The sun doesn't shine without you #OOTD

Ahojte! :)

Dnešný post je velmi velmi rýchly. Včera som s pomocou brata nafotila outfit... Teda, ak sa to dá nazvať outfitom :) Je jednoduchý a také rada v poslednej dobe nosím.
Myslím si, že na takéto teplé dni (no ako ktoré) je takýto outfit ako stvorený. Navyše mám strašne rada skater skirt a tak som ju skombinovala s jednoduchým tričkom s milým nápisom:)


Okey, úplne random fotka vzniknutá náhodou :D :))

Detaily




Mašlička - Koton
Náušnice - Koton
Kabelka - Koton
Tričko - Gate
Sukňa - New Yorker
Baleríny - ??



Dúfam, že sa vám tento článok páčil. Budem vd'ačná za každý komentár! :)
Ináč, asi ste si nevšimli, ale niektoré staršie aj novšie články som zmazala, alebo vrátila na koncept pretože neboli moc dobré... Tak som nechcela aby tu boli :) .. Budem sa snažiť robiť pre vás len kvalitné články.

Takže papa!

Bibiána




Tags:

Share:

11 comments

  1. Ta sukně je naprosto famózní, moc Ti to sluší :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasná sukňa :). Aj celý outfit :3 . Máš úžasný štýl :)).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bibi, moc ti to sluší!

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. prostě jednoduchý pěkný cassual outfit..
    nechápu co se vám nelíbí, jestli bibi dělá její každodenně nošené outfity, tak se jí do toho s prominutím neserte!!
    have a nice day ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow fakt pocedené fotky (samozřejmě i článek :))
    Jen tak dál! Moc ti to sluší♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sluší ti to! :) Pěkný outfit i článek)
    http://stolen-feeling.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj nominovala som ťa na liebster award - http://lenastyletips.blogspot.sk/2014/08/tag-liebster-award.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jeej to tirčko mám aj ja a nosím ho stále, lebo je veľmi pohodlné :) krásny outfit a ta kabelka je dokonalá!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To teda áno, najradšej by som ho nosila stále!:) ...
      Btw. d'akujem vám!:)

      Odstrániť
  9. naozaj krásny outfit :) tričko a taška TOP :3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pekný outfit. Pristane ti to :) http://everydayfashionbyklody.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.