Boj proti lupinám

Dneska tu mám pre vás takú krátku recenziu, ktorá sa týka šamponu proti lupinám od Vichy.
Dalo by sa povedať, že už nejaké tie roky bojujem proti lupinám, skúšam rôzne šampony, mastičky a podobne, ale nezaberá nič. Alebo skôr nezaberalo?

Ked' som sa už fakt vzdala a bola som presvedčená, že tento boj som asi prehrala na plnej čiare a moje vlasy nebudú nikdy zbavené aspoň len trochu od lupín, objavila som tento zázrak.

Viem, že v dnešnej dobe sú dosť rozšírené, tak hned' ako som si ho kúpila som vedela, že ak zaberie, tak musím napísať recenziu a pomôžem vela z vás.



Pravdaže, nikto nemôže naisto povedať, či pomôže aj vám, ale myslím si, že je tu velká pravdepodobnosť:)

Ja používam tento šampon každý 3. deň (ale občas ho striedam so šamponom od Timoei) presne tak, ako kážu na obale - čiže si ho vmasírujem do vlasov a nechám pôsobiť 2 minúty.
Používam ho už asi 3 týždne - prvý krát som zmenu pravdaže hned' nespozorovala, ale spozorovala som to, že vlasy aj na tretí deň neboli mastné, čo bol proste pre mňa zázrak a bola som doosť milo prekvapená.
Už po týždni sa začali objavovať menšie zmeny - tam kde bolo tých lupín strašne vela - ZMIZLI.
A na druhý týždeň ma už vôbec ani hlava nesvrbela (to bolo občas neznesitelné), teraz mám hlavu pomerne čistú, ešte sa tam kde tu objavia, ale sú také normálne, nie ako predtým...

A teda že vám ho odporúčam fakt velmi.
Jeho cena je približne okolo tých 13 eur, ale oplatí sa do takýchto kvalitnejších vecí investovať, a pravdepodobne pri ňom aj ostanem.
V jednej flaštičke je 200 ml, a tak na pohlad sa zdá taká malučká, ale akoby z nej ani neubúdalo.


Farba je taká dooranžova, vôňu vám popísať neviem, ale je taká svieža.. Ale tá vlastne ani nie je podstatná heh :))

....

To by bolo asi všetko na dnešný mini recenziu, ktorá vám, ktoré potrebujete s týmto pomoc, dúfam, že pomôže! :) Recenziu vám píšem úprimne, nič som neprikrášlela, takže sa nemusíte báť! :)

Ak máte aj vy nejaké tipy na dobré šampony proti lupinám, kludne sa podelne o ne do komentárov a pomôže tak mne aj ostatným! :))

Prajem vám krásny zvyšok večera ♥

Bibiána

ASK - Ak máte viac otázok
INSTA - Vela fotiek!
FB page - vela každodennej inšpirácie!
FB page -novinky o blogu!

Share:

3 comments

  1. Naštěstí jsem nikdy lupy neměla takže mi stačí obyčejné šampony a ani po obyčejných se mi lupy nedelaji💬

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lupy se mi objevily cca před měsícem a už jsem zkoušela pár šampónů právě proti lupům, ale po nich to bylo ještě horší! Děkuji moc za tuto recenzi musím si ho koupit! :))

    http://kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ako tak vidím,asi na chvíľu zavrhnem môj milovaný šampón a siahnem po tomto,keďže v minulosti som mala s lupinami problém,ale tých som sa nejako zbavila.No teraz sa mi zase objavili a nič nepomáha.Takže asi skúsim tento šampón,vďaka za recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.