Edin Bijou

Ahoojte! :) Aj vám dáva škola zaberať tak ako momentálne  mne? :) Ak áno, tak mocne vám držím palce aby ste to zvádli. Trošku som si dala odpočinok od učenia a rozhodla som sa napísať článok.

Chcem vám predstaviť stránku http://www.edin.sk/, ktorá ponúka široký výber náhrdelníkov, náušníc, náramkov, prsteňov a podobne.

Mala som tú možnosť vybrať si niečo z ich ponuky, a dievča, s ktorým som si spoluprácu dohodovala, mi poradilo, nech si kludne vyskladám náramok v štýle pandory.
A tzv. pandora style som už počula a vždy som chcela aspoň jeden mať.


Prišiel mi v peknom vrecúšku + malá kartička s kontaktými údajmi.





Vybrala som si bordovú šnúru ODKAZ
Ktorá je dobrá v tom, že je dlhá 40 cm + 7 predlžovacia retiazka a teda ju môžte nosiť ako náramok (2-3 krát obmotaný) či ako náhrdelník.

Ja som si vybrala tieto korálky a som moc spokojná. Sú kvalitné, pevné a tvrdé.
Velmi vám ho odporúčam, a hlavne vám odporúčam pozrieť si túto stránku. Ceny sú primerané výrobku! :)

Týmto sa chcem aj pod'akovať stránke Edin Bijou za poskytnutie výrobku na zrecenzovanie! :)

čo hovoríte vy na túto stránku? :) Poznali ste ju už predtým, alebo o nej počujete prvý krát? :)

POZOR!!!
Pri zadaní hesla "bibi" do kolonky "zlavový kod" je zlava 15% na objednávku! 

Takže to určite využite! :))

Prajem pekný zvyšok večera ♥

Bibiána

Share:

3 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.