Aktívny život s Active Bra

Ahojtteee! :)

Konečne som si našla chvílku času, aby som mohla napísať nový článok. Koncom týždňa bude dúfam slúbený článok Random Outfits, len nie je teraz času fotiť fotky.

Dneska som si pre vás pripravila takú mini recenziu na jeden super výrobok! 
Nepatrí medzi kozmetiku ani nič podobného...

Je to Active Bra - čiže taká športová podprsenka.

Mala som tú možnosť vybrať si ju zo stránky http://www.bellinda.sk/ za čo velmi pekne d'akujem! :)

Táto stránka ponúka:

-spodné prádlo
-ponožky
-punčochy


Aj odtial' si môžte niečo pozrieť! :)

Túto značku poznám už dlhšie, dokonca aj v Coop Jednote môžte nájsť napr. silonky (ja mám jedny také úplne super) :)

Majú fakt dobrý výber, takže rozhodovala som sa fakt dlho.

Nakoniec som sa rozhodla pre spomínanú Active Bra.


Priznám sa, trošku som mala problém s vyberaním velkosti a tak som si dala o číslo väčšiu ako nosím (pretože predsa len sa stále vyvíjam, aby mi potom nebola malá alebo tesná) a dobre som urobila! 
Sedí tak akurát.


Je v dvoch rôznych farbách. Mne osobne sa biela páči viac! :) 


O nej:

Podprsenka so špeciálne pletenými a tvarovanými košíčkami poskytuje perfektnú podporu pri každodenných aktivitách. Vďaka vysokému obsahu bavlny je priedušná, elastan zaisťuje pružnosť a voľnosť pohybu.

Na dotyk je velmi velmi príjemná! Neexistuje asi vec, čo by som jej vytkla. Cítim sa kedysi asi ako keby som ani žiadnu "bra" nemala čo je velké plus. Používam ju pri všeliakých aktivitách- futbal, občas beh a podobne, už dlhší čas som po takej túžila a konečne ju mám. Je ovela pohodlnejšia ako obyčajná. Takže ak žijete tiež taký aktívnejší život, je ako pre vás stvorená. 




Ak máte nejaké otázky ohladom tohto kludne píšte do komentárov! :)Dúfam, že vás článok zaujal! :)
A ja sa idem učiť 28 strán biologie :D 

Papa a uvidíme sa pri dalšom článku!:)

Bibiána

Share:

2 comments

  1. Taky bych potřebovala nějakou tu sportovní podprsenku, takže to bude na wishlistu na Vánoce ;).

    http://beaufash-klarka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, zatagovala jsem tě do takového podzimního tagu. Doufám, že se nezlobíš. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.