Let me in

Wonderland† | via Facebook

"Nemám ani jeho fotografiu. Existuje len v mojej pamäti."

- Rose DeWitt Bukater
Skúsite uhádnuť z akého filmu je táto nádherná myšlienka? :)
Pravdepodobne asi nie, tak vám to prezradím - Titanic.

Ja osobne som vždy ten film len tak preletela a nikdy som sa nejak nesnažila viac sa mu venovať, pochopiť niektoré vety alebo sa skúsiť vcítiť do kože bud' Rose alebo Jacka.
Na konci roka 2014 som si tento film však raz v noci pozrela a tak nejak som sa rozcítila hah :D

Hlavne ked' povedala Rose tú vetu hore. Ja som nad tým tak rozmýšlala, a prišlo mi to také hrozne smutné... Lod' sa potopila, Jack zomieral a ona mala celý život pred sebou... len so svojimi spomienkami naňho avšak žiadne fotografie, ktorými by si ho mohla pripomenúť. A takto by musela žiť celý život, mala by dalšieho manžela, deti... a ked' by už bola staručká, spomenula by si naňho. Matne.

Týmto by som chcela nadviazať na dnešnú tému - fotografie ako spomienky.
Absolútne som nestihla nafotiť fotky na nejaký iný článok, a kecacie píšem v poslednej dobe dosť rada.


V stredu som si kúpila jeden krásny album :


Ktorý má taký zvláštny obal na dotyk - má byť vraj zamatový :)
Velmi mocne sa mi páčil a už dlhšie som zháňala nejaký, pretože sa chystám objednať si fotky a mám ich fakt strašne vela. Sú na nich zachytené najkrajšie spomienky, udalosti, nejaké momentky. Lebo vždy ked' som niekde napr. s kamošmi tak musím fotiť a fotiť aby som mala načo spomínať! :D Alebo velkú cenu majú pre mňa fotky mojich prechádzok so psom.. Myslou sa tam vždy prenesiem..

Jedna vec je mať tie fotky uložené všetky v notebooku, avšak druhá vec je, ked' ich máte aj akto symbolicky vytlačené.. Pre mňa majú trošku väčšiu hodnotu :)



Fotografie mám asi všade! :)


Občas mám zo zvyku si pozerať svoje staré fotky a vždy sa pri niektorých strašne smejem. Je to také milé vidieť seba ked' som mala len niekolko mesiacov či niekolko rokov.
Vtedy bolo všetko ešte také krásne a bezstarostné :))



Ak si chcete ešte viac spomienok zachovať, tak si ich určite zapisujte! :) Ja si zapisujem všetko a potom je celkom úžasné prečítať si to znova.. A bude to zvláštne ked' si to prečítam tak o 40 rokov (ak dožijem)



Hehe a tuto je moja krabička kde mám nejaké veci/drobnosti od ludí, ktorých mám moc rada a ktorí majú radi mňa! :)

...

Dúfam, že vás dnešný článok zaujal! :) Uvidíme sa pri dalšom, tak zatial ahojte! :)
PS. píšte mi o čom by ste chceli aby som napísala článok! :)

Bibiána



Share:

3 comments

  1. Já mam jako fotoalbum instagram. Všechny vzpomínky jsou tam obsaženy, proto si často ráda projíždím svůj insta a koukám na fotky a videa:) I když vytištěné mají větší hodnotu.
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja si spomienky nikde nezapisujem, väčšinou len nejaké tie dátumy a tak :) A fotky (hlavne staré, keď si pozerám ako som vyrastala a postupne sa menila, alebo ako sa mení celý svet okolo mňa) si pozerám strašne rada:)
    Ginger´s Life

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ooo opäť krásny článok ;)
    Tiež sa rada pozerám na moje staré fotky a vždy mi to príde také vtipné :D A už dlho si chcem dať originálne vytisnúť fotky z počítača, ktoré majú pre mňa cenu a veľa spomienok len sa k tomu nemôžem nejako dokopať .... V budúcnosti to isto spravím !!! :))
    Pekný zvyšok večera prajem :))

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.