Timotei šampón + Avon marocký argánový olej

Už dávno som neprispela na blog nejakým článkom s recenziou, tak som sa to rozhodla hned' napraviť. ;)

Ako už velmi dobre vieme, o vlasy sa treba hlavne v zime riadne starať. Platí tu vela pravidiel, ktoré musíme dodržiavať, aby naše vlasy nielen zdravo vyzerali, ale aby aj skutočne zdravé boli.

Pre mňa sú tieto dva produkty, ktoré vám chcem ukázať a o nich aj niečo povedať, velmi dôležité, pretože mi vážne pomáhajú. A v blízkej budúcnosti sa ich nechystám vymeniť.

...


Tuším, že ste obidva tieto produkty už na blogu zazreli, pretože som ich určite musela spomínať a chváliť.

Začnem asi najprv olejom. Asi xx ludí mi povedalo a hlavne poradilo, nech si zaobstarám práve tento. Hah, vieme predsa aká je Avon kozmetika. Raz vám nejaká vec sadne perfektne a inokedy skončíte so začerevnanou tvárou a podobne... :)

Moja zvedavosť rástla zo dňa na deň a konečne som prvýkrát použila tento olej. Musím povedať, že ma nejak neohúril. Prišiel mi obyčajný, s vlasami sa nič úžasného nestalo. Ale druhýkrát to už bolo o niečom úplne inom. A tak to trvá dodnes. Nesklamal ma. Vlasy sú po ňom ovela zdravšie na dotyk, príjemnejšie aj vyživenejšie. Navyše ani jeho cena nie je hrozná, stojí okolo 2-3 eur. Aplikuje sa jednoducho - nanesiete si ho na ruky a potom vtrete do mokrých vlasov. Ja tak robím zakaždým, ked' si ich umyjem. Stačí mi len jedno stlačenie na celé vlasy a nemíňa sa rýchlo. A má celkom príjemnú vôňu.

Dostávame sa k šamponu. Nikdy som o tejto značke nepočula a dozvedela som sa o nej tuším vd'aka blogerke z blogu http://kajahasidea.blogspot.sk/. Vychvalovala ho a mne práve došiel šampon, tak som skúsila kúpiť si tento. Mimochom, zoženiete ho v 101 za úplne super cenu (tuším to bolo 2,99 alebo tak dajak za 250ml). Iný šampon tuším ani nepoužívam, a pri tomto zostanem ešte moc dlho, pretože mojim vlasom úplne vyhovuje. Konkrétne tento je určený pre normálne vlasy, je bez parabénov, má im dodať silu a lesk (čo potvrdzujem určite!) , je obohatený o výťažky z alpských bylín (nádherná to vôňa). Takže všetkymi desiatimi vám ho odporúčam. Ja osobne mám radšej takéto jednoduché šampony, tie sú podla mňa najlepšie. 

No a kedže sa mi tento miláčik pomaly vymíňa, kúpila som si další šampon od Timotei, tentokrát ale vyskúšam iný.

(Tento je pre normálne až suché vlasy)

...


Ešte vám tu tak letmo predstavím túto kefu na vlasy, ktorú som dostala na Vianoce (Lidl, nejaká kolekcia od Britney Spears och ^_^) ...  A musím ju dosť pochváliť, pretože mi rýchlo dokáže rozčesať vlasy, sú hebké, neuberá im lesk, ale trošku viac sú zelektrizované no nevadí! :)

...


Aký šampon a olej používate vy? :) Zaujala vás táto recenzia? :) Teším sa na vaše komentáre! :)

Bibiána

Share:

7 comments

  1. Jsem hrozně ráda, že ti šampón na mé doporučení vyhovuje!!! Mě od Timotei vyhovuje jen tento a pak Pure. Z jiných se mi rychle mastí vlasy. Myslím, že si mě zase ty nalákala na ten olej. Určitě ho zkusím!!

    http://kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čo sa týka olečekov, masiek a takých vecí na vlasy som strašne lenivá ich používať a potom to samozrejme ľutujem.. :D ale teraz sa vždy aspoň raz do týždňa dokopem k tomu, aby som si dala aspoň masku. :) Z Avonu som zatiaľ mala len výrobky, ktoré mi vyhovovali :) (asi preto, lebo moja mama je avon lady a pozná tie produkty a vždy ma od zlých odhovára :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Čauko ráda bych tě pozvala na můj blog kde probíhá GIVEAWAY.:)
    http://everydayfashionbymaja.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nad tým olejom už uvažujem dlhšiu dobu, takže teraz keď naň počujem pozitívny ohlas, tak ho asi vyskúšam :)
    http://vikylifestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Olejíček na vlasy od Avonu už jsem měla, ale byl to ten zelený, nevím jestli se ještě prodává, ale byl fajn a krásně voněl.
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahoj :) Pozývam ťa na moju novoročnú giveaway :) http://korytna.blogspot.sk/2014/12/novorocna-giveaway.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super recenzia! :) ja pouzivam momantalne tiez Timotei. A ten olejcek asi vyskusam :3

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.