Všetci milujeme sviečky!

Väčšina darčekov pre blížnych už nakúpená a opäť v mojej duši zavládol aspoň chvílkový pokoj. Alebo aspoň ked' si odmyslím tú horu písomiek, ktorú učitelia na nás tento týždeň uvalili. (Aspoň, že dve už mám za sebou) Ale ked' si to tak vezmeme, je to asi lepšie, ako to všetko písať po Vianociach, ked' v našej hlave zostane nič.
Ako ste natom vy? :) Tiež už máte to nakupovanie za sebou? V poslednej dobe mimochodom neznášam nakupovanie. :D Občas dosť nečakané, že ja niečo také vyslovím. Najradšej by som nakupovala cez internet, ale nikdy si neviem poriadne trafiť do správnej velkosti (raz mi je dobré M potom L.. okey)

Mimochodim, ked' sme už pri tých internetových stránkach, dneska by som vám jednu milú chcela predstaviť. A ked' si teda dáme dokopy 2+2 čiže názov článku + internetová stránka, tak nám všetkým dopne o čom hovorím.

Nedávno som narazila na stránku http://www.candle-lite.cz/ , ktorá sa zaoberá sviečkami.  Musím povedať, že ma už hned' na prvý pohlad zaujala - či už ten krásny vzhlad, priehladnosť ale najviac ten tovar. Fakt široký výber, čo ocení každá z nás. Je to teda česká stránka a ceny sú v korunách. Menšie sviečky tu stoja okolo 96 Kč tie väčšie aj okolo 450 Kč.


Dneska mi akurát prišiel od tejto firmy/stránky balík a v ňom 3 utešené prenádherné sviečky. 
A nepreháňam ani nezveličujem.


červená - Cinamon spice
Biela - Frosted Snow
Modrá - Enchanted night


Balenie je nádherné, jednoduché. "Telo" je zo skla, ale tie viečka od tých menších sú z plastu (čo pravdaže vôbec nevadí)
čo sa týka ich vôni. Tie sú také nezvyčajné, že ich nedokážem ani popísať.

Velká biela. Už z názvu "Zamrznutý sneh" ma vždy prepadne zvedavosť, ako to tak môže voniať. Mne osobne to vonia ako obchod s kvetmi + také tie riadne zimné dni. ( ale každému to možno bude pripomínať niečo iné ;))


červená - škoricové sviečky sú proste klasikou, a zoženiete ich v podstate všade. Táto je však odlišná a má to taktiež názve. Je taká, akoby mierne okorenená, nie je to typická sladká škorica ale má ostrejšiu vôňu.


Modrá - Neviem či som to správne preložila, ale po slovensky by mal byť jej názov - Kúzelná noc ..A túto vám neopíšem asi vôbec. Mne vonia ako chalanská voňavka, ale to sa mi hrozne páči.


Avšak každý z mojej rodiny má na tieto vône iný názor, inú predstavu. :)


No a potom je tu taká drobnosť - Vosk do aromalampy :)

čo hovoríte na tieto sviečky? :) .. Ja ešte neviem, či si ich zapálim, lebo mi ich je lúto, ked' sú také utešené (ale na to slúžia že) tak uvidíme!:)

Určite si túto stránku pozrite, úplne zaujímavé vône tam majú!:)

Uvidíme sa pri dalšom článku.

Bibiána

Share:

8 comments

  1. Chci se zeptat jaký máš názor na Yankee candles? Všichni si je vychvalují, tak jestli voní i tobě?
    Jinak moc pěkný článek :-)
    http://welcometoglade.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Osobone som sa s Yankee Candles bohužial nestretla, lebo som ich nejak nezazrela nikde predávať, ale chcela by som mať aspoň nejakú tu menšiu :)) .. Kedže ako vravíš, všetci si ich vychvalujú :)

      Odstrániť
    2. Ja mám doma yankee vosky do aromalampy a môžem ich iba chváliť ;) sú vážne super , mám o nich post na blogu www.happylilife.blogspot.com

      Odstrániť
    3. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    4. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  2. Svíčky miluji opravdu hodně a tyto vypadají moc lákavě. :) Hodně mi vzhledově připomínají YC. :) Možná nějakou vyzkouším! :)
    Janie Reinde

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.