Jesenné dekorácie,DIY

Ahoooojte! :))

Konečne som si našla čas zrealizovať a napísať tento článok.
Ešte predtým, ako sa doňho pustíte, vám chcem oznámiť jednu novinku. Niektoré ste si ju možno už všimli - založila som si FB stránku na môj blog, kde pridávam rôzne fotky týkajúce sa blogu/ a vôbec môjho života a tak. Nechcela som tým druhú stránku Everyday Inspiration nad'alej zaťažovať, a toto je dobrá volba. 
Takže budem rada, ak sa pripojíte na ---> Blog - Bibi Brooks .

A prejdeme k podstate článku. 
Vždy ked' vidím vonku lístie, tak ma napadne, že by som mohla urobiť nejaké DIY s nimi. Pravdaže ja lenivec to stále nejak odkladám (minulý rok som sa k tomu ani nedostala) ale tento rok som sa konečne vzchopila aa tak to máte tu.

Pripomínam, nie sú to žiadne super-duper úžasné DIY. Inšpirovala som sa aj internetom, rôznymi časopismi, tak tento článok môžte brať aj tak, že vám ukážem nejaké tie dekorácie, a pri niektorej spomeniem ako som si ju spravila.

...

Začnem asi takou menšou zmenou mojej nástenky. Jeseň je pre mňa aj časom, ked' si zaspomínam na nejaké tie staré časy, strašne vela vecí mi ich pripomína + jeseň 2012 bolo najkrajšie obdobie.


Princíp každá z nás určite pozná. Vybrala som si nejaké fotky, ktoré pre mňa niečo znamenajú + som tam dala ešte lapače zlých snov a iné vecičky, aby som to trošku spravila zaujímavejším.

...


Určite niesom jediná, ktorá miluje čítať, a hlavne na jeseň to má niečo do seba... :) A tak som si svoje oblúbené knihy vyložila pekne na poličku, aby som ich mala stále na očiach ;)

...


A moja oblúbená dekorácia, ktorú si robím každý rok je, že si zoberiem flašku od Arizona tea a dám do nej ruže (môžte dať aj šípky a podobne).


...


Táto dekorácia sa mi strašne páči! :) Použila som velký ozdobný pohár + gaštany + lístie (ktoré som vylisovala) čo sa mi neskutočne páči! :)


...


Po pravde, na toto som sa hrozne tešila, ked' si to spravím a.. Celkom sa vydarilo. Lepšie bude, ked' bude sviečka menšia, aspoň vám osvieti celý ten list, ale ide to aj takto a je to fest pekné! :)


...


Dlhšie som nevedela čo do tejto krabičky dať. Najprv som rozmýšlala, že do nej dám nejaké cukríky alebo podobne, ale potom mi prišla na um jedna super myšlienka!
Naše pery velmi trpia v týchto mrazoch, preto sa musíme aj o ne starať a potrebujeme nejaké tie balzamy.. Tie som si teda dala tu. (+ aj nejaké rúže)
Btw. krabička je z Kik.


...


A ešte ma napadol taký malý nápad, ktorý som hned' zrealizovala. Do rámika som si dala lístky, ale lepšie by sa to hodilo, kebyže je rám čistý, ale to nevadí :)

...

Iné dekorácie:





No čo je lepšie, ako si večer zapáliť sviečku? :) Ja mám dosť zvláštnu vôňu - čokoládovú, ktorá sa mi moc nepáčila, ale nie je to najhoršie teraz. Ešte si plánujem nejaké kúpiť. Máte vy nejaké oblúbené vône?:)


A na záver takáto zlatá sviečka ^_^

...

Dúfam, že sa vám článok páčil! Moc som sa snažila aby bol dobrý, písala som asi dve hodiny a fakt mám dosť... Budem vd'ačná za každé pozretie a komentáre!:) ♥

Bibiána

Share:

5 comments

  1. Ahoj si velmi šikovná a vždy sa teším na tvoj novýý post na blogu :)
    Dakujem za návrhy diý+ nejaké dekorácie :)
    Nikdy som neskúšala vonné sviečky, ale v blízkej dobe to mám na pláne :)
    Ešte raz dakujem a prajem príjemne strávený zvyšok stredy :)
    P.S. uži si prázdniny ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, vd'aka moc, aj ty si pekne uži prázdniny ♥

      Odstrániť
  2. skvělé nápady děkuji za tipy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi povedené :) máš krásné nápady a jsi moc šikovná! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.