Moja malá velká závislosť

Chase your Dreams | via Tumblr 

Každý z nás oblubuje nejakú činnosť. činnosť pri ktorej sa zrelaxuje, odpočinie si, nemyslí na nič iné, a baví ho. Pre niekoho to môže byť kreslenie/malovanie, písanie básni a príbehov, fotografovanie a mnoho dalších.

Dnes som tak rozmýšlala, že by som vám predstavila jednu moju zálubu - a dalo by sa povedať, že aj závislosť. Ak by vás tento typ článku zaujal, kludne napíšte a urobím aj dalšie podobné články.

Ak ste si všimli (čo asi určite, takže neviem načo to tu píšem ;D) úvodnú fotku s citátom, možno vás napadne o čom chcem písať.

Ani neviem kedy sa táto závislosť prejavila. Povedzme asi, ked' vznikli na FB stránky Born to die, Wonderland a podobné. 98% z vás ich určite bude poznať. Denne pridávajú fotky, ktoré sú z nejakým citátom (i ked' väčšinou s nádychom depresie) a podobne. Také fotky ma vždy moc inšpirovali.
Dalej zato môže aj WE HEART IT, ktorý je niečo ako Tumblr. Vlastne v podstate sú tieto stránky moc podobné.

Nie je deň čo by som tam neklikla a nepozrela sa na nejaké nové fotky.
Hlavné také na ktorých sú citáty, pri ktorých si hned' niečo vybavím, ktoré ma ako keby opisovali.




Citáty, ktoré mi niečo pripomínajú. Niektoré sú písané úplne, že na mňa pasujú. 
A tak rozmýšlam, že ako môže byť v jednej/dvoch vetách tolko pravdy, tolko citov, tolko tajomnstva.

No takéto myšlienky (aby som stále nespomínala a neopakovala slovo citáty :D) nemusíme hladať len na internetových stránkach.

Knihy.

Vždy, ked' čítam, musím mať so sebou nejaký papier/zápisník a pero, aby som si mohla myšlienky zapísať. Ja som proste v tomto strašná závisláčka. Milujem, ked' objavím úžasnú myšlienku, ktorú nechcem len tak zabudnúť, nechcem aby to bola len jedna z tých viet, ktoré sú v knihe. Povinnosťou je zapísať si ju do denníka. No a ked' nemám pri sebe papier ani pero, tak si to musím odfotiť do mobilu a potom tam mám xx fotiek :D ..
Začnem takým Hamletom. Máme ho na povinné čítanie a tak som si spočiatku myslela, že to bude brutálna nuda. Pravdou je, že som ju zhltla za rekordný čas a najradšej by som si ju prečítala ešte raz + mala vo svojej zbierke kníh. Myšlienky obsahuje nádherné.
Napríklad: (odfotené z môjho denníka)


"Chete vytrhnúť srdce môjmu tajomstvu."

... 

Taktiež kniha Kam zmizla Aljaška. O tej som tu kedysi písala, takže sa netreba viac vyjadrovať, je to dokonalá kniha. Podla mňa o sto krát lepšia ako Na vine sú hviezdy. No a kedže mám úžasnú kamarátku Majku, ktorá mi predčasne na Vianoce dala úžasnú knihu taktiež od Johna Greena, tak sa moc teším, ako si ju už prečítam (ževraj je tiež taká na zamyslenie! To zas bude zápiskov v denníku)




A taktiež si kedysi odpisujem aj celé časti, ktoré ma zaujali. Napr. z Divergencie ich mám strašne moc:D
...

Stále tu spomínam denník. Tak asi nejak takto vypadá:


Tiež tak neznášate, ked' si ho zabudnete na stole/posteli a niekto vám z neho niečo prečíta? :D Grr....


...


Hudba

Občas je vážne super započúvať sa do textu, ktorý speváci/speváčky spievajú.
Oblubujem skupiny, ktoré niesú slávne, ale zato majú kvalitnú hudbu.
Takými sú napríklad :

The moth and the flame
Empire of the sun
Amarante
Radiohead
Two door cinema club
Tame Impala

A množstvo množstvo iných. Aj odtial si vždy nejaké zapíšem.

