Ako si vylepšiť blog - rady/tipy/triky - ako začať blogovať a pod....

Ahojte! :)

Dnes som sa rozhodla venovať sa začínajúcim blogerkám, no možno poradím aj skúsenejším :)
Chcem vám len poradiť nejaké nápady/triky alebo tipy, ako si vylepšiť svoj blog + aké články by ste mohli písať alebo ako získavať inšpiráciu a podobne! :))

Všetko toto bude čisto brané z môjho pohladu, ako to vidím ja a podobne. Takže nemusíte všetci s tým súhlasiť :)

Začiatky v blogovaní sú v dnešnej dobe velmi tažké, kedže už ich existuje nespočetné množstvo. 
Poznáme blogy, ktoré sa venujú slávnym osobnostiam, potom sú to také ktoré sa venujú čisto kozmetike či mode alebo nechtom! :)
Ten môj je taký... nájdete tu z každého rožku trošku :) Chcem sa viac orientovať na nejakú tú oblasť, ale niesom si istá, ktorá by to bola.

Preto by ste si mali na začiatok stanoviť čomu sa chcete venovať. Najlepšie by bolo mať k tomu aj príslušný vzhlad, aby bolo hned' jasné čomu sa venujete:) I ked' ten môj vzhlad blogu tiež asi nenasvedčuje o čom tu píšem.. :D


Taktiež je dobré ak napíšete aj niečo o vašom blogu/či o vás! :) 


-tento popis je aktuálny. 



Používajte na blogu farby, ktoré sú dobre vidieť! :) čitatela odpudí, pokial nevie niečo dobre prečítať pretože máte podklad čierny a písmo je napr. tmavo fialové.. Aj to som už kdesi videla.. Dajte si natom záležať! :) A typ písma by mal byť tiež lahko čitatelný :))


Názovr blogu... Mal by byť jednoducho zapamätatelný :) A hlavne budte originálni a vymyslite niečo pútavé! :) Nechcem do nikoho rýpať, to určite nie, ale myslím, že napr. fashion by (vaše meno) je podla mňa neoriginálne. (ale nevravím, že je to zlé)


Ja osobne nemám rada, ked' sú fotky také prťavé.. A myslím, že nás je takých viac :) Tak preto si vždy fotky nastavte na velmi velkú velkosť alebo velkú :))

Nastavuje sa to takto (ak by niekto nevedel):


(kliknete na fotku)


čo sa týka komentárov.. Ja nemám rada to overenie či náhodou nieste robot alebo také niečo.. Na mojom blogu ked' napíšete koment automaticky sa pridá a to je podla mňa pohodlnejšie :) Môžte si to dať aj tak, že ich budete moderovať, čiže sa to uverejní až po vašom schválení. Taktiež môžu moje články komentovať aj anonymovia. Má to svoje výhody aj nevýhody.. Ale to každý poznáme :)


Určite si nezabudnite nastaviť aj to, že môžme váš blog sledovať! :) .. Pár blogov, ktoré som mala rozčítané to nemalo.... A takto to je lepšie! :) čitatelia prvej uvidia, či ste dali nový článok.


Toto nesmie chýbať!:)
Lahšie sa orientuje na blogu.

...


:) Aby vás mohli kontaktovať iné stránke/dievčatá a podobne.

...

Ak chcete, aby vaše články boli naozaj na úrovni mali by ste splňať tieto podmienky:

- kvalitné fotky 
- články, ktoré by mali niečim zaujať, mali by byť pravdivé
- neustále sa musíte zdokonalovať :) objavovať nové veci a podobne

...

K svojím čitatelkám by ste mali byť príjemné! :) Ked' vás opravia, tak sa pod'akovať... zažila som už pár nepríjemných momentov, ked' som opravila niekoho a hned' na mňa vyskočil...

Ak sa objavia negatívne názory, väčšinou od anonymov, nebrať si to až tak k srdcu :) A nevzdávať sa! :))

...

Neviem ako to inak povedať.. Ale nevtierať sa iným blogerkám, nech sa pozrú na váš blog a podobne... Proste ked' stále niečo komentujete a k tomu je napísané, že pozývam vás na môj blog a podobne.. Ja to moc v láske nemám... Ale toto je už každého vlastná vec, každý ma nato iný názor takže nehejtujte ma zato:) Pravdaže nie je nič zlé, ked' si dáte pod váš komentár aj link na blog, to robím aj ja.

...

A ešte jedna vec. Pridávajte pravidelne. Nie je dobré ak článok napíšete jeden za dva týždne... Takto si čitatelov určite nezískate.. Najlepšie by bolo napísať aspoň dva články za týždeň.. Ja sa snažím každý druhý či tretí deň, ale kedže je škola, budú to asi tak dva články za týždeň :)

...

