Collective HAUL

Ahojtee!:)

Dlhšiu dobu na blogu nebol žiadny HAUL (t.j nakupovanie pre tých, ktorí nevedia), v poslednej dobe som vela vecí nenakupovala, skôr nutné veci. Celkom sa mi už darí šetriť a nemíňať na zbytočnosti.
Avšak ked' vidím v obchodoch cedulky s nápisom SALE... to sa nedá niekedy odolať no:))

Napíšem vám tu aj približné ceny, kedže ste si o to písali... 

...


Táákže, niečo z kozmetiky.. Z dekoratívnej mám iba jednú vec (tu vám ukážem zachvílku) ináč tu mám len niečo z kozmetiky určenej na starostlivosť... 

Astrid mlieko na opalovanie - Bola to taká akcia, je tam mini balenie a velké balenie, kúpila som si ho v Tescu a stál ma niečo okolo 2 eur... Mala som ho prirpavené na Chorvátsko, kde sme mali ísť so školou, ale ideme až nabudúci rok... Nevadí, aj tak to bola výhodná kúpa.

Avon gél na intívnu hygienu - okolo 2 eur

Oriflame Essentials - Peeling + krém na tvár (1,99 každý)


Ceruzka na obočie Avon Stála iba 1,50 čo je úžasná cena a je velmi velmi dobrá! :)


A včera mi mama kúpila sprej na vlasy, ktorý som už mala a zbožňujem ho ^_^


...


Dokonalý náhrdelník a náušnice z Takko Fashion za takú skvelú cenu.. Proste som ich tam nemohla nechať. Ten náhrdelník sa skvele hodí k mint farbe:)


A tieto náušnice mám taktiež z Takka, ale nekupovala som ich v ten istý deň. Celkovo si v T.F. nekupujem oblečenie (len raz za čas) pretože sa mi ich štýl moc nepáči, ale čo sa týka doplnkov, bižutérie tak tú tam majú fakt peknú! :)
Tie pierkové mali cenu 2,99eur
A tie malé stáli 1,99eur. 

...


Prepáčte, že je naopak, ale nechce mi ju tu dať prevrátene, nechápem prečo.. Obidvoje rifle sú z takéto obchoda Sisi a stáli okolo 14 eur. Sú bez zipsu a také úplne milujem!


Tričko z Lidla, stálo iba 3 eura, je vyrobený z neskutočne príjemného materiálu.


Mikina z Takka, stála 15 eur a je úplne mäkkučká a teplučká!:)


Kardigan, stál okolo 7 eur, chcela som takýto už dlhšiu dobu.

Ked' som minulý týždeň šla do GATE, neplánovala som minúť vela ale opak bol pravdou. I tak si myslím, že som kúpila dosť dobré veci! :)




Trička stáli okolo 3 eur. Totálne milujem takéto, musím si ich pokúpiť ešte viac:)


Mikina - 5 eur :) Je na taký baggy štýl :) A opäť sivá farba. Totálne milujem sivú, bielu a čiernu farbu, tá v poslednej dobe prevažuje v mojom šatníku.



Dokonalá prechodná bunda! 15 eur.


Sveter - 9 eur


...


Musela som si ju kúpiť!:) Milujem ju úplne.



A posledná, najperfektnejšia vec. Táto kniha. Bude o tom aj článok, slubujem ho už dlhšiu dobu. Najprv som si ju požičala od spolužiačky, s tým, že si ju asi ani nekúpim, ale po prečítaní..,. proste som ju musela mať doma s pocitom, že je moja! ♥♥

...

Dúfam, že sa dnešný článok páčil!:) Nejaké oblečenie mi má ešte prísť z jednej stránky + aj kozmetika z Oriflame, to dám potom do dalšieho Haulu!:)Môžte sa tešiť na nové články + zmeny na blogu... A v blízkej budúcnosti sa môžte tešiť na GIVEAWAY! ♥ ♥

Prajem vám krásny deň a aj víkend! ♥

Bibiána

Share:

10 comments

  1. Tie tričká z Gate sú super :)) A zaujímalo by ma či je tá kniha dobrá spravíš potom recenziu?

    http://www.life-by-romi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, ved' je to tam napísané, že bude článok! :))

      Odstrániť
  2. Nejvíc se mi líbí ten kardigan.. Ten je naprosto dokonalý! ♡
    Jinak moc pěkný článek :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tomuto hovoríš- v poslednej dobe som nenakupovala, šetrím? :D

    Poď ku mne na GIVEAWAY
    Nika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oproti ostatným nákupom je toho fakt máličko! ;) A nie všetko som si platila sama

      Odstrániť
  4. Ten kardigan je proste bomba! :)
    http://infinitycreative00.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ohh, to tričko Stay Real <3 Chválím, je boží!
    A po takových riflích koukám už dlouho, musím si je koupit, až budou peníze :-D
    Jo a ještě ta šedá mikina je bezva :-)

    (Píšu jako Anonym, protože jsem ve škole, jinak Maruška a ourhomeiswonderland.blogspot.cz :-) )

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To tričko by som brala :OO asi si poň skočím do lidla . aj tie rifle :) iné veci nie su velmi môj štýl , ale su pekné :))
    teším sa na recenziu knihy :)))
    http://libertepaixegalite.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tie rifle a cardigan su uplne super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. rifle jsou úžasný
    a tu knížku naprosto miluju, čtu jí asi po 17. a furt se toho nemůžu nabažit ××

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.