😭😭😭😭 we are the people-empire of the sun! 💔

Empire of the sun - We are the people 
(toto si snád' píšem všade, nádhera! Túto skupinu si určite vypočujte. Nie je to každého štýl, ale ak počúvate podobné veci ako ja, je dosť možné že sa vám to bude páčiť. A budete na EOTS závislí ako ja :))

Loving every minute cause you make me feel so ALIVE

Empire of the sun - Alive

...

Filmy

Myšlienky z filmov. No čo je lepšie? :) Nedávno som pozerala - Spectacular now, The Art of Getting By, Nástroje smrtelníkov - Mesto kostí či Labyrint - útek. Z každej som si niečo zapísala... Filmy pozerám skôr iba také, ktoré majú pre mňa nejakú myšlienku, ktoré mi niečo dajú alebo sa mi hrozne páčia :)

A boy that loves me like this please 🙌

We live alone. We die alone. Everything else is just an illusion.  {my edit}

Lights on the way | via Tumblr


Spectacular now

...

No a tak na záver, predčasne som od kamarátky Niky, dostala taký malý diár/zápisník. 
A dnes ráno ma napadlo načo ho využiť:)


Pekne si doňho vpíšem všetky moje oblúbené a milované citáty/myšlienky a všetko podobné tomu. 
Tento zápisníček bude niečo ako moja posvätná knižočka alebo čo :D :)


Celkovo, treba otvoriť oči, a inšpiráciu/myšlienky nájdete všade. Treba sa len započúvať, premýšlať o tom.
...

čo vy? :) Máte tiež nejakú závislosť?:)
PS. Ak viete o nejakom filme podobnom tým, ktoré som tu spomenula, prosím napíšte do komentáru! :)

BLOG BIBI BROOKS ---> Budem rada ak sa pridáte na moju FB stránku! ♥

Bibiána



Share:

9 comments

  1. to je fakt dobrej nápad si to zapisovat. Já vždycky někde vidim nějakej dobrej citát a ráno se probudím a už o něm nevím :( i když mě by asi znervozňovalo pořád odkládat knížku a zapisovat si ty všechny citáty. :) Škoda. že si nedala odkaz na tvůj článek o Hledání Aljašky (no jo sem líná) ale ráda ho najdu, protože moje sestra ji dostane k vánocům tak se už chystám si ji půjčit a docela mě zajímá jaká bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://everydayinspirationbybibi.blogspot.sk/2014/09/jesenne-citanie.html tu :))

      Odstrániť
  2. *väčšinou S nádychom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow! :o
    Robíš si srandu? uplne dokonalý článok :) Uplne som za do neho začítala až mi je lúto, že skončíl a ta hudba k tomu uplna dokonalosť :) .. prosím, prosím, prosím píš viac takýchto článkov :) :) :)
    A tiež som čítala Looking for Alaska :) Uplne úžasná kniha.. :) A taktiež mám v pláne číítať od Johna Greena Paper towns len to mám až na Vianoce takže musím čakať :( :) :)
    A nedávno som pozerala film --- Charlieho malá tajemství ... je to po česky, ale myslím, že tebe to problém robiť nebude :) Je to dobrý film .. teda aspon mne sa páčil :)
    Ešte raz Ďakujem, že som dnes konečne prečítala zaujímavý článok :)
    Pekný zvyšok večera prajem :)
    P.S. - Prepáč za stále používané slovo úplne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to si určite pozriem :). A vd'aka pekne za taký dlhý a milý komentár! :) ♥

      Odstrániť
  4. Krasny článek!Jde videt že članky pišeš se srdce a laskou.:) Sem se do članku začetla jak nikdy jindy.:) Už ted se tešim až dostanu na Vanoce Looking for Alaska.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak toto je fakt úžasný článok !!!! Viac takýchto prosííím ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super článok! :) mojou závislosťou je asi Tumblr, stále som tam a postujem si tam fotky :D no a ďalšou závislosťou sú seriály- The Vapire diaries a Gossip girl. Tiež sú tam niekdy fakt dobré hlášky:) na knihu Papierové mestá sa teším tiež, len ešte jednu dočítam a hneď sa do nej pustím! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.