Yves Rocher - Hand cream & Shower gel

čauko! :)

Dneska som mala chuť napísať nejakú recenziu a ked' som si tak prezerala nejaké tie produkty, ktoré mám, do oka mi padli tieto dva.

Hey! Today I really wanted to write some review and when I was looking for products, which I have, I chose this two.

Prednedávnom mi tieto novinky prišli z Yves Rocher a ja som sa hrozne moc potešila.
čo ma ako prvé zaujalo, bola určite tá flaštička (alebo ako to nazvať) od sprchovacieho gélu. No nie je rozkošná? :) Teda.. hlavne to čo je v nej ;)

Recently Yves Rocher sent me some new products and I was really pleased. The first thing which interesting me was a bootle (I don't know how to call it) from shower gel. Isn't it lovely? And of course what is inside.

Obidva tieto produkty patria do limitovanej vianočnej edície 2014. 
Tá bude dostupná/predajná od 17. novembra 2014.
Za mňa musím povedať, že ma hned' zaujala a rozmýšlam, že by som možno aj nejakú kúpila a venovala ju niekomu.

Both of this products belong to LIMITED CHRISTMAS EDITION 2014 which will be available on 17 November this year.
This edition took my heart and I am thinking about buying it and give it to someone.

Edície nie sú ešte na internete, takže som vám to odfotila aspoň z papiera, ktorý mi tiež prišiel.

Editions aren't on internet yet, so I photographed it from paper which came to me too.







...


 Blackberries Hand Cream
Sparkling shower gel blackberries

...


Začnem takými všeobecnými informáciami.
- 75 ml krém na ruky s vôňou černíc 
-stojí 3,50 eur. 
Balenie má velmi pekné jednoduché a musím povedať, že aj praktické, lahko sa drží v ruke, je také menšie, takže sa vám v pohode zmestí do každej kabelky. 

I am going to started with some general informations. 
- 75 militers, handcream with blackberries smell
- it costs 3,50euro
Packing is very nice and plain, it's practical, you can easy hold it in your hand, it's smaller - perfect to handbag.


Má strašne krásnu vôňu, ktorú cítiť fakt dlho, a čo je najlepšie, úplne rýchlo sa vstrebe a to je pre mňa dôležité, lebo neznášam krémy, ktoré musím fakt dlho vmasírovavať do kože. Brr....

The smell is so beautiful, you will feel it for so long, and what's the best, absorption is really fast, that's for me really important, I absolutelly hate creams, which absorption is so slow. Brr...


Pokožka je po tomto kréme dokonalo hydratovaná a hladká.
Takže by určite dostal 10 bodov z 10! :) 

After this cream is your skin so hydrated and smooth.
It will give 10 points from 10. :)
...


A druhý produkt je tento trblietavý sprchovací gél, ktorý vonia rovnako ako krém (what a surprise). Rozvonia vám celú kúpel'ňu a na vašej koži budú trblietky! :) 

The second product is this sparkling shower gel, it smells the same way as hand cream (What a surprise ;)) Your bathroom will smells so much and on your skin will be glitters.

...

Dúfam, že sa Vám dnešný post páčil! :) čo hovoríte na tento krém a gél vy? Zaujal Vás? :) Ako ste si všimli, začala som to prekladať aj do angličtiny. A týmto chcem aj povedať - ja viem, že moja angličtina nie je ani zd'aleka perfektná, že je tu vela chýb, takže netreba zbytočne hejtovať :) Stačí ak mi milo a kludne do komentárov napíšete, ktorú vetu by som mohla opraviť a podobne! :) Dúfam, že si takto o dosť anglinu zlepším! :)

PS. zmenila som dizajn čo hovoríte?

I hope today's post interested you! :) 
Bye ♥ (And sorry that my English isn't perfect, I am working on it! :)) ♥♥

Bibiána

Share:

5 comments

  1. Wow :o
    Krásny článok ;) A dobrý nápad je to prekladať aj do angličtiny a myslím, že sa takto zvýši väčší počet sledovateľov ... :) Veľa šťastia do budúcnosti :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý nápad prekladať to do angličtiny... Bibi si úžasná blogerka a máš nadherný blog, tak dokonalo prepracovaný :) Vidno, že si sa tomu venovala dlho a stojí to za to! :) Kiežby som aj ja raz niečo takéto vlastnila :/ a ešte jedna vec... s ostrihanými vlasmi si nádherná.. veľmi ti to pristane :) normálne som ťa nespoznala, si krásna :) prejem veľa úspechov s blogom, určite sa tomu venuj ešte dlho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. TanQa vd'aka moc! :) ♥ Klaudia, netreba sa nikdy vzdávať, ja som v podstate iba na začiatku cesty, sú veci, na ktorých musím riadne zapracovať, a nič pre teba nie je nemôžné! :) a d'akujem ti! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow úžasné fotky!! :) Úžasný celý článek :D.
    Byla bych ráda kdyby ses připojila do giveaway, která právě probíhá u mě na blogu : http://nellylove99.blogspot.cz/2014/11/giveaway.html :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekný článok a krásne fotky. Neviem ako to robíš, ale máš vždy úžasné fotky. Podľa mňa by sa tieto produkty perfektne hodili aj ako vianočné darčeky. Pozývam ťa na môj blog : http://msfashionsusan.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.