Jesenný album

Ahojte! :)

Dnešný článok bude oddychový. Aj pred rokom som takýto podobný robila, len trošku s inou tématikou.

Kedže medzi moje záluby patrí aj fotografovanie, jeseň je ako stvorená nato! :)
Všade je plno lístia, slnko svieti tak "ospalo", priam to láka vytiahnúť foťák a ísť fotiť! :)
Fotiek sa mi celkom nahromadilo, tak som myslela, že vám ich tu pár môžem ukázať. (Vravím, taký random oddychový článok) ...

Vlastním Canon eos 600d ... Moje fotky nie sú perfektné, ale mňa tešia a som s nimi spokojná a tak by to malo byť u každého fotografa no nie? ;) :)) ... Ak ste robili/idete robiť podobný článok, určite mi pošlite link, rada si to pozriem! :))

...








Moja ulička v ktorej bývam! ♥











Dúfam, že sa vám fotografie páčili! :) Budem vd'ačná za každé zhliadnutie a komentáre :)

Prepáčte, že nebol outfitový článok, ten bude hádam nabudúce! :)

Bibiána

Share:

10 comments

  1. Wou :o úplne krásne fotíš ;) Krásne fotografie .. máš talent ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Niektoré sa podarili :)

    http://life-by-romi.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne fotky! a tá ulička je úžasná :3 PS: dosť dobré tam máte tie lesy ♥ sa mi veľmi páčia :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úprimne nikdy si ma neoslovila nejak fotografiami ale toto je perfektné... :) škoda, že nestíhaš, vždy sa teším na tvoje články, ale nech sa ti darí hlavne :) Zlepšuj sa aj naďalej !

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :O Nechceš jit na fotografku? :O :) Máš fakt dost dost pěkný fotky! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Čítaš mi myšlienky ! :) Aj ja plánujem takýto článok ale aj s fotkami ktoré som fotila kamarátov a aj seba :) Uvidíme či sa mi podarí zrealizovať ho :)

    leuslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nádherné fotky
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krasne fotky :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.