Scrub Wash gel vs Gommage Cleanser

čauko! :)

Dnešný článok som sa rozhodla venovať recenzii na dva produkty, ktoré môžte vidieť na fotke.
Ak sledujete môj blog už dlhšie, pravdepodobne ste si všimli, že v niektorých článkoch som ich už spomínala. No dneska sa im budem venovať trošičku viac.

...

Oriflame Essentials - Scrub Wash Gel

Tento peeling som spomínala v článku Falling in love - August. Minul sa mi môj oblúbený od FDS a tak som už dlhšie pokukovala po nejakom dobrom. Ked' som listovala stránkami katalogu Oriflame, do oka mi padol tento. Stál málo (ked' som si kupovala prvé balenie, stál 2,99eur, a ked' som si ho druhý krát objednala, stál iba 1,99 a bol tam aj krém za 1,99 tak som si to hned' musela objednať!:)), dokonca aj balenie je velmi také pekné a hned' som vedela, že bude určite skvelý. 
Vôňa je svieža, čo je fakt super.
No a teraz prechádzame k tomu, ako funguje a či vôbec splňa to čo má.
Obsahuje také drobné zrniečka. Ked' som ho prvý krát skúsila, tak to nebolo moc príjemné, som sa cítila, akoby som si prešla šmirgel papierom po tvári. Moje nadšenie opadlo a myslela som si, že z mojej lásky k tomuto scrubu nebude asi nič.
No pri dalších použitiach už fungoval normálne, a dokonale mi vyčistil pleť! :) Strašne hebká na dotyk bola. Odporúčam vám ho používať (vlastne ako všetky scruby) raz za týždeň.


...

Dermacol Gommage Cleanser w/ tea tree oil

V poslednej dobe ma tento čistiaci gél dosť prekvapil! :) Ked' som o ňom pár krát písala, nevyjadrovala som sa o ňom zrovna nadšene a to z toho dôvodu, že pri prvých použitiach som mávala také červené flaky, tak som ho nejak často nepoužívala. Kedže sa mi vyminul gél tak som znova začala používať tento a teraz funguje skoro bezchybne! :) Pleť je po ňom jemná na dotyk. Používam ho bud' po peelingu a cez týždeň ho používam samostatne asi každý druhý či tretí deň.
Obsahuje také male mikroperličky, ktoré sa dávajú občas tažko dole, hlavne ked' sa vám zachytia na vlasy. Vonia velmi príjemne a je určený pre normálnu a zmiešanú pleť. Jeho cena bola tuším niečo okolo 2 alebo 3 eur, neviem presne, kúpila som si ho na základe prečítania recenzie na jednom blogu.


...

Máte aj vy skúsenosti aspoň s jedným z týchto produktov? :) Prípadne vás nejaký zaujal?
Aký peeling a gél používate a odporúčate vy? :)

Bibiána

Share:

1 comments

  1. povedený článek, moc bych chtěla zkusit ten Oriflame scrub, ale tak nějak nevím kde ho sehnat... :/ :)))

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.