Yves Rocher - Paleta očných tieňov COULEURS NATURE

Ahojte! :)

Dneska Vám prinášam jednu kratšiu recenziu, bude to konkrétne na výrobok od Yves Rocher - Paleta očných tieňov COULEURS NATURE. 

Doma nemám asi ani jednu poriadnu paletku tieňov, pretože ich moc nevyužívam, jedine na nejaké tie oslavy, na šedné dni mám skôr nevýrazné. 

Ked' mi prišiel produkt od YR a zbadala som, že je to spomínaná paletka, trochu viac som sa obávala, aké bude mať farby a či ich vôbec využijem. (K tomu sa dostaneme ešte neskôr)

Paletka vypadá nejak takto:



Dostávam sa k obalu.
Príde mi velmi pekný až taký luxusný a vkusný. Nezdá sa mi gýčový ani nič podobné. Navrchu má malé logo YR. Velmi lahko sa otvára (čo je pre mňa velké plus :D) Snažím sa s ním tak manipulovať, aby sa náhodou nepoškriabal.


Paletka obsahuje 4 tiene, ktoré sú určené hlavne na dokonalé dýmové líčenie.
Aplikácia je možná na sucho ale aj na mokro. (to ukážem zachvílku)

V predaji je 6 farebných kombinácii.


Ja som dostala paletu v odtieni - Bleu Eclatant.
A čo sa týka ceny, na papieri, ktorý mi prišiel spolu s tieňmi je napísané, že každá stojí 18 eur, ale ako pozerám teraz majú 28% zlavu, čiže stoja iba 12.90 čo nie je tak vela, na to, aké sú kvalitné.




Krásne farbičky! :) Prechádzajú od bielej až po tmavú. Pigmentáciu majú fakt dobrú. Až na tú bielu, tá ju má slabšiu, a pri mokrom efekte mám pocit, že vynikne ešte menej.
Velké plus je,že ked' si ich nanesiem na viečka, tak sú presne tam kde som ich naniesla a nie všade okolo. Dúfam, že chápete čo týmto myslím.
Pribalené sú aj dva aplikátory, pracuje sa s nimi v pohode, ale preferujem iné, od Oriflame :)

Na sucho:



Ako YR spomína, pri vlhkej aplikácii sa tieto trblietavé a zamatové odtiene zmenia na metalické, tak je to pravda, len na fotke to asi moc tak nevypadá, ale ked' si všimnete tie dve napravo, tak tam rozdiel vydieť.

Výdrž je taká v pohode, nie je zlá, len ak si pretriete oči tak bude po nich, na to si treba dávať pozor, tak skúste pod to použiť aj bázu pod očné tiene a bude to lepšie! :)

Dalej sa spomína aj o ryžovom výťažku (ktorý je v tieňoch), že je bohatý na rastlinný inozitol, ktorý stimuluje celkový bunkový metabolizmus a zlepšuje jas pokožky.

...

To by bolo asi všetko a pevne dúfam, že som na žiadnu dôležitú informáciu nezabudla.:))

Ako sa vám táto paletka pozdáva? :) Máte chuť ju mať a vyskúšať, alebo vás velmi neoslovila? :)

Budem rada za každý komentár! :))

Bibiána


Share:

5 comments

  1. Značku Yves Rocher miluju. Hlavně jejich šampony a vlasovou kosmetiku vůbec. Stíny jsem zatím ještě nezkoušela, ale dík za inspiraci :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné farby si dostala :) Dostala som hu tiež :) http://leuslifestyle.blogspot.sk/2014/10/prekvapenie.html

    leuslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Značku Yves Rocher veľmi nemusím, ale táto paletka vyzerá fakt dobre :)

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od Yves Rocher jsem ještě nic nezkoušela, ale hrozně mě láká. Paletka je moc hezká. :)

    Budu ráda kdy se koukneš a zanecháš komentář :)
    http://barca-beauty-blog.blogspot.cz/2014/10/2-000-shlednuti.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne sa páči ich paletka Aquatique subtil :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.