September Favorites


čauko! :)

Máme tu už 3. oktober tak je najvyšší čas na September Favorites! :) 
September ubehol nenormálne rýchlo, dúfam, že tieto mesiace pojdú pomalšie ;) Treba si pekne užívať jeseň aj ked' to počasie vypadá vonku skutočne všeliako.

Ako som tak vyberala mojich oblúbencov, tak som zistila, že čím dalej, tým sa ich počet zmenšuje, nabudúce tu budete mať pravdepodobne iba 3 výrobky ;D ...
...


L'oréal Elnett Satin Lak na vlasy - Mohli ste ho vidieť aj v minulom haule. Spomínal som tam, že som ho mala už a bol fakt super, takžee mám dalšie balenie a nesklamalo! :) I ked' ten predchádzajúci od Lorealu čo som mala sa mi zdá lepší. Po tomto sa vám velmi lahko rozčešú vlasy a vypadajú stále priprodzene! :)

Avon Naturals Daily Hair Refresher - Môj oblúbený osviežujúci sprej na vlasy. Má jemnú vôňu a je to taký malý pomocník!:) čosi sa mi marí, že bol aj v minulom favorites článku, ale neviem teraz :)

Oriflame Mirage - Oh my god.... Ani neviete, ako dlho som po tomto parféme túžila! :) Strašne strašne dlhú dobu a konečne som si ho objednala. Má dokonalú vôňu, ktorú je ale hrozne ťažké opísať. Jednoznačne sa nebude páčiť každému, je taká zaujímava, niečím iná ako všetky ostatné. A vydrží strašne dlho! :) 

Oriflame vajíčko Coconut - čo dodať, určite ho poznáte. Pokial mávate suché pery počas jesene ako ja tak určite použite toto. Vždy mi to pomôže! :) A má dokonalú vôňu (hej, dokonalé je moje oblúbené slovo :D)

Maybelline The Rocket Volum express špirála - K nej sa ani netreba nejak zvlášť vyjadrovať, proste robí to čo má. Pôsobí prirodzeno, preto ju rada používam! :) 

Dva laky - Yves Rocher - 43. Ombre pourpre
             Essence - 112 time for romance

Spolu sú nerozlučná dvojica. A práve ten od YR má krásnu farbu. Jeho výdrž ma zakaždým prekvapuje - skoro týždeň bez nejakého velkého poškodenia. Fúha.

...



...

Ktoré výrobky/produkty patria medzi vaše najoblúbenejšie? :) Budem rada, ak napíšete do komentárov! :)

Bibiána

Share:

6 comments

  1. Krásné věcičky. Rocketku chci vyzkoušet, moc mě láká.

    http://beaufash-klarka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moje 'favority'- ceruzka na obočie od Miss Sporty+šampón na vlasy Timotei :) viac ma nenapadne :D PS: ten sprej na vlasy od Avon chcem vyskúšať a dosť ma láka aj tá voňavka:) +samozrejme tá špirála :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. šampon na vlasy od Timotei mam doma tiež jeden ale ešte som ho nepoužila tak sa teším moc! :D :)))

      Odstrániť
  3. Mohly by som sa ťa spýtať ako si dala tú hudbu do blogu? :P Je tu megáá :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. https://www.youtube.com/watch?v=MfsngdZ72Ps :)

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.