú tak som šla s nimi a sme sa zakecali... Potom som si začala písať s dalšími spolužiačkami a už to išlooo, všetko v pohode, moje obavy sa rozplynuli.
A som rada, že sme taká úžasná trieda:))....

...

Netreba sa ničoho báť a nemusíte mať ani žiadnu trému! :) Treba si uvedomiť, že vaši budúci spolužiaci riešia pravdepodobne tiež takúto dilemu, sú napätí a boja sa, že nezapadnú, alebo si s vami nebudú rozumieť...
Dalej, netreba byť hanblivou... Ja som taká bola, ale treba sa premôcť, podísť ku niektorej spolužiačke, ktorá sa tam tiež zatial s nikým nerozpráva a začať vytvárať konverzácie :D :))
Ak na strednú školu idete aj s nejakou spolužiakou/spolužiakom zo základky tak to máte ešte lepšie a jednoduchšie.

Ale nebolo by dobré kebyže si vytvoríte "zlé meno" .. Napr. že klamete, ohovárate a podobne... Mali by ste sa hlavne tomu vyvarovať! :) Budte prirodzená, sama sebou, správajte sa milo, budte ochotná vždy pomôcť! :))

Aj vám stále rodičia alebo učitelia vravia, že ako sa zapíšete na začiatku, tak tak vás budú brať po celé tie 4 roky? :) ...
Mne to stále vraveli. V podstate je to aj pravda, ale ak sa náhodou na začiatku zapíšete nie moc dobre a pritom viete, že máte naviac, tak máte stále čas to aj dokázať! :)
Podla mňa aj tak, známky nedokazujú našu inteligenciu... Len z časti... Poznáme tie prípady, ktoré majú úžasné ťaháky a vdaka nim majú dobré známky :D Ale akože, nemám nič proti tomu... ;)
Ak máte zle známky, a nie ste s nimi spokojné, netreba sa dať znechutiť.. U mňa to bývalo pomerne často.... učila som sa dosť dlho na nejaký predmet a nakoniec som dostala známku, ktorú som ani neočakávala.... úplne ma to vytočilo a vravila som si, že kašlem fakt nato, ale potom som sa nejak vzchopila a vravila som si, že sa nebudem vzdávať...! :))

Tak to bol len taký.. stručný post! :) Fakt sa netreba ničoho obávať, týždeň to bude také... No budete tam asi tichšie, ale potom sa to rozprúdi! :))

Uvidíme sa pri dalších článkoch:))


Bibiána



Share:

14 comments

  1. Páni!Jsem moc ráda,že někdo napsal takovýhle článek,protože jdu teď prvním rokem na střední a jsem strašně nervózní,ale hrozně moc :( Bojím se všeho atd a čím víc se to blíží tím víc mě tak nějak pobolívá břicho a začíná taková ta nervózita,ale po tomhle článku se cítím lépe.Rodiče mi taky hodně říkají,i přítel,který teď odmaturoval,že nejlepší je se ukázat na začátku a pak tě budou méně zkoušet atd.,ale podle mě je to na jak které škole. :) já tam jdu s jednou holkou právě z naší třídy ze základky,nejhorší je,že z 27 lidí,které jsme tam měli je ona,ta s kterou se moc nemáme rádi a vždycky jsme se tak nějak nenáviděli a zrovna s ní tam jdu,ale tak aspoň mám další 4 roky to s ní nějak urovnat a doufám,že si spolu i sedneme.Ale nevím proč,největší stres mám z toho,že se na mě učitelky budou zlobit že nebudu mít 1.září-3.září tak nějak všechny učebnice,jen nějaká :( Mám z toho strach :( !!
    A musím říct,že třeba na základce jsem občas někdy lhala a na střední to nehodlám dělat,jelikož pak budou čtyři roky pekla,budu se snažit být fakt taková jaká jsem :)) Moc pěkný článek,pomohl mi cítím se lépe :))
    http://kaktusandmouli.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Netreba sa skutočne ničoho báť! :) Aj ja som sa bála úplne že čo a ako, na začiatku to tam bude tichšie, potom sa to rozprúdi uvidíš! :) A učitelia budú snád' na začiatku k vám milší :))

      Odstrániť
    2. Tak děkuju za podporu,ale jedno mě uklidňuje,je jasný že většina třídy a většina prváků co jdou na střední jsou trochu nervózní,takže budeme na sebe stejně všichni civět :DD

      Odstrániť
  2. jéé moc pěkný článek, musím říct že mi taky pomohl... :)))
    já jdu teprve do osmičky ale už dost přemýšlím o tom, kam se budu hlásit a včera jsem se tak zamýšlela jak to na té škole vůbec bude vypadat když tam budu sama a tak nějak mě to odradilo od představy že vůbec na nějakou školu půjdu. :D ://
    ale teď se cítím o dost líp, už vím, že se to nějak dá zvládnout! ^^
    víc takových článků, baví mě to! :D O:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa to čaká o rok alebo dva, ale pri tej predstave mi je zle už teraz :D Som stráášne hanblivá pri ľuďoch, ktorých nepoznám. Ale tak hádam to dopadne dobre, tvoj článok je taký upokojujúci :D

    Tina

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Božííí článek!! Naštěstí jdu do 9, takže poslední rok na základce a pak pryč. Určitě si z tvého článku něco do budoucna vezmu!! :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekný článok! :) Ja idem už do prvého ročníka a mám hrozne veľký strach :( z toho, že nezapadnem a budem v triede sama, že mi bude 9. ročník v učení nehorázne chýbať a nebudem stìhať si to dobiehať a tak :/ no zatiaľ stres ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Netreba mať strach ver mi :) Ved' aj tvoji budúci spolužiaci možno riešia takúto dilemu, že sa boja, že nezapadnú, ale ver mi všetko dobre dopadne :) Aj ja som si myslela, že budem sama a teraz je to už úplne inak. Snaž sa prihovoriť niekomu kto bude na začiatku tiež taký sám :)

      Odstrániť
  6. Dobrý článok :) Idem do 9, si myslím, že najhoršieho ročníka... To bude vzrúšo na ďalší rok, som totiž strašne hanblivá, že brutálne :/ :D

    http://everydayfashionbyklody.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super článek... :D jdu do prváku... ne, že bych z toho měla nějak obrovský strach, ale mám takové smíšené pocity, no... ale tak to se poddá... :D kamarádce už asi půl roku opakuji... první dojem je nejdůležitější :D :3

    http://gingersmile99.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tenhle článek byl moc milý a docela mi pomohl, jdu na střední a popravdě se těším :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je správny prístup, treba sa tešiť! :))

      Odstrániť
  9. Bibi,
    je super, že jsi to naspala, protože něco takového bylo na internetu potřeba! :)
    Já se na něco takového také chystám, ale až příští rok, až to "zapadnutí" (jestli zapadnu:D) budu mít za sebou. :)
    Beautiful while blog

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nominovala jsem tě: http://kosmetikapodleklarky.blogspot.cz/2014/08/tag-liebster-award.html

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.