Yves rocher nail polish

Ahojte! :)

Dneska mám pre vás recenziu lakov.
Niesú to nijaké obyčajné laky, ale laky od známej francúzskej značky, ktorá je známa tým, že má prírodnú kozmetiku.
Priznám sa, že už dlhšie som chcela nejaký výrobok od YR. čítala som na jenom fore, že ich kozmetika je fakt velmi kvalitná, strednej cenovej kategorie.

http://yves-rocher.sk/

No dneska sa nebudem venovať žiadnej kozmetike, určenej na starostlivosť, ale máme tu laky v letných odtieňoch. (Ako som už na začiatku spomínala)


Prišli mi títo krásavci. Som z nich úplne nadšená, tie farby sú strašne krásne. A tak som bola velmi zvedavá, či budú aj tak kvalitné.



Jedná sa o limitovanú edíciu a ako som pozerala, ešte asi niesú v predaji. Teda na internetových stránkach som ich nejak nezazrela.

Ich cena je 2,50 eur.
V jednej flaštičke je 3 ml čiže je fakt mini, ale to si myslím, že nie je velké mínus, aspoň mi nezaschnú a rýchlo ich spotrebujem.

Odtiene:



Ja som si nalakovala nechty lakom 65. Vert émeraude





Musím ho pochváliť. úžasne sa s ním lakuje. štetec je tenší, ale dobre pracuje, lak zaschne pomerne rýchlo /aspoň u mňa to tak bolo/ a stačí jedna vrstva. Bola som fakt prekvapená, ale už v jednej vrstve plne kryje! :) Mám ho tretí deň a stále vypadá akoby bol práve nalakovaný, len tie okraje sú trošku odlúpené. Ak použijete TOP COAT tak vydrží ešte dlhšie!:) Konzistencia - príde mi, že je taký trošku hustejší.
A pekne sa leskne :)
...

Takže tieto laky vám určite odporúčam. Nejak som nepostrehla nejaké mínus. Prídu mi dobré v každom ohlade.

...

Dokonca mi prišiel aj taký mini návod na peknú manikúru takže vám ju tu teraz napíšem:

Aplikácia v dvoch krokoch:

1.Naneste jemnú vrstvu laku na nechty na celú plochu nechtu. Nechajte zaschnúť.
2.Pre druhú vrstvu nastavte štetček asi 2 mm od krajov nechtového lôžka a naneste vrstvu. Nechajte zaschnúť.

Výsledok: dvojfarebná manikúra naruby

...

čo na tieto laky vravíte vy? :) Páčia sa vám farby? Brali by ste ich? :)

Bibiána


Share:

10 comments

  1. Sú krásne :) nevieš, či ich budú mať v Dm, alebo nejakej drogérii? :)

    http://everydayfashionbyklody.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Laky sú nádherné :D a článok je tiež super :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem s těmihle laky moc spokojená! drží mi krásně na nehtech celý týden a odstíny jsou moc pěkné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To maš spolupráci stouto firmou nebo sis je objednala??? :OO

    OdpovedaťOdstrániť
  5. o tejto značke som už počula a na narodeniny som dostala od krsnej od nich aj sprchový gél:) musim povedať, že majú veľmi pekný dizajn krabičiek a fľaštičiek a tak isto aj skvelu voňu:) a čo sa tyka tých lakov tie farby sú naozaj krásne:) nevieš náhodou či sa dá niečo objednať aj online? pretože ich predajňu mam cez 65 kilometrov vzdialenu (+ cesta s5:( )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No akurát to pozerám, ale nejak nemôžem nájsť nijakú stránku, kde by sa dali objednať online :/ ešte skúsim hladať

      Odstrániť
  6. Tie laky vyzerajú úžasne!:) S touto značkou mám dobré skúsenosti, ale iba so sprchovými gélmi. Nevieš či by sa dal zohnať aj v Auparku v ZA, kde je jedna predajňa Yves rocher? :)

    http://stellamellar.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sprchové gély by som strašne chcela vyskúšať :) Tieto laky sa tuším ešte nedajú zohnať/ale už som si neni istá/ Skús sa tam ísť pozrieť :)

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.