October Faves 2014

Máme tu další koniec mesiaca (uf neverím, ale moc sa teším na november!) a dalších oblúbencov.

Ako som si tak všimla, a možno aj vy, z dekoratívnej kozmetiky tu asi nenájdete nič, naopak, skoro všetky produkty sú určené na starostlivosť. Moja pleť sa trošička zhoršila, tak som sa snažila trošku viac sa o ňu starať, a taktiež aj o vlasy, ale kedže som sa dala ostrihať na kratšie, tak sú teraz omnoho zdravšie! :)... Nebudem kecať a trošku vám opíšem jednotlivé produkty.

...

Suchý šampon je pre mňa jednoznačné MUST HAVE. Od vtedy, ako som objavila jeho kúzlo, ho používam dosť často. Väčšinou od Syossu ale nepohrdnem ani touto značkou, kedže je lacnejšia a funguje rovnako.

úprimne, na Exfo brusher od Garnieru nemám taký ustálený názor. Ked' som raz pridala na stránku fotku, ako som si ho kúpila, komentovalo mi ho fakt vela báb a názory boli taktiež rôzne. Raz boli pozitívne no bolo aj vela negatívnych.
Ked' som ho použila prvýkrát, nič sa na mojej tvári nezlepšilo, dokonca som mala pocit, že som to mala horšie ako predtým (hlavne po čele) a pokožku som mala takú začervenanejšiu. Tak som rrozmýšľala že to radšej už nepoužijem, ale urobila som opak a našťastie, nestalo sa to čo po prvý krát. Celkom dobre sa mi pleť vyčistila, ale nepovažujem túto vec za žiadny zázrak, a určite by som si ju už nekúpila.

Parfém Slip into od Avonu som už dopoužívala, jeho vôňa nie je taká výrazná, je taká skôr ľahká jemnejšia. A to sa mi na ňom páčilo, navyše ten flakón je strašne krásny! :)

Na túto nezmývatel'nú vyživujúcu kúru s marockým argánovým olejom som sa strašne moc tešila! :) Mám ju už dlhšie, ale používať som ju začala len tento mesiac. Počula som na ňu len samé chvály, tak som si počkala kým bude trošku lacnejšia a objednala som si ju z Avonu. Na celé vlasy stačia tak dve stlačenia (alebo ako to povedať). Och, vlasy sú po nej neskutočne hebké a na dotyk silnejšie. Jednoznačne vám odporúčam túto vec si kúpiť! Neoľutujete nikto! :)

Ked' mi prišlo (mimochodom taktiež od Avonu) toto superfruit souffle, tak som bola trošku prekvapená, že to má takú zvláštnu konzistenciu. Ale tá vôňa! :) úplne prenikavá. Nie je to žiadny zázrak ale na obyčajné používanie to úplne stačí.

V poslednej dobe som sa snažila trošku viac sa venovať aj nechtom a tak som používala lak od Miss Sporty. Určite je lepší, ako ten čo mám od Avonu. Tento je 5 v 1 - sila, rast, vlhkosť, hladkosť, lesk. Nechty mi posilnilo, rast nejak neovplyvnil, ale taktiež im dodal lesk. Stojí tuším 1,99 alebo tak nejak, prepáčte neviem to presne, ale stojí fakt málo nato aký je dobrý.

čo je horšie ako popraskané pery? Na tie si ja potrpím, lebo ich mám často fakt zlé a tak používam tento balzam so včelím voskom. Po ňom sú pery odosť lepšie. Poradím vám, večer si dajte na ne hrubšiu vrstvu, a môžte aj okolo nich, nielen priamo na ne. Mne to vždy pomôže.

...

Tak toto bola prvá časť a ideme na druhú, kde vám ukážem také random veci.


čaj - k tomu sa nemusím ani nejak špeciálnejšie vyjadrovať. Ked' prídem zo školy, alebo proste z vonku tak prvé čo urobím je, že si spravím čaj. Milujem Popradské čaje, len tie si kupujem! Mňam :) Akurát včera som si kúpila zelený čaj (ktorý som chcela dlhšie ochutnať) broskyňa a strašne sa naň teším :D

K čaju neodmyslitelne patrí kniha - Rezistencia, druhá časť Divergencie, ktorú som si zamilovala, ked' sa raz začítam, nemôžem prestať! :) a taktiež milujem, ked' si zapálim sviečku v izbe, dodá takú úžasnú atmosféru. Táto je s vôňou čokolády (čo nejak neoblubujem, ale nie je najhoršia).

Dalšia ranom vec- moja najoblúbenejšia čiapka - New York, ktorú ste mohli vidieť aj v článku Jesenné outfity. čosi sa mi marí, že je chalanská, ale to je úplne jedno. Rána hned' bývajú teplejšie s ňou :)

A musím aj spomenúť najlepšiu appku akú som kedy mala.
Shazam
Ak chcete zistiť názor nejakej piesne, proste použijete túto appku a tá vam to zistí. Je úplne bezchybná, používam ju stále a našlo mi doteraz každú!:)



...

Tak to by bolo na dnes všetko! :) Ktoré produkty/random veci patria medzi vašich oblúbencov?

Pripomínam, nezabudnite si kuknúť a poprípadne dať lajk na moju novú FB stránku Blog - Bibi Brooks ... Pridávam tam novinky týkajúce sa článkov a podobne! :)

A ešte moc d'akujem za vyše 100.000 pozretí na blogu! :) Je to dokonalé číslo, som rada, že za ten rok existencie tohto blogu som to dokázala!!! :) ♥ ♥

Uvidíme sa pri d'alšom článku!
Moc vás mám rada!:)

Bibiána

Share:

8 comments

  1. Ahoj Bibi, viem, že to je skôr otázka do Ask-u, ale chcem sa ťa opýtať už dlhšie, chodíš na nejaké krúžky ? Alebo máš mimoškolské aktivity ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čauko, no chodievam na krúžok ruského jazyka a potom mám ešte klavír :)

      Odstrániť
  2. Kolko stála tá kúra od toho Avonu? Počula som tiež vela chvál a moc ma zaujala : Ináč, super článok ako vždy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vd'aka, stála niečo okolo 2 eur, ked' som to ja kupovala v tej zlave :))

      Odstrániť
  3. Na instagrame som videla fotku :) veľmi ti krátke vlasy pristanú:3
    Shazam som mala v mobile dokial som mala miesto :-D ...

    http://novybloggg.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Shazam je super, používám ho skoro pořád :D A bez čaje si nedokážu představit svůj den, dokážu jich vypít fakt moc :-) Kdyby ses chtěla navzájem sledovat, dej vědět :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jak se jmenuje ten suchy šampon,kolik stal,kde jsi ho koupila a myslias ,že ho seženu i v ČR

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bambule - na fotke je vidno, ako sa menuje je od značky Frotte, stál okolo 2-3 eur, kúpila som v Dm drogérii :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.