Ešte jedna rada k písaniu.. Pokial v ten deň nemáte nato náladu, nepíšte ten článok. Prečo? Odpoved' je jednoduchá. článok bude narýchlo zbúchaný, bude to hned' vidieť a bude celkovo o ničom.

Verím, že vám týchto pár vecí pomôže! :)))

A ak máte blog, napíšte ho do komentáru, strašne rada si čítam nové blogy!:))

Papa

Bibiána

PS. aké články by ste tu chceli vidievať? :)


Share:

17 comments

  1. Zaujímavý článok :)

    http://everydayfashionbyklody.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezký článek...

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Väčšinou sa mi takéto rady nezvyknú veľmi páčiť, ale tu s niektorými súhlasím, napr. tiež som zistila, že mi vadia malé fotky, ak sú zamerané na kozmetiku či módu. :D Inak v osobných článkoch mi to nevadí. Archív nemám, som rada, ak sa niekto zorientuje v Menu, alebo aspoň prečíta najnovší článok - nemyslím si, že by niekomu stálo za ten čas hľadať niečo viac. :DD Možno si ho ale pridám... GFC no tak to je jasná vec, tiež mi trochu vadí, keď sa mi na nejaký blog nedá týmto spôsobom prihlásiť.
    A s čím súhlasím úplne, že úplne najviac je ten typ písma. Bože ako neznášam, keď pravidelne čítam nejaký blog, ale má tam krasopisný font nastavený v článkoch! :D A ešte ak je nenápadná farba. Krasopis v nadpisoch áno, ale v článkoch nieee...
    Trochu ale nesúhlasím s tým jedným článkom za dva týždne... podľa mňa zas treba článok nechať trochu odležať, aby si ho čitatelia všimli, hlavne ak ho považuješ za svoj nadľudský výkon (že je fakt dlhý a tak). Môže byť, že ho zahltím menej dôležitými článkami, a ten akoby "najdôležitejší" si už ľudia možno nenájdu, pretože každého zaujme logicky najprv to, čo vidí na hlavnej stránke.
    A zase druhý prípad, prečo to môže stagnovať - ja teraz už dobrý týždeň odkladám publikáciu nasledujúceho článku, pretože do neho potrebujem dať veľa fotiek, ktoré ešte predtým treba upraviť, a tak. Pretože fotím shitom, a nezverejnila bych to bez úprav ani náhodou. :D
    Inak najzákladnejšie pravidlo celého blogovania je podľa mňa aj tak vždy - vedieť písať. V dlhších článkoch SA POKÚSIŤ (lebo netvrdím, že som v tom ultra super úžasná :D ) vytvoriť atmosféru, ktorá čitateľa bude nútiť prečítať si ten článok aspoň zhruba celý. Aj keď majú niektorí blogeri krásny dizajn, toto mi vadí vždy najviac. Keď ma niektorí nevedia upútať písanou formou. :)

    Rowena | Feeling Hoppy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páni,skvělý článek.Já ještě dejme tomu,že patřím mezi začínající blogery,takže rady se vždy hodí! :))

    http://gilraen-camellie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super tipy!!! A většina z nich je opravdu užitečných:ú vážně hezky jsi to vymyslela:) podle mě to hodně začínajícím blogerkám pomůže:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hned jsi mě nabudila napsat další článek!! :)) (ještě tak vymyslet o čem :D)
    Myslím že jsi všechno vystihla, s většinou souhlasím.. ^^
    Tak můj blog znáš, ale stejně... :D O:))) ♥
    http://dianegrover.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hezký článek, akorát sem rýpna a tak si rýpnu ;) neměla by si se snažit někoho neurazit (např o adrese blogu). Podle tebe je "fashion/design by a jméno" neoriginální. Nebuď tak hodná, zkrátka napiš, že to neni dobrý nápad a je to až přímo zlý nápad :DDDD ;)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Článok na jednotku ako vždy ;)


    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super článok ! Už dlhšiu dobu rozmýšľam nad tým, že si založím aj ja vlasný blog. No vôbec netuším ako začať. Cez aku stránku si si založila ty svoj blog ?
    A trvalo ti dlho kým si sa v tom zorientovala ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Založila som si ju cez blogspot... Vieščo, naň si fakt rýchlo zvykneš, je to priehladné a budeš sa vedieť v tom orientovať! :)

      Odstrániť
  10. Super článok
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dobrý článok :-)
    http://romanacserhelyi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Přesně tak, nesnáším, když jsou malé fotky... Jinak taky jelikož jsem z blog.cz, tak často nemůžu komentovat, a to je někdy nanic... jinak super článek!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Blog jsem měla asi čtyry roky na blog.cz, teď jsem přestoupila na blogspot,takže teprve začínám,ale určitě se koukni http://kafearelax.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.