Veselé Vianoce! :)

Už len necelých pár hodín a konečne si zasadnú celé rodiny za stôl. Zavládne pokojná atmosféra, všetci budú v povznesenej nálade. Najmenej polovica ludí si vydýchne, že všetko je už prichystané a pokúpené.
Stromček bude krásne osvetlovať izbu a pod ním (ak ste poslúchali cez rok ;)) sa budú nachádzať darčeky. U niekoho ich bude viac, u niekoho ich bude menej. Záleží vlastne natom? :)
Nie. Zistila som, že čím som staršia, tým menšiu hodnotu majú pre mňa darčeky. Skôr si začínam všímať iné veci, ktoré sú o dosť podstatnejšie. A ako som sa tak rozprávala s kamarátmi/kamarátkami v mojom veku /aj so staršími/ zistila som, že ich názor je taký istý. A to je super no nie? :)
Akú hodnotu majú pre vás darčeky? Určite majú nejaké čaro. Poteší ked' dostaneme čo chceme. Ale nie je krásne celé to kúzlo Vianoc aj bez nich? :) Porozmýšlajme.

Chcem vám všetkým popriať nádherné, veselé a šťastné Vianoce! Nech sa vaše srdcia naplnia láskou a pokojom. Nech nikto nie je sám počas týchto sviatkov. Nech si užijete tú krásnu atmosféru, ktorú prežívame iba raz za rok.

Bibiána

PS. čo si obliekate na večru? :) Ja sa neviem rozhodnúť či šaty alebo niečo pohodlnejšie:O :))
A ešteee babule moje, mám pre vás prichystané malé prekvapko :) .. Tak sa tešte :)

Share:

1 comments

  1. Pěkný článek. Takový na zamyšlení. :) Já mám Vánoce ráda hlavně kvůli té atmosféry (i když to venku vypadá jako jaro). Na dárky se však samozřejmě taky těším. :D To, co si obléknu jsem ještě neřešila, takže zatím zachovávám klidnou hlavu. :D Mám vyřešené akorát tak vlasy.

    Přeji ti veselé Vánoce!!!
    http://kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.