Falling in love l August 2014 ♥

čauko! :)

Kedže sa nám august skončil a nastúpil september, dala som dokopy svojich oblúbencov aby som vám ich mohla ukázať a niečo o nich povedať.
Ako ste si všimli, trošku som premenovala názov. 
články tohto typu sa už nevolajú napr. August Faves, ale Falling in love. 
Prišlo mi to krajšie, zaujímavejšie a nápaditejšie. :-)

Oblúbencov ani nemám tak vela + ešte tu mám aj jedného, ktorého by sme skôr zaradili medzi "random".

Tak pod'me nato! :)

...


Balea gél na holenie - Prvé čo ma zaujalo bola vôňa (čučoriedky) a cena. Nechcela som investovať do nič drahšieho,tak som ani neočakávala nejaké velké zázraky od neho, aleee.... Je úžasný, všetko čo slubuje aj splňa. Dobre sa nanáša, pokožka je po ňom taká jemná.

Odlakovač na nechty EuroNails - zoženiete ho v COOP jednote (neviem či ešte niekde). Ja som si ho kúpila, pretože som nutne nejaký potrebovala, a nemala som možnosť ísť do drogérky. Normálne by sa takéto odlakovače mojimi oblúbencami nestali, lenže tento odlakuje vaše nechty skutočne dobre! Lepšie ako niektoré drahšie odlakovače. A dobre odlakuje aj trblietky a kamienky. Len je pomerne malý na tú cenu.

Oriflame Scrub Wash Gel - Ak hladáte dobrý peeling na vašu tvár, tak určite vám odporúčam tento! :) Ja som si ho objednala ešte raz, pretože úžasne vyčistí tvár, a jednoznačne je to najlepší peeling aký som kedy mala. Dokonca lepší, ako môj dlhoročný oblúbenec od Fleur de Santé. A cena je asi dve eurá.

Avon Eternal magic - tento parfém pre mňa znamená vela.... Pripomína mi skvelé časy, strávené s Luckou, ked' nám bolo asi najlepšie. Mám ho už vyše dvoch rokov a nadišiel čas ked' je prázdny. šetrila som si trošku z neho ešte dlho, ale nakoniec som sa rozhodla dopoužívať ho... A navždy budem cítiť tú vôňu. Nádherná, jemná a tajomná.

Bel Cosmetic Lotion Pads - Aj tieto som už spotrebovala (v poslednej dobe už vela vecí) a musím si ich jednoznačne kúpiť ešte raz. Výborne odličujú také jemnejšie líčenia. Majú príjemnú vôňu a odličujú aj vode odolnú špirálu.

ProArt Mega Lenght Mascara - Možnože som ju tu už niekedy spomínala. V poslednej dobe ju používam dosť často. Prirodzene vytočí riasy. Ja mám takú, hm neviem ako to mám povedať, špeciálnu techniku ako si nanášam špirálu, aby boli riasy zaujímavejšie.

Essence 130 What's my name? - nádherná neutrálna farba, je taká s nádychom do ružova. A na ňu som použila nadlak od Essence Nail Art 15 glitter on me - krásne trblietky! :)

Calypso Odličovacia Hubka - Ja ju používam asi tak, že si na ňu nanesiem gél a vyčistím tvár a pracuje perfektne. 


A posledný "random" oblúbenec je úžasné Latte Macchiato Vanilla - to je to najlepšie čo som kedy mala, mňam! :) Ak máte možnosť, určite to vyskúšajte! :)

...



...

A aké produkty + random patrili medzi vaších oblúbencov? :) Budem rada, ked' mi napíšete do komentárov! :) 
Som zvedavá čo nám prinesie tento mesiac! :))
Ináč, ako ste začali školský rok? :) U mňa je to zatial fajn, ale máme drsný rozvrh a vymenených učitelov ... Uf, tento rok nebudem vela veci asi stíhať

Papa

Bibiána

Share:

5 comments

  1. Pekný článok :) A mám otázku.. tá káva sa nedá kúpiť v "práškovej forme" že nie v tom malom (neviem ako to nazvať :D) čo sa dáva do kávovara. Proste či sa to da kúpiť ako obyčajná káva ktorú stačí zaliať vodou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten scrub od Oriflame vypadá božsky, mám tendenci si ho objednat! *.* :D
    můj oblíbenec je momentálně Clean & Clear Deep Cleaning, agresivní ale účinný proti mastné pleti! :D :)))
    spíš jsem teď začala používat pečující kosmetiku, i mě víc zajímá, takže tenhle článek byl něco pro mě. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten scrub je úplne úžasný! :) Ja mám dve balenia pre istotu, pretože je megaaa! :)

      Odstrániť
  3. Ďakujem ti veľmi pekne, tvoje rady mne ako začínajúcej blogerke veľmi pomohli
    ...už som chytala zúfalstvo... Chcela som sa ta ešte spýtať, ako potom zariadiť aby si ľudia začali všímať blog, nechcem sa nijako ľuďom vtlacat ale potešilo by keby už konečne niekto uvidel a okomentoval môj článok 😃

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.