podsatami.eu

Ahojte! :)

Dneska je tu len taký krátky post- spolupráca so stránkou podsatami.eu . 

Nedávno ma kontaktovali s ponukou o spoluprácu, tak som si povedala, že prečo nie.

Ked' som si prezerala ich stránku, tak som našla vela krásnych kúskov, ktoré ma zaujali, a aj ceny boli ako tak prijatelné. 
Stránka je priehladná, čo je dobré.



No potom ma dosť zarazil popis jednotlivých vecí:


Ten je podla mňa fakt dosť zlý a radím stránke aby si ho upravili, lebo takto neprilákajú vela zákazníkov :(

...

Ja som si vybrala jedny krásne šaty, ktoré ma zaujali na prvý pohlad. Vo velkostiach som sa moc nevedela orientovať, tak som dúfala, že mi budú dobré. 
Našťastie boli.


Sú vyrobené zo zvláštnej látky, ja osobne takúto moc v láske nemám, ale na postave sú fakt pekné.  Majú krásnu farbu, sú aj v bielom prevedení.


Trošku ma mrzí, že šaty prišli celé skrčené, takže ich treba vyžehliť ešte (taký malý poznatok)



Detail:


...
ťažké je z jednej veci súdiť stránku, ale nie je to zlá stránka, len podla mňa na nej treba doladiť pár vecí napríklad tie popisy jednotlivých vecí. Pravdepodobne stránka nie je tak úplne slovenská. 

Ako sa vám pozdáva táto stránka? :)
Dúfam, že vás článok zaujal! 

Bibiána


Share:

0 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.