HAUL

©audrey_cfc 13.02.2015 Friday let's go!

Kedže som si uvedomila, že už dlhšiu dobu nebol článok tohto typu, zozbierala som pár vecí, ktoré som si nedávno alebo dnes kúpila a napísala o tom. Tak určite čítajte dalej:)
Nešlo o žiadne "crazy" nakupovanie. čo sa týka kozmetiky, tak tu nenájdete asi skoro nič hehe, trošku som zainvestovala do kníh, a nejakého toho oblečenia, ktoré som potrebovala:)


Kniha - If I stay (Taktiež aj 5 dalších kníh, ktoré ste mohli vidieť v minulých článkoch)
Stojan na sviečky
Malinové čajové sviečky
Raffaello (musela som ho tam dať! mňam:D)
Axe telový deodorant (A zabudla som odfotiť šampon od Vichy, na ktorý som písala recenziu)
Dekorácia - srdce do izby


Legíny a ponožky - Lidl


Prechádzame k oblečeniu, kedže v mojom šatníku chýbala čierna košela.. Mám hned' dve no :)))

Tesco

Blancheporte



Krásne biele tričko, ktoré má príjemný materiál a taktiež druhá vec -blúzka, ktorá sa mi zapáčila pre jej dizajn :)

 Tesco


Lidl


A posledná vec je tento bambus šťastia z ktorého som nadšená! :))

...

Dúfam, že sa vám článok páčil! :)
čím ste si vy urobili radosť v poslednej dobe? :))

Bibiána




Share:

3 comments

  1. Pekné veci :3 ♥
    http://lenastyletips.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V poslednej dobe toho akosi moc nekupujem:D hlavne oblečenie nie, pretože si vždy poviem, že si to kúpim keď to bude v zľave.. :D a nakoniec sa mi to prestane páčiť a nekúpim nič:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie veci sú úplne úžasné, musím sa ísť pozrieť tiež niekedy do Lidl :3

